Mä oon vissiin allerginen hyttysille, tai niille puremille. Yleensä tuulee aikamoiset paakurat jos vähänki raapii... Ja paakura on ja pysyy yli viikon jos iso paakura kyseessä. Kerran on jo muutama vuosi siitä, mutt oli varmaan 5cm halkasijaltaan purema. Mietin että voisinkohan alkaa syömään histeciä tai heinixiä? Jos ne helpottas, haluaisin nyt vain tietää että ne ketkä niitä syö niin vaikuttaako ne miten. Ettei tule jälekä ollenkaan, vai että tulee vain pienempi? Ja voiko noita valmisteita käyttää alkoholin kanssa? Netistä luin että ei saa ja sitten taas jossain oli että saisi, hmm.. Kiitos jos joku auttais!
Hyttystenpuremat
tarvitsee apua.
1
251
Vastaukset
- gdflugfuhlu
Mun molemmat lapset on tosi allergisia hyttysille. Niillä tulee ensin kunnon iso pahkura, joka muuttuu sitten ihan rakkulaksi. Molemmat syövät Histeciä ja se auttaa. Pahkuroista tulee silloin vaan ihan tavallisia punaisia patteja niin kuin muillakin ihmisillä. Eli suosittelen sullekin. Eikä ne vaikuta alkoholin kanssa mitenkään, ovat ihan turvallisia. Itse syön melkein koko kesän ajan allergialääkkeitä muihin allergioihin, ja olen myös ottanut alkoholia silloin. Toivottavasti näistä oli apua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472