Oletteko koskaan käyneet Kouvolan dekkaripäivillä?
Onko sellainen tapahtuma, että kannattaa mennä?
Kouvolan dekkaripäivät
16
513
Vastaukset
- thewriter
...kannattaa, jos on dekkarien maailmasta kiinnostunut.
Siellähän on mielenkiintoisia luentoja aiheesta, kirjakauppiaita jne.
Tietysti, jos olet itse novellisi kilpailuun jättänyt, niin kannattaa mennä palautetilaisuuteen.- kannattaa..
Aika sisäänpäin lämpiävä ja takkuileva tapahtuma. Jotenkin jää vastenmielinen maku.
- Viimeinen luku
kannattaa.. kirjoitti:
Aika sisäänpäin lämpiävä ja takkuileva tapahtuma. Jotenkin jää vastenmielinen maku.
Jokainen vieras tuo osaltaan lämpöä tapahtumaan. Tänä vuonna mielenkiintoisilta vaikuttavia luennoitsijoita. Menen itse nyt toista kertaa. En tunne muista vieraista vielä ketään. Riittää kun tykkää dekkareista.
- Joku tommonen
Viimeinen luku kirjoitti:
Jokainen vieras tuo osaltaan lämpöä tapahtumaan. Tänä vuonna mielenkiintoisilta vaikuttavia luennoitsijoita. Menen itse nyt toista kertaa. En tunne muista vieraista vielä ketään. Riittää kun tykkää dekkareista.
"Jokainen vieras tuo osaltaan lämpöä tapahtumaan."
systeemi siellä on. Vieraat ovat sitä varten, että järjestäjillä on hauskaa.
Tuolla toisessa paikkaa todettiin, että se on täysin ala-arvoinen tapahtuma. Sääli sillä muutama luento tuntuu mielenkiintoiselta. - Höynäytetty
Joku tommonen kirjoitti:
"Jokainen vieras tuo osaltaan lämpöä tapahtumaan."
systeemi siellä on. Vieraat ovat sitä varten, että järjestäjillä on hauskaa.
Tuolla toisessa paikkaa todettiin, että se on täysin ala-arvoinen tapahtuma. Sääli sillä muutama luento tuntuu mielenkiintoiselta.Todella heikko tapahtuma.
- mummu65
Olen ensimmäistä kertaa osallistunut dekkarinovellikilpailuun. Novellini pääsi julkaisuun, joten tietenkin menen katsomaan ja kuulemaan dekkarien kirjoittajia ja pokkaamaan kirjani. Erityisesti haluan kuulla palautteen tekstistäni pe. 11.6. klo 14.00. Ohjelmassa on mielenkiintoisia luentoja ja haastatteluja.
Nähdään Kouvolassa
Pirkko Oulusta- Hyi mummoo
Olet samaa mössöä kuin ne kouvolalaiset: Pirkko Oulusta. Mitä väliä on sillä, oletko hevonkuusesta vaiko mistäpäin? Mitä se muuten tarkoittaa mistä on? Missä on sattunut syntymään vai missä sillä hetkellä asustaa?
NNe aina laskee siellä, mistä kaukaa vieraat on, pistää listan kiertämään. Itse en ole siihen koskaan nimeäni kirjoittanut. No en nyt muutamaan vuoteen osallistunutkaan.
Onko mummu65 ikä vai syntymävuosi? Olet ilmeisesti mummu jo syntyjäsi. - Iskä70
Hyi mummoo kirjoitti:
Olet samaa mössöä kuin ne kouvolalaiset: Pirkko Oulusta. Mitä väliä on sillä, oletko hevonkuusesta vaiko mistäpäin? Mitä se muuten tarkoittaa mistä on? Missä on sattunut syntymään vai missä sillä hetkellä asustaa?
NNe aina laskee siellä, mistä kaukaa vieraat on, pistää listan kiertämään. Itse en ole siihen koskaan nimeäni kirjoittanut. No en nyt muutamaan vuoteen osallistunutkaan.
