Mulla on ollut mielikuva siitä, että oppi siitä, herätetäänkä Sodoman ja Gomorran ihmisistä ketään, olisi muuttunut vuosien saatoissa. Olisiko jollain laittaa hyvää linkkiä minnekään aiheeseen liittyvään? Muistelisin että sekin olisi ollut sellaista kyllä-ei- taistelua aikojen kuluessa.. Kiitän kovasti jos joku osaa tarkentaa tai laittaa lähteitä mistä varmistuksia voi saada.
Herättäminen
9
202
Vastaukset
- kirjoitukset
Eipä tietenkään.Raamattu erottelee kadotuksen ja helvetin.Helvetti tyhjannetään 1000-vuotisen valtakunnan päätteeksi.Sitä vastoin se,joka on tuomittu kadotukseen,ei tule koskaan heräämään.Niin kuin kirjoitukset sanovat;Raattu määrittelee,että ihmisen on kerran kuoltava,mutta sen jälkeen tulee tuomio.Pitää myöskin käyttää ymmärrystä.Ei koskaan hitleri stalinit,heräjä koskaan .Tästäkin asiasta on niin paljon väärää opetusta.Mutta valitettavasti asiat menevät näin.
>> Eipä tietenkään.
Jo vain on, on paljonkin. Esimerkiksi tässä:
http://www.cftf.com/comments/blinking.html
http://www.youtube.com/watch?v=OWn0ziaX4HE
>> Raamattu erottelee kadotuksen ja helvetin.
Riippuu paljoti siitä, mitä näillä sanolla on ilmaistu. KR38 kääntää johdonmukaisesti kadotukseen viittaavan sanan gehenna sanalla helvetti. Sen sijaan Bibliassa vuodelta 1776 on tämän osalta horjuvuutta.
>> Helvetti tyhjannetään 1000-vuotisen valtakunnan päätteeksi.
Raamatun mukaan tämä paikka on tuonela, hades - ei helvetti. Raamattu ei anna aihetta olettaa, että kadotuksessa edes olisi tässä vaiheessa vielä ketään.
>> Sitä vastoin se,joka on tuomittu kadotukseen,ei tule koskaan heräämään.Niin kuin kirjoitukset sanovat;Raattu määrittelee,että ihmisen on kerran kuoltava,mutta sen jälkeen tulee tuomio.Pitää myöskin käyttää ymmärrystä.Ei koskaan hitleri stalinit,heräjä koskaan .Tästäkin asiasta on niin paljon väärää opetusta.Mutta valitettavasti asiat menevät näin.
Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?' Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.- koo.koo
Älä kirjoita soopaa. Helvetit sun muut Paratiisit ovat imisen mielikuvituksen tuottamaa satua.
On todella hauskaa tahatonta komiikkaa, että wc-seuran ainoa oikea, suoraan YHWH-sedältä tuleva "totuus," Sodomasta ja Gomorrasta on muuttunut kymmenkunta kertaa jehvettien huuhaa-opeissa. HOHOHOHOHOHOHO. koo.koo kirjoitti:
Älä kirjoita soopaa. Helvetit sun muut Paratiisit ovat imisen mielikuvituksen tuottamaa satua.
On todella hauskaa tahatonta komiikkaa, että wc-seuran ainoa oikea, suoraan YHWH-sedältä tuleva "totuus," Sodomasta ja Gomorrasta on muuttunut kymmenkunta kertaa jehvettien huuhaa-opeissa. HOHOHOHOHOHOHO.Ja sitten tähän raamatunpaikkaa missä puhutaan tuhatvuotisesta valtakunnasta.
1000 vuodesta puhutaan kyllä esim.ilmestyskirjassa,mutta ei mitään siitä että se olisi jonkin sortin valtakunta.
Kun 1000 vuotta alkaa on maa tyhjä ihmisistä.Ei ensimmäistäkään jehovantodistajaa,muslimia hindua ja nimelliskristikunnan jäsentä.
1000 vuoden lopulla on ylösnousemuksen aika helvetistä ja ne jotka eivät olleet osallisia ensimmäisessä ylösnousemuksessa,ennen 1000 vuoden alkua,uskovien ylösnousemuksessa,he tulevat esiin.
Nuo 1000 vuoden lopulla ylösnousseet saavat vielä valita toiminnallaan ottavatko pelastuksen sanoman vastaan ja siten se on heille tuