Etsitään kahta kämppistä Oulusta täyttämään 4h k (84m^2) asuntoa Koskitiellä. Nykyisen kommuunin hajaantuessa opiskelujen päätyttyä kaipaisin kahta uutta kämppistä vuokraa jakamaan. Toinen voisi muuttaa asuntoon jo kesäkuun alusta ja toinen huone vapautuu heinäkuun alusta. Vuokra asunnossa on 700e/kk vesi 16e/hlö/kk sähkö kulutuksen mukaan n. 7e/hlö/kk.
Itse olen 27-vuotias päivätöissä käyvä mieshenkilö. Viikonloppuisin olen harvoin paikalla.
Jos kiinnostuit suht. edullisesta vuokrasta ja lähellä keskustaa sijaitsevasta asunnosta, niin ota yhteyttä. Suunnittellaan uutta kommuunia sitten sähköpostin välityksellä ja ehkä kahvikupposen ääressä. Olen myös itse valmis muuttamaan asunnosta kesäkuun lopussa, jos sinulla on tarjota paikka omasta kimppakämpästäsi.
T, Ville (ville.jt.kauppinen (at) gmail.com)
Oulusta kämppiksiä?
Ville12516
1
376
Vastaukset
- Ville12516
Moro,
koska kämppiksiä ei löytynyt täyttämään asuntoa, niin irtisanoin vuokrasopimuksen. Ilmoitus ei siis enää ole voimassa.
T, Ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096