Tulipa ostettua nuo Kiinan renkaat.kokeilumielessä.Auto on 3.3 l Grand Voyager.En kuitenkaan usakaltanut koko sarjaa ostaa,joten etukumeiksi tulivat.Olin nettisaiteilta lueskellut kokemuksia noista ja pienin väristyksin asensin vanteille ja tasapainoitin.Heti tuli positiivinen ensivaikutelma:Ei isoja heittoja,pienillä painoilla mentiin ja alle vaan.Ajokokemusta nyt n 2000 km,ei ravista,metelöi eikä ole vesisateessakaan ongelmia ilmennyt.Kestävyydestä nyt ei vielä voi sanoa,mut tuo autokin on kova pala renkaille.Michelin Energy Saverit oli edelliset ja aika äkkiä hävis pinta.Jos ei huvita maksaa 120-180 € renkaasta,on tuo merkki ainakin minun mielestäni kohdallaan. 2 x 215/65R15=150 €
GT Radial
10
2106
Vastaukset
- jaggee
Jaguar mutta siinä on kesärenkaat silestone-mallia, mitkä olisi halvat ja hiljaiset halpisrenkaat. Koko muistaakseni 225/50/17.
- Safety Car
GT Radial ei ole rengastestien kärkipaikkoja hätyytellyt, ei edes keskisijoja. Renkaalla on varsin huono maine sadekelillä. Märkä tienpintakin voi olla sille kova paikka. Näin sanovat monet testit. Jäi mieleen muutaman vuoden takainen suomalainen testi, jonka mukaan GT Radial on vaarallinen rengas sateella. Juuri tuohon aikaan meinasin itsekin pihistellä rengaskuluissa, mutta luettuani testit järki voitti ja ostin Nokian renkaat. Maksoihan ne pari saturaista enemmän ja hintaan sisältyi turvallisuus liikenteessä.
- sehg
joo kyllä campiorot on ihan o.k renkaat eipä liiemmälti moittimista, kerää kylläkin kiviä syrjäteiltä niinkuin aikaisemmat hankook:itkin.
- seuraava auto
ostaa halvempaa mallia niin riittää rahat kunnon renkaisiin ...
- sehg
niih...ja kun ostaa vielä halvemman auton, niin voi ostaa kunnon pölykapselitkin ja uuden Wunderbaumin.
- viamor
GT RADIAL valmistetaan indonesiassa ja samasta tehtaasta tulevat myös NORDMAN renkaat
- Champiro
Kyllä mulla lukee renkaan kyljessä: Made in China.Tuo kivien kerääminen on totta,mut eiköhän se ole vähän kaikkien pitkittäisten renkaanurien ongelma,ainakin uutena.No saas nähdä...Tähän mennessä ei ole ilmennyt tarvetta palata Michelin-leiriin.
- 6321
Champiro kirjoitti:
Kyllä mulla lukee renkaan kyljessä: Made in China.Tuo kivien kerääminen on totta,mut eiköhän se ole vähän kaikkien pitkittäisten renkaanurien ongelma,ainakin uutena.No saas nähdä...Tähän mennessä ei ole ilmennyt tarvetta palata Michelin-leiriin.
Renkaissa EI säästellä
- jaggee
6321 kirjoitti:
Renkaissa EI säästellä
mitkä kumit laitatin ostamaani jaguaariin, eihän niillä auto mene metriäkään suoraan, raskas kääntää vaikka tehostin onkin, meteli tajuton, sateella kuin lainelauta. Mutta olivat edulliset. Michelinit olisi maksanut kolme kertaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760