Etsitään kahta kämppistä Oulusta täyttämään 4h k (84m^2) asuntoa Koskitiellä. Nykyisen kommuunin hajaantuessa opiskelujen päätyttyä kaipaisin kahta uutta kämppistä vuokraa jakamaan. Toinen voisi muuttaa asuntoon jo kesäkuun alusta ja toinen huone vapautuu heinäkuun alusta. Vuokra asunnossa on 700e/kk vesi 16e/hlö/kk sähkö kulutuksen mukaan n. 7e/hlö/kk.
Itse olen 27-vuotias päivätöissä käyvä mieshenkilö. Viikonloppuisin olen harvoin paikalla.
Jos kiinnostuit suht. edullisesta vuokrasta ja lähellä keskustaa sijaitsevasta asunnosta, niin ota yhteyttä. Suunnittellaan uutta kommuunia sitten sähköpostin välityksellä ja ehkä kahvikupposen ääressä. Olen myös itse valmis muuttamaan asunnosta kesäkuun lopussa, jos sinulla on tarjota paikka omasta kimppakämpästäsi.
T, Ville (ville.jt.kauppinen (at) gmail.com)
Oulusta kämppiksiä?
Ville12516
1
293
Vastaukset
- Ville12516
Moro,
koska kämppiksiä ei löytynyt täyttämään asuntoa, niin irtisanoin vuokrasopimuksen. Ilmoitus ei siis enää ole voimassa.
T, Ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696490Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 312253
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511525
- 101509