Pitää saada systeemi

herrat kiittää joo

Jossa TV maksu repästää VEROTIETOJEN mukaan! Siinä sitten sellanen RAJA, jossa alle tienaavat saa ILMASEN luvan ja yli tienanneet MAKSAA luvan, joka voidaan ottaa veroista. Siis jos on köyhä ei maksua/veroo ja jos tienaa hyvin, niin menee suoraan liksasta, eikö mitään lappuja. Toteutus olis helppo, sillä verotidot on valmiiksi DATAna ja siitä seulominen on helppo pikku ohjelma. Liian HELPPO, kun siitä ei voi herrat vetää ohi mitään omiin firmoihin. Totutus kestäis muutaman kuukauden testeineen. Kansa olis iloinen, sillä ei tavis maksa maksua/veroo, kun liksa jäis alle rajan.

5

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      ja siihen vielä parannuksena sellaiset että se otettaisiin suoraan tuloista jolloin ei tarvitse huolehtia sen maksamisesta, toinen lisäparannus on se että jos todistaa ettei omista tv-kanavia vastaanottavaa laitetta, niin saa vapautuksen koko maksusta! Näin ollen maksun maksavat vain ne joilla on se vastaanotin ja mikäli tuloraja ylittyy, lisäksi se maksu olisi progressiivinen riippuen tuloista. Ihan kuin tuloverokin.

      • kuka mitä hähä

        Ei minun tarvitse todistaa etten omista jotakin tiettyä laitetta. Jos joku on sitä mieltä että omistan sellaisen niin näyttötaakka on hänellä, ei minulla.

        Vai voiko automaattisesti olettaa että sinulla on autossa tutkanpaljastin jos et voi päinvastaista todistaa? Voiko todistaa että sinulla on pedofiilivideoita ellet voi pitävästi toisin toteen näyttää? Oletko lähtökohtaisesti syyllinen jos et voi todistaa itseäsi varmuudella syyttömäksi.


      • ...............
        kuka mitä hähä kirjoitti:

        Ei minun tarvitse todistaa etten omista jotakin tiettyä laitetta. Jos joku on sitä mieltä että omistan sellaisen niin näyttötaakka on hänellä, ei minulla.

        Vai voiko automaattisesti olettaa että sinulla on autossa tutkanpaljastin jos et voi päinvastaista todistaa? Voiko todistaa että sinulla on pedofiilivideoita ellet voi pitävästi toisin toteen näyttää? Oletko lähtökohtaisesti syyllinen jos et voi todistaa itseäsi varmuudella syyttömäksi.

        laitetaan sitten olettamukseksi niin ettei tarvitse todistaa. Mutta kai muuten ollaan samoilla linjoilla noissa?


      • joskus sitten
        ............... kirjoitti:

        laitetaan sitten olettamukseksi niin ettei tarvitse todistaa. Mutta kai muuten ollaan samoilla linjoilla noissa?

        Kun ihmis lapsonen syntyy, niin sille pitäs antaa statukseksi EI TV MAKSUA. Jos sitten kovasti rikastuu ja saa isoo palkkaa voidaan ottaa se MAKSU. Tämmösellä systeemillä ei olis kovin isoja byrokraattisia kuluja. Olis taviksilla sitten yks pulma vähemmän :)


      • oikeus ja kohtuus
        joskus sitten kirjoitti:

        Kun ihmis lapsonen syntyy, niin sille pitäs antaa statukseksi EI TV MAKSUA. Jos sitten kovasti rikastuu ja saa isoo palkkaa voidaan ottaa se MAKSU. Tämmösellä systeemillä ei olis kovin isoja byrokraattisia kuluja. Olis taviksilla sitten yks pulma vähemmän :)

        Joo, oletuksena pappi lyö kastetilaisuudessa kakaran otsaan ei-vesiliukoisen sinisen leiman EI TV-MAKSUA. Sitten kun lapsilisien saanti tyrehtyy niin kansalaisen tila tutkitaan uudelleen. Jos todetaan että tämä on maksukykyinen niin kyttä-asemalla otsaan tatuoidaan MAKSU. Kytät kulkee jatkuvasti kodeissa tarkistamassa että katsellaanko TV:tä ja millainen leima TV:n katsojilla on otsassa. Jos todetaan ristiriita niin syyllinen raahataan raudoissa kyttäasemalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe