Osaako kukaan sanoa soveltuuko puurakenteinen terraario jyrsijälle? Multa löytyy nurkasta käyttämätön terra http://www.petshop.fi/aquariums_and_terrariums/other_terrariums/lucky_reptile_furni-tarrium_beech.html (linkissä kuva) ja olen nyt miettinyt sopisiko esim. hamsterille? Tuleekohan hamsu läpi tuosta puuosasta, entäs pissa? Kaipa tuo puu on jotenkin käsitelty kun pitäähän terraarion kosteutta kestää..
Jos joku osaisi kertoa niin olisin kovin kiitollinen :)
Puuterraario jyrsijälle?
3
370
Vastaukset
- hamssutin
Heippa. :) Puu on varmaankin käsitelty, kuten sanoit. Arvelisin kuitenkin ettei se ehkä hamsulle parhaiten sovi. Hamsteri voi syödä itsensä yhdessä yössä 2cm paksuisenkin puuseinän läpi ja käsitelty puu on myös vaarallista hamsterille. Aika varmasti myös hamsterin pissa imeytyisi tuohon, haju ei varmaankaan olisi kovin kiva.. Itse tekisin tuossa tilanteessa noin, että myisin puurakenteisen terran, etenkin jos se on käyttämätön, ja hankkisin sitten vaikka muovisen dunan. :)
- Jiihoh
Komppaan täysin. :))
- ------------------
Minä taas oletan, että tämä puuosa on käsitelty vettä hylkääväksi sekä näyttää siltä että se on niin kovaa materiaalia, ettei jyrsijän hampaat siihen uppoa, mutta mene ja tiedä..
Minä olen meinaan itse tehnyt oravilleni häkin jossa on myös puuta ja hyvin ovat pysyneet siellä, alustan tein vesivarenista johon siis vesi ei imeydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745113
- 1083561
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403436- 513014
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72269- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91548