eli vm99 almera n15. kuskin puolen ajovalo pimeä mutta kun kääntää viiksestä valot päälle( siihen kohtaan missä pitkätkin toimii) niin tämä pimeänä oleva lamppu syttyy.
missä vika?
almera ajovalot
5
937
Vastaukset
- ENTINEN NISSAN FANI
PÄIVÄVALORELE VIALLINEN
- kuski2
kiittää hän
- kuski2
missäpäin autoa tuo mahtaa sijaita??!
- rele1
Kuskin puolella, heti kojelaudan reunan alla. Tulee kaksi irroitettavaa liitintä. Noin tupakka askin kokoinen, musta muovi laatikko
- mikatre
rele1 kirjoitti:
Kuskin puolella, heti kojelaudan reunan alla. Tulee kaksi irroitettavaa liitintä. Noin tupakka askin kokoinen, musta muovi laatikko
Ei se rele sijaitse edellä mainitussa paikassa.Se on kuskin tai repsikan a-pilarin alimman muovin takana,ei nyt jaksa muistaa kummalla puolella.Väriltään harmaa ja tupakki askin kokoinen.Paitsi jos autosi on 1.6 SR Almera niin sitten se sijaitsee rattiputken vieressä.Löytyy tämä harmaa rele jos osalle tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899