Onko junan alle hyppääminen varma tapa kuolla? Tietääkseni kaikki sitä yrittäneet eivät ole kuolleet...
Junan alle?
12
1974
Vastaukset
- rekkakuskin vaimo
se juna kulje itsestään, eli siellä junassa on ihminen joka sen kulkemisesta vastaa. Jos on pakko tehdä im., niin ei sekoitettaisi sitten sivullisia siihen.
Puolisoni ajamaa rekkaa vasten koukkasi henkilöauto, tahallaan:((((( - Depis ei tapa
Ei ole varma tapa. Tunnen kaverin (ei suomaianen) joka yritti sitä ja istuu nyt rullatuolissa aivovammaisena eikä edes muista mitä hänelle on tapahtunut tai millasta hänen elämänsä oli ennen itsemurhayritystä.
Vaimo syöttää ja hoitaa kuin lasta. - Tympääntynyt omainen
I hate depression , too !
mut silti en haluais sun menevän raiteille.'
Mistä teille itsaria etsiville saisi taottua sinne pollaan, että sellainen tapa kuolla on huomionkipeän ihmisen epätoivoa, jossa läheiset, ne, jotka sun depiksesi näkevät, vaan mielestäsi kukaan ei susta välitä, eikä kukaan sua huomaa jne... joutuvat koko loppuelämänsä kärsimään sun tavastasi lähteä maailmasta.
Miettivät, että kunpa vain olisit heille kertonut... mut päätät , että sun masennukses on muitten elämää surkeampi , säälit itseäsi niin paljon,että et älyä miten pahasti tekosi muita vahingoittaa.
Tosi itsekästä.
-kurjaa tässä on itse kullakin, harva silti päättää heittää lusikkansa nurkkaan käytön puutteessa.
Ota ja ajattele, miten pahan mielen aiheutat kaikille niille, jotka eivät masennusta pode.
Monella masennus on tilapäinen vaiva, johon lääkityksellä on helppo vaikuttaa.
Niille, joilla ei ole, hekin kestävät sen kunnialla.
Ole ihminen ja tajua se.- minä vain
Ihminen päättää itse elämästään, kenenkään toisen takia ei tarvi jaksaa elää!! Aina ei tarvi ajatella muita! Mun veli meni junan alle ja kuoli heti, meni moniks palasiks niin ettei voinu tunnistaa edes. Minusta se on parempi että kuoli kuin katsoa vieressä avuttamana kun ei voi toisen tilaa parantaa!!!
Rekkakuskin vaimolle olis kysymys että miten miehesi koki tilanteen, miten voi tällä hetkellä? Otan osaa! - masennusta 24 vuotta
minä vain kirjoitti:
Ihminen päättää itse elämästään, kenenkään toisen takia ei tarvi jaksaa elää!! Aina ei tarvi ajatella muita! Mun veli meni junan alle ja kuoli heti, meni moniks palasiks niin ettei voinu tunnistaa edes. Minusta se on parempi että kuoli kuin katsoa vieressä avuttamana kun ei voi toisen tilaa parantaa!!!
Rekkakuskin vaimolle olis kysymys että miten miehesi koki tilanteen, miten voi tällä hetkellä? Otan osaa!Juuri tämän takia EUTANASIA ON SALLITTAVA KAIKILLE sitä haluaville. Se on ainakin ihmisarvoinen tapa kuolla, toisin kuin väkivaltainen itsemurha. Ei täällä muita varten tarvitse elää, eikä masennus läheskään aina ole "tilapäinen tila". Alle 30-vuotiaita suomalaisia eläköityy ennenaikojaan 6 päivässä, menepä sanomaan näille ihmisille että "kyllä se siitä, leuka pystyyn".
- .
masennusta 24 vuotta kirjoitti:
Juuri tämän takia EUTANASIA ON SALLITTAVA KAIKILLE sitä haluaville. Se on ainakin ihmisarvoinen tapa kuolla, toisin kuin väkivaltainen itsemurha. Ei täällä muita varten tarvitse elää, eikä masennus läheskään aina ole "tilapäinen tila". Alle 30-vuotiaita suomalaisia eläköityy ennenaikojaan 6 päivässä, menepä sanomaan näille ihmisille että "kyllä se siitä, leuka pystyyn".
Masennus helpottaa usein ajan kanssa ja keski-iässä elämä saattaa tuntua aivan erilaiselta kuin nuorena eläköityessä. Et kai ole sitä mieltä, että nämä nuoret eläkeläiset olisi tapettava lempeästi, jos sitä joskus sattuvat haluamaan?
- sadgirl
masennusta 24 vuotta kirjoitti:
Juuri tämän takia EUTANASIA ON SALLITTAVA KAIKILLE sitä haluaville. Se on ainakin ihmisarvoinen tapa kuolla, toisin kuin väkivaltainen itsemurha. Ei täällä muita varten tarvitse elää, eikä masennus läheskään aina ole "tilapäinen tila". Alle 30-vuotiaita suomalaisia eläköityy ennenaikojaan 6 päivässä, menepä sanomaan näille ihmisille että "kyllä se siitä, leuka pystyyn".
puhuin shrinkilleni aiheesta et EUTANASIA pitäisi saada myös depression hoitoon. Jos sitä nyt hoitomuodoksi voi sanoa, mutta EHDOTTOMASTI JEES!!
- Ketjun alottaja
Ymmärrän täysin henkiset traumat mutta kun haluaa kuolla, sitä ei ehkä jaksa enää ajatella. Ainakaan junan alle hyppäämällä ei aiheuta muille hengenvaaraa, vaikka ei se kuljettajaa/silminnäkijöitä kohtaan oikein ole. Olen sairastanut masennusta vuosia..
Mitä sulla on jos et saa mielihyvää mistään. Et tee mitään hyödyllistä. Et ole olemassa kuin muille, elät sen takia ettei muille tulisi paha mieli. Sairastat bulimiaa. Olet yksin vaikka sulla on ystäviä. Et jaksa usein soitella heille... Lista on loputon ja niin negatiivinen, vaikka en haluaisi, en todellakaan!:(- Autsis
Kun sulla on tarve tehdä jotain tollaista , ja ilmeisesti syöt jotain masennuslääkettä, niiden haittavaikutuksena saattaa olla masennusoireiden paheneminen, esim . efexor aiheuttaa tällaista , eritoten itsetuhoisuutta.
Mene lekuriin ja kerro, miten asiat on, se vaihtaa sulle toimivamman lääkkeen.
Olet sinä sentään ihminen ja jokainen on syntynyt tänne muita varten, ei itseään.
Sun oireet ovat tyypillisiä masennuksen ( keskivaikean tai vaikean) oireita.
Jos sulla on lisäksi syömishäiriö, sekin on saattanut laueta just lääkkeistä.
Nämä valmisteet eivät ole mitään päänsärkylääkkeitä vaan vaikuttavat aivojen kemiaan ja saavat maailman tuntumaan kolkommalta kuin se oikeasti onkaan.
Aattele nyt, mullakin on vakava sairaus, johon ei ole parannuskeinoa, mun mies on narsistinen, mun lapset on kasvaneet isoiksi jo ja olen vaihdevuosissa. Lisäksi pojalta kuoli koira just kaksi päivää sitten , 20- vuotias poika itkee kuin lapsi.. sitä surua on tosi vaikea katsella.
Mitään en voi, surua tunnen, masentunut en kuitenkaan ole ollut , vaan ajattelen että elämään kuuluu sekä surun,että ilon aikoja, ja kaikki pitää vaan ottaa vastaan.
Älä tee negatiivisia listoja, nehän on tosi masentavia.
Ruokit vaan olotilaasi. Nyt aurinkoon ja lääkäriin, kipin kapin ! - joku jäi junan alle
Autsis kirjoitti:
Kun sulla on tarve tehdä jotain tollaista , ja ilmeisesti syöt jotain masennuslääkettä, niiden haittavaikutuksena saattaa olla masennusoireiden paheneminen, esim . efexor aiheuttaa tällaista , eritoten itsetuhoisuutta.
Mene lekuriin ja kerro, miten asiat on, se vaihtaa sulle toimivamman lääkkeen.
Olet sinä sentään ihminen ja jokainen on syntynyt tänne muita varten, ei itseään.
Sun oireet ovat tyypillisiä masennuksen ( keskivaikean tai vaikean) oireita.
Jos sulla on lisäksi syömishäiriö, sekin on saattanut laueta just lääkkeistä.
Nämä valmisteet eivät ole mitään päänsärkylääkkeitä vaan vaikuttavat aivojen kemiaan ja saavat maailman tuntumaan kolkommalta kuin se oikeasti onkaan.
Aattele nyt, mullakin on vakava sairaus, johon ei ole parannuskeinoa, mun mies on narsistinen, mun lapset on kasvaneet isoiksi jo ja olen vaihdevuosissa. Lisäksi pojalta kuoli koira just kaksi päivää sitten , 20- vuotias poika itkee kuin lapsi.. sitä surua on tosi vaikea katsella.
Mitään en voi, surua tunnen, masentunut en kuitenkaan ole ollut , vaan ajattelen että elämään kuuluu sekä surun,että ilon aikoja, ja kaikki pitää vaan ottaa vastaan.
Älä tee negatiivisia listoja, nehän on tosi masentavia.
Ruokit vaan olotilaasi. Nyt aurinkoon ja lääkäriin, kipin kapin !Joku nuori nainen oli hypänny junan alle tänään Oulussa, toivottavasti ei oo ketjun aloittaja :(
- I`´m Worry
Miten voit nyt? Onko sulla ketään, joka kuuntelee ja kuulee sinua? Tai onko joskus ollut? Toivottavasti et toteuta aikeitasi tappaa ittees!
- toinen masentunut
Aloittaja, kerroit tilanteestasi, kuulostaa ilkeältä, mutta olisiko siltikin jotain, mikä voisi auttaa sinua? Onko jotain minkä tekeminen on sinulle tärkeää? Kun muistelet taaksepäin, mikä oli sellaista mistä sait iloa? Kenen seurassa ja missä tilanteessa olit onnellinen? Voisitko ajatella, että jos on toivoa, ja paranet, niin voit tehdä taas tätä asiaa, mutta jos lopetat elämäsi, niin se mahdollisuus jää iäiseksi käyttämättä? Sillä luulen, että kaikkia keinoja sinun auttamiseksesi ei ole vielä käytetty. Toivoisin niin, että näkisit elämässä myös hyvää, vaikka tämä hetki näyttäisi mustalta, niin tulevaisuus voi olla erilainen. Minä en halua, että sinä lopetat elämäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa193243Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172226Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1231840Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101216Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 36843
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705