Etsitään kahta kämppistä Oulusta täyttämään 4h k (84m^2) asuntoa Koskitiellä. Nykyisen kommuunin hajaantuessa opiskelujen päätyttyä kaipaisin kahta uutta kämppistä vuokraa jakamaan. Toinen voisi muuttaa asuntoon jo kesäkuun alusta ja toinen huone vapautuu heinäkuun alusta. Vuokra asunnossa on 700e/kk vesi 16e/hlö/kk sähkö kulutuksen mukaan n. 7e/hlö/kk.
Itse olen 27-vuotias päivätöissä käyvä mieshenkilö. Viikonloppuisin olen harvoin paikalla.
Jos kiinnostuit suht. edullisesta vuokrasta ja lähellä keskustaa sijaitsevasta asunnosta, niin ota yhteyttä. Suunnittellaan uutta kommuunia sitten sähköpostin välityksellä ja ehkä kahvikupposen ääressä. Olen myös itse valmis muuttamaan asunnosta kesäkuun lopussa, jos sinulla on tarjota paikka omasta kimppakämpästäsi.
T, Ville (ville.jt.kauppinen (at) gmail.com)
Oulusta kämppiksiä?
Ville12516
1
384
Vastaukset
- Ville12516
Moro,
koska kämppiksiä ei löytynyt täyttämään asuntoa, niin irtisanoin vuokrasopimuksen. Ilmoitus ei siis enää ole voimassa.
T, Ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *724856- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3201938- 211635
- 901587
- 411143