Lasikuituveneen penkit toimivat kellukkeina ja niissä jokaisessa on n. sentin läpimittaiset reijät, joista saa vedet laskettua. Mistä saa näihin reikiin kumisia tiiviitä tulppia, jotta vesi ei menisi sisään?
Muovitulppia lasikuituveneeseen?
6
4760
Vastaukset
- tulpaton mpop
Reikiin ei kannata laittaa tulppaa ensinkään. Reikähän on kellukkeen alalaidassa jolloin vesi pääsee pois mutta veneen kelluessa vedellä täyttyneenä kellukkeeseen jää ilmatasku johon vesi ei pääse ellei ylälaidassa ole myös reikää, yleensä ei ole.
Jos tulpan tahtoo niin katajatappi ajaa asian. kumitulppia saanee apteekista tai laboratoriotarvikkeita myyvistä liikkeistä sekä varmaan veneen valmistajalta, kalliilla.- kumitulppa
Kyllä ne tulpat pitää jostain hommata. Kolmessa penkissä on ainoastaan istuintasossa yksi reikä per penkki eli suoraan taivasta kohti ja niistä menee sadevesi suoraan sisään, jos ei tulppia laita.
- tp
kumitulppa kirjoitti:
Kyllä ne tulpat pitää jostain hommata. Kolmessa penkissä on ainoastaan istuintasossa yksi reikä per penkki eli suoraan taivasta kohti ja niistä menee sadevesi suoraan sisään, jos ei tulppia laita.
Motonet
http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query=kondenssivesitulppa
noi on 10 mm tulppia, noita olen itse käyttänyt - Kiitti kovasti
tp kirjoitti:
Motonet
http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query=kondenssivesitulppa
noi on 10 mm tulppia, noita olen itse käyttänytAivan mahtavaa. Juuri tuollaisia tarkoitin ja eivät vielä ole hinnan kiroissa.
- Kaikkea kumista
Kiitti kovasti kirjoitti:
Aivan mahtavaa. Juuri tuollaisia tarkoitin ja eivät vielä ole hinnan kiroissa.
Kyllä kumituottet haetaan kumminkin Etolasta.
"Apeekista"???? - ??????????????
kumitulppa kirjoitti:
Mites niistä lasketaan kondenssivesi pois? Pitääkö kääntää koko vene ylösalaisin. Sanoisin että epäkäytännöllisyyden huipentuma paitsi poraajan kannalta. Minä laminoisin tuollaiset reiät heti umpeen ja poraisin uudet alalaitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913