Tulipa ostettua nuo Kiinan renkaat.kokeilumielessä.Auto on 3.3 l Grand Voyager.En kuitenkaan usakaltanut koko sarjaa ostaa,joten etukumeiksi tulivat.Olin nettisaiteilta lueskellut kokemuksia noista ja pienin väristyksin asensin vanteille ja tasapainoitin.Heti tuli positiivinen ensivaikutelma:Ei isoja heittoja,pienillä painoilla mentiin ja alle vaan.Ajokokemusta nyt n 2000 km,ei ravista,metelöi eikä ole vesisateessakaan ongelmia ilmennyt.Kestävyydestä nyt ei vielä voi sanoa,mut tuo autokin on kova pala renkaille.Michelin Energy Saverit oli edelliset ja aika äkkiä hävis pinta.Jos ei huvita maksaa 120-180 € renkaasta,on tuo merkki ainakin minun mielestäni kohdallaan. 2 x 215/65R15=150 €
GT Radial
10
2483
Vastaukset
- jaggee
Jaguar mutta siinä on kesärenkaat silestone-mallia, mitkä olisi halvat ja hiljaiset halpisrenkaat. Koko muistaakseni 225/50/17.
- Safety Car
GT Radial ei ole rengastestien kärkipaikkoja hätyytellyt, ei edes keskisijoja. Renkaalla on varsin huono maine sadekelillä. Märkä tienpintakin voi olla sille kova paikka. Näin sanovat monet testit. Jäi mieleen muutaman vuoden takainen suomalainen testi, jonka mukaan GT Radial on vaarallinen rengas sateella. Juuri tuohon aikaan meinasin itsekin pihistellä rengaskuluissa, mutta luettuani testit järki voitti ja ostin Nokian renkaat. Maksoihan ne pari saturaista enemmän ja hintaan sisältyi turvallisuus liikenteessä.
- sehg
joo kyllä campiorot on ihan o.k renkaat eipä liiemmälti moittimista, kerää kylläkin kiviä syrjäteiltä niinkuin aikaisemmat hankook:itkin.
- seuraava auto
ostaa halvempaa mallia niin riittää rahat kunnon renkaisiin ...
- sehg
niih...ja kun ostaa vielä halvemman auton, niin voi ostaa kunnon pölykapselitkin ja uuden Wunderbaumin.
- viamor
GT RADIAL valmistetaan indonesiassa ja samasta tehtaasta tulevat myös NORDMAN renkaat
- Champiro
Kyllä mulla lukee renkaan kyljessä: Made in China.Tuo kivien kerääminen on totta,mut eiköhän se ole vähän kaikkien pitkittäisten renkaanurien ongelma,ainakin uutena.No saas nähdä...Tähän mennessä ei ole ilmennyt tarvetta palata Michelin-leiriin.
- 6321
Champiro kirjoitti:
Kyllä mulla lukee renkaan kyljessä: Made in China.Tuo kivien kerääminen on totta,mut eiköhän se ole vähän kaikkien pitkittäisten renkaanurien ongelma,ainakin uutena.No saas nähdä...Tähän mennessä ei ole ilmennyt tarvetta palata Michelin-leiriin.
Renkaissa EI säästellä
- jaggee
6321 kirjoitti:
Renkaissa EI säästellä
mitkä kumit laitatin ostamaani jaguaariin, eihän niillä auto mene metriäkään suoraan, raskas kääntää vaikka tehostin onkin, meteli tajuton, sateella kuin lainelauta. Mutta olivat edulliset. Michelinit olisi maksanut kolme kertaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709