Onko täällä muita tulevia ylioppilaita, joilla on tulossa pienet juhlat?
Kyllähän se vähän suretti, kun tuossa äsken kutsukortteja kirjoteltiin ja 10 kutsua lähetetään (joista parista äiti tokaisikin, etteivät he ole tulossa kumminkaan). Meidän suku asuu melko erillään toisistaan, ja tiedän kaksii muuta suvusta jotka saavat nyt lakin (ja he asuvat lähempänä suurinta osaa suvusta), joten sinne mieluummin varmasti menevät. No, onhan tästä se hyöty että voin kutsua enemmän kavereita. :)
Pelottaa, ettei mun juhliin tule ketään. Hävettää jo valmiiksi. Kyllä mä tiedän, ettei vieraiden määrä ole niin tärkeä, mutta kyllä se vähän lannistaa kun ei edes tiedä onko ketään tulossa. Kohtalontovereita?
Pienet yo-juhlat
4
3012
Vastaukset
- kaunista.....
Kohtalotoveri on ketjussa "yo-juhlat ilman vieraita"... liekö samalta pajalta... kutsukortit yleensä lähetetään vasta kun tulokset on tullut...
- 2 x laudatur
No kai sitä nyt edes aavistaa miten kävi - itse tiesin ainakin jo kokeiden lähtiessä että läpi meni, eikä yksikään arvosana muuttunut "hovissa".
- 3L+3E:n vanhempi
2 x laudatur kirjoitti:
No kai sitä nyt edes aavistaa miten kävi - itse tiesin ainakin jo kokeiden lähtiessä että läpi meni, eikä yksikään arvosana muuttunut "hovissa".
Mielestäni sinun pitää kutsua kaikki ketä haluat, että tulevat. Se on sukulaisten oma häpeä jos eivät sitten saavu.
Meilläkin kirjoitettiin jo kutsut vaikka tulokset ei ole tulleet...lähetetään ne kyllä vasta sitten tulosten saavuttua (ettei kenenkään tarvi nipottaa tuosta, että "tapana lähettää vasta kun tulokset on tulleet")
Onnea sinulle ja nauti juhlistasi kaikesta huolimatta. - yo-käävätär
3L+3E:n vanhempi kirjoitti:
Mielestäni sinun pitää kutsua kaikki ketä haluat, että tulevat. Se on sukulaisten oma häpeä jos eivät sitten saavu.
Meilläkin kirjoitettiin jo kutsut vaikka tulokset ei ole tulleet...lähetetään ne kyllä vasta sitten tulosten saavuttua (ettei kenenkään tarvi nipottaa tuosta, että "tapana lähettää vasta kun tulokset on tulleet")
Onnea sinulle ja nauti juhlistasi kaikesta huolimatta.Suomalaisilla on ihme taipumus, että pitää olla joku "orjallinen sääntö", jota on pakko noudattaa, tai olet jokin epäkelpo olio tms. ikävää.
Eiköhän omiin juhliin saa kutsua milloin itse haluaa, ketä haluaa ja miten haluaa. Jos ei jollekin passaa, voi olla tulematta ja kauhistella ihan itsekseen. Juhlien järjestämisessä on jo pajon puuhaa ja aikainen kutsu on mielestäni ok, tai sitten vaikka edellisenä päivänä kännykällä, jos haluaa yllätysjuhlia ;-)
Jotkut täällä netissä marisevat, ettei mitään kutsua yo-juhliin. Ihan kiva ajatus, mutta miten ihmeessä varaat tarjoiltavaa. 10 vai 60 henkilöä tulossa, lapsia? aikuisia? - Häh?
Eli mun mielestäni juhlat kuin juhlat saavat olla juuri sen näköiset kuin juhlan järjestäjä haluaa. Suomen laki ei tätä seikkaa määrää - heh - ja jos määräisikin, se olisi harvinaisen epäselvä asia, kuten kaikki muutkin päätökset, mistä Suomio on saanut EU:lta nootteja ja sakkoja.
Eli nauttikaa juhlista, isoista jtai pienistä. Itselläni kävi muutama hassu vieras, koska sukua ei ollut lähellä ja oli vähän "orpo fiilis". En päässyt iltajuhliinkaan, kun olin menossa preppauskurssille toiseen kaupunkiin. That's life!
Hengissä kuitenkin ollaan - kirjoitin nääs 1977...heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982