Onko mummu65 ikä vai syntymävuosi? Olet ilmeisesti mummu jo syntyjäsi.Edellisen kirjoittajan olisi ehdottomasti kannattanut osallistua tämän vuoden päiville. Luennoilla käsiteltiin aggressiivisuuden ilmentymiä niin hyvässä kuin pahassakin. Esimerkkejä esitettiin aina joukkoteurastuksesta arkipäivisiin suomalaisiin nuorten tuhaomiin vessoihin. Olisi kaveri saattanut oppia jotain uutta itsestään. Muista pitää hattu päässä auringossa. ;)
Mika Joensuusta - Hyi mummoo
Iskä70 kirjoitti:
Edellisen kirjoittajan olisi ehdottomasti kannattanut osallistua tämän vuoden päiville. Luennoilla käsiteltiin aggressiivisuuden ilmentymiä niin hyvässä kuin pahassakin. Esimerkkejä esitettiin aina joukkoteurastuksesta arkipäivisiin suomalaisiin nuorten tuhaomiin vessoihin. Olisi kaveri saattanut oppia jotain uutta itsestään. Muista pitää hattu päässä auringossa. ;)
Mika JoensuustaNiin entä sitten?
- Iskä70
Hyi mummoo kirjoitti:
Niin entä sitten?
Juo myös nesteitä riittävästi. Muuten tulee huono olo ja voi alkaa koskea päähän ja oksettaa.
- Hyi mommoo
Iskä70 kirjoitti:
Juo myös nesteitä riittävästi. Muuten tulee huono olo ja voi alkaa koskea päähän ja oksettaa.
Molemmat päät ihan kunnossa.
Tämän maailman Pirkkomummoista en menisi sanomaan samaa.
- Fredu1234
Suomessa on paljon mielenterveydellisiä ongelmia. On ikävää, kun ainut mahdollisuus purkaa omaa pahaa oloa on toisten kiusaaminen keskustelupalstoilla nimimerkin suojista sivaltamalla. Kannattaa muistaa, että poliisi selvittää perustampion nimimerkin suojista suhteellisen vaivatta. Nettikirjoituksista voi joutua ja on jo jouduttu edesvastuuseen.
Mitä itse tapahtumaan tulee, niin en ole itsekään osallistunut, mutta tänä vuonna kiinnostaisi. Mukana on Joensuu, joka on suorastaan myyttinen hahmo :). - Ruubenissa
Olen ollut pari kertaa, tylsä tapahtuma. Ja se kilpailu sitten....ruumiin on löydyttävä Lahti-Kouvola -väliseltä rataosuudelta. Muuten et pääse siihen julkaisuun.
Tämä viimeisin voittajanovelli oli jyllä ok, kovin montaa muuta en jaksanut lukea. En osallistunut itse siihen kilpailuun.
Tuo aiemmin mainittu sisäänlämpiävyys on kyllä ihan tosiasia ja minua häiritsi se. Maailma eipyöri Kouvolan ympärillä eikä sen puoleen minkään muunkaan yksittäisen paikan. - Oma kokemus
Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa paikalla. En huomannut mitään sisäänpäinlämpiävyyttä, kirjoista siellä oli kyse, kuten muissakin kirjallisuustapahtumissa.
Hannu Lauerma puhui todella kiinnostavasti ja realistisesti rikoksista ja niihin liittyvistä asioista. Ja viime vuoden novellikokoelmassa on muutamia ajatuksia herättäviä kirjoituksia, jotka voisivat tapahtua missäpäin Suomea vain. En huomannut kirjoituksissa mitään Lahti-Kouvola meininkiä.
Eräässä novellissa käsiteltiin koulussa tapahtunutta rikosta, kouluja on joka puolella Suomea ja toisessa oli kyseessä mielenterveysongelmista kärsivät ihmiset. Molemmat kertomukset sopivat hyvin murtuneen mielen teemaan ja nykymaailman menoa kuvaamaan. - Ruubenissa
Rautatiekisassa se ruumis pääsääntöisesti löytyi junasta Lahti-Kouvola -väliltä.
Teemakilpailussa on aina se ongelma, että tuotokset rupeavat muistuttamaan toisiaan. Ja tuomaristo helposti valitsee keskenään samantyyppisiä kirjoituksia loppusuoralle. Ei ole välttämättä tietoista, saisi kyllä olla. - Kilpa-Kalle
Minkään kirjoituskilpailun säännöissä en ole huomannut mainintaa, että arvosteluraadin sukulaiset tai ystävät eivät saa osallistua.
Onko siis mahdollista, että joku tällainen henkilö voi voittaa?
Siis, saa osallistua, koska ei kielletä?
On arvosteltava, koska osallistuu sääntöjen mukaan kilpailuun?
Miten tällaiset tapaukset kirjoituskilpailuissa yleensä hoidetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768