Veneilysimulaattori?

Luotsitar

Hei kaikille!

Täällä oli mielestäni viime viikolla viesti ilmaisesta veneilysimulaattorista. Tietääkö joku mikä se oli, tai mistä siitä löytyisi lisää tietoja?

10

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwefwefwefwef

      olisko google mitään

    • Stormwind

      • Luotsitar

        Kiitos tiedosta! Siellähän se.


    • stormwindsim

      Kyllähän se täällä oli, minun kirjoittamana. Mutta sen nimeä ei saa kertoa täällä, se rikkoisi suomi24:n säännön jonka mukaan täällä ei saa mainostaa tai mainita tuotteiden nimiä, tämän vuoksi poistettiinkin kahdesti.

      Sillä voit sitten harjoitella navigointia tietokoneella, on jopa mukana karttasivu D715 jonka kotimainen liikenneturvallisuutta hoitava viranomainen luovuttaa, myös ilmaiseksi, paketin kanssa. Mutta ei enempiä tästä täällä.

      Toivottavasti löydät!

      • Luotsitar

        Hei, kiitti tiedosta, löytyi! Tämä on tosi hieno väline navigoinnin harjoitteluun!

        En kyllä ihan ymmärrä miksi ihmeessä ei asiasta voi keskustella tai mainita täällä. Kyseessähän on kuitenkin kaikille ilmainen tuote. On mennyt merkilliseksi tämä touhu täällä.


      • Luotsitar kirjoitti:

        Hei, kiitti tiedosta, löytyi! Tämä on tosi hieno väline navigoinnin harjoitteluun!

        En kyllä ihan ymmärrä miksi ihmeessä ei asiasta voi keskustella tai mainita täällä. Kyseessähän on kuitenkin kaikille ilmainen tuote. On mennyt merkilliseksi tämä touhu täällä.

        Suomen kaupallisin sivusto, joka tienaa maltaita myymällä ilmoituksia, joten siinä mielessä se on ymmärrettävää. Toisaalta Eniro voisi hakea ilmaisia suosiopisteitä sallimalla tarkasti valitut yleishyödylliset ilmoitukset..


      • 27
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Suomen kaupallisin sivusto, joka tienaa maltaita myymällä ilmoituksia, joten siinä mielessä se on ymmärrettävää. Toisaalta Eniro voisi hakea ilmaisia suosiopisteitä sallimalla tarkasti valitut yleishyödylliset ilmoitukset..

        ilmainen = hetken päästä maksullinen.
        ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, että vuosikaupalla vääntäisi hommia ihan vaan hyvästä tahdosta?


      • Nyyperö
        27 kirjoitti:

        ilmainen = hetken päästä maksullinen.
        ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, että vuosikaupalla vääntäisi hommia ihan vaan hyvästä tahdosta?

        Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.


      • 29
        Nyyperö kirjoitti:

        Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.

        tunge sä sun GSM -isenssis vaan sinne mistä septin täyte tulee.


      • stormwindsim
        Nyyperö kirjoitti:

        Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.

        Moi

        GPL ei ole ihan sopiva tähän tarkoitukseen, se sallii aivan liian paljon, mm. tuotteen puukottamisen, sekä käytön ihan mihin tahansa tarkoitukseen.

        [Nyyperö] ilmainen = hetken päästä maksullinen.

        Eihän kukaan pakota käyttämään ilmaista tuotetta? Tavoitteena on tulevaisuudessa parantaa konseptia ja myös luoda maksullisia, laajempia tuotteita. Näitä voi sitten ostaa tai jättää ostamatta :-).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe