POSIO: MILLAISIA OVAT KOROUMAN REITIT

vaeltajako

HEissan vain kaikille! (:
Olemme kavereiden kanssa lähdössä vaeltamaan ja meillä on vielä vähän auki, että minne lähtisimme. Luin nettisivuilta korouman vaellusreitiestä ja siellä oli joku n 30km mittainen reitti. Se olisi pituudeltaan hyvän mittainen. JOS OLET KÄYNYT KOROUMAN VAELLUS REITEILLÄ niin oliko se reitti hyvä ja kiersikö se jonkun reitin ja tuli samaan paikkaan takaisin.? Tämä olisi hyvin olellinen tieto! (: Elikkä onko reitin lähtemis ja lopettamis paikka sama? Vaikko päätyikö reitti eripaikkaan mistä oli lähtö?
Vastauksia kiitos!! (:

7

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yötä ei kandee

      vaivan väärtti se reitti, tai jos päiväretkenä käy ilman tavaraa heittämässä.

      • vaeltajako

        Kiitos, kovasti kun vaivauduit vastaamaan! Taidamme läksiä karhunkierrokselle. (:


      • muutoin ok
        vaeltajako kirjoitti:

        Kiitos, kovasti kun vaivauduit vastaamaan! Taidamme läksiä karhunkierrokselle. (:

        tavallista haastavampi koska vettä on paikoitellen siellä aivan mahdottomasti.


      • vaeltajako
        muutoin ok kirjoitti:

        tavallista haastavampi koska vettä on paikoitellen siellä aivan mahdottomasti.

        Niin tarkoititko että koroumalla on vettä paikoitellen paljon vaikko tuolla karhunkiroksella? :)


      • muutoin ok
        vaeltajako kirjoitti:

        Niin tarkoititko että koroumalla on vettä paikoitellen paljon vaikko tuolla karhunkiroksella? :)

        mutta Karhunkierroksella on nyt pahimmat tulvat miesmuistiin. Reitti poikki paikoitellen.


      • vaeltajako
        muutoin ok kirjoitti:

        mutta Karhunkierroksella on nyt pahimmat tulvat miesmuistiin. Reitti poikki paikoitellen.

        voi, KIIOTS sulle!! :) oltas pulassa ilman sua! meillä kuitenki matkaa kuopioonki! :) KIITÄNN! :))


    • vaeltajako

      Tiedättekö mitään hyvää vaellusreittiä , joka ois viikonlopun mittaiselle vaellukselle sopiva ja joka olisi myös tähän vuoden aikaan hyvä? (esim. karhunkierroksella kuulema tulvii, joten emme lähde sinne) Ollaan ekaa kertaa lähössä vaeltamaan. Minkä mittainen reitti on sopiva? Me aateltiin itse 30km lenkkiä, koska voimme jo Tortaina vähän vaeltaa. Asumme Oulun lähettyvillä joten emme hirveän kauaksi voi lähteä. Matkaa voisi olla n 300-400km. Elikkä kysymykse vielä uusiksi! :D
      1. Missä vaellus paikka on ja minkä mittainen?
      2. Onko vaellus reitin lähtö ja paluu paikka sama vai onko ne erit?
      3. Onko se tähän vuoden aikaan sopiva?

      Kerro toki lisää paikasta, jos tulee jotain mieleen. Vaelluspaikkojen nettisivujen linkit olisi myös plussaa!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe