Olemme perheen kanssa miettineet Lahteen muuttoa, Kertokaa, mitkä ovat ns. Lapsiystävällisiä alueita(paljon lapsiperheitä) .. Ja mille alueelle ei ainakaan kannattaisi muuttaa.. Miten nämä Lahden talot? Ilmeisesti Kuapungin asuntoja..
Muutto Lahteen?!
11
794
Vastaukset
- ENTINEN ASUKAS..
Niitä lapsi ystävällisiä alueita löytyy, mutta sinuna en muuttaisi Lahdenasuntoihin sillä ne ovat kaameita lääviä. Homeongelmia kylmiä sekalaistaseurakuntaa melusia, isännöitisijät eivät välitä puuttua ongelmiin sanovat että eivät ala tappelemaan kyllä sinuna kiertäisin ne asunnot tooosiii kaukaa... Kyllä sinuna etsisin toisen vuokranantajan, muitakin vaihtoehtja löytyy.. Niin sinuna en muuttasi, Liipolaan Riiheläään Ahtialaan Mukkulaan...
- peipponen.
harkita vaikka juuri tuonne Mukkulan leirintäalueelle: luonnon rauhaa!
- Lahestt
peipponen. kirjoitti:
harkita vaikka juuri tuonne Mukkulan leirintäalueelle: luonnon rauhaa!
Hei !
Ahtiala, Liipola ja mukkula(?) on mielestäni rauhatonta.. Niihin en itse millään muuttaisi.
Pötyä tuo, että lahdentalot ovat p*skoja! On lahdentaloilla myös hyviä asuntoja ja korjaa puutteita melko hyvin ! Itse asun tälläkin hetkellä lahdentalojen asunnossa! - karhuharmaa
Lahestt kirjoitti:
Hei !
Ahtiala, Liipola ja mukkula(?) on mielestäni rauhatonta.. Niihin en itse millään muuttaisi.
Pötyä tuo, että lahdentalot ovat p*skoja! On lahdentaloilla myös hyviä asuntoja ja korjaa puutteita melko hyvin ! Itse asun tälläkin hetkellä lahdentalojen asunnossa!Ne Lahdenasunnot missä me aikoinaan asuttiin niin ne todella oli tosi paskoja, home/kosteus vaurioita, tapetit roikkui kylppärin matot irvisteli. Olihan myös eräs talo sellainen pilvenpolttajien valloittama rappu/asunto että kokotaloon/asuntoon tunkeui se paskapilven haju, ei todellakaan ollut kiva kutsua vieraita. Grillikausi alkoi niin siellä vaan yökausia mölytään ja häiritään sellaisia jotka todella käyvät töissä. Isännöitsijäkin vaan naureskeli kun kerroin että sellaista porukkaa siellä asuu, ei sitä se kiinostanut onko siellä yörauhaa vai ei ? Vaikka poliisitkin soitti paikalle niin se oli hetken aikaa hiljaista, niin kohta sama peli jatkui, ei kiinostanut soittaa poliisia koko ajan paikalle niillä on muutaki tekemistä. Voisin kertoa paljon tarinaa Luiskakadun 1 - 2 taloista mitä kivaa siellä tapahtui vuosien mittaan ja minkälaisia ne talot olivat, ja miten isännöitsijä asiaan suhtatui. En jaksa tässä koko yötä kirjoittaa niin paljon noista Lahdenasunnoista tarinaa riittäisi mitä olemme siellä vuosien mittaan kokeneet. Siksi tulen aina kysyjille vastaamaan minkälaisia nuo Lahdenasunnot oikeasti ovat, siis todella PASKA LÄÄVIÄ JOHON EN KEHOITA KETÄÄN MUUTTAMAAN VAAN PYSYMÄÄN TODELLA KAUKAN NIISTÄ..Koska muitakin parempia vaihtoehtoja löytyy..
- Hassuha
Saton ja VVO:n sivuilta katsoisin vuokra-asuntoja. Itse asumme Karistossa, jossa juuri muita ei olekaan kuin lapsiperheitä. Täällä ei kuitenkaan mielestäni ole vuokra-asuntoja. Ihan kivoja perheille sopivia alueita, joissa vuokra-asuntoja esim. Mukkula, Liipola ja Ahtiala. Myös Ankkuri kivaa aluetta ja lapsiperheitä jonkin verran. Asumisoikeustalot ovat tietenkin monesti laadukkaampi/rauhallisempi vaihtoehto.
- karhuharmaa
Todella tyhmää maksaa jotain asumisoikeus maksua 5000-20000€ että pääset maksamaan vuokraa, vaikka ne lupaa maksaa jotain indeksikorotusta tuohon maksuun niin onko varmaa että saat sen ? Tuolta kun lukee juttuja asoasunnoista niin kyllä jättäisin nekin väliin. Eräs tuttuni on korjaillut asoasuntoja, ja todennut että ne ovat surkeasti rakennetuja tönöjä hintaan nähdensä.
Eräskin tuttuni kertoi kun asui asoasunnossa ja muutti pois, niin johan tuli laskua perässä, oli muka jätetty siivoomatta ja viety sähkölaitteita jotka mukamas oli asunnossa, asunto oli moittettomassa kunnossa mutta he halusivat rahastaa tyhjästä. Vaihdat asuntoa niin tulee päällekyyksiä vuokrassa 1-2 kk ja uuteenkin pitäisi maksaa vuokraa, kyllä ostaisin oman asunnon jos se vaan on mahdollista mieti todella tarkkaan mitä haluat ja mikä on mahdollista.. - karhuharmaa
Laadukaampia rauhallisempia, voin kuule kertoa kyllä asoasunnoissa on täysikusipää asukkaita ja ei neet tönöt ole niin hyvin rakenettu kuin luullaan. Kyllä joka paikoista löytyy todella paskanaapureita, oli omakotitalo tai rivari tai kerrostaloasunto oli se sitten oma tai vuokra..
- muiktrrf
Suosittelen ehdottomasti Launetta! Aivan mahtava perheelle. On perhepuisto, lähikauppoja ja isot marketit, useempi kirppis ja kirjastokin. Olemme tykänneet paljon! Vuokra-asuntoja tosin on harvoin tarjolla.
- rhyh
Se on niin taloyhtiöstä kiinni eikä niinkään alueesta. Jos on mukavat asukkaat taloyhtiössä niin on ihan sama missä asuu. Jos taas asukkaat muodostuu lähinnä kyttäävistä paskiaisista ei todellakaan ole kiva asua lapsiperheen vaikka alue olisi muuten ok. Kannattaisi ehkä mennä lapsien kanssa mahdollisen asunnon leikkipaikalle vähäksi aikaa niin huomaa kyllä jos talossa on valittavia kyttiä.
Tonttilassa Aittapellonkadulla on ainakin ihan mukavaa, en oikein muista alueista tiedä. Aika hyvin on saanut elellä omissa oloissa ainakin täällä. Lapsena asuin Jalkarannassa Ilveskadulla ja siitä on jäänyt mukavia muistoja. Tosin siitä on aikaa etten tiedä nykytilannetta.- Teukka 51
Liipola nykysin ihan mukava paikka (aikoinaan aika raju paikka kylläkin..) ja varsinkin vvo:n talot hyvässä kunnossa, täydelliset peruskorjaukset tehty 90 luvun puolessa välissä. Tietty niin isossa lähiössä on kaikenlaisia naapureita..
Mä sanoisin et Kärpänen, Metsäkangas, Sopenkorpi sieltä löytyy edullisia ja mukavia vuokra-asuntoja.. Tonttila myös ok. - ErkkiErkkiErkki
Teukka 51 kirjoitti:
Liipola nykysin ihan mukava paikka (aikoinaan aika raju paikka kylläkin..) ja varsinkin vvo:n talot hyvässä kunnossa, täydelliset peruskorjaukset tehty 90 luvun puolessa välissä. Tietty niin isossa lähiössä on kaikenlaisia naapureita..
Mä sanoisin et Kärpänen, Metsäkangas, Sopenkorpi sieltä löytyy edullisia ja mukavia vuokra-asuntoja.. Tonttila myös ok.Hommaa asumisoikeusasunto Espoosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1099860
- 524830
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422051Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021996- 241690
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131481Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401349Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30933Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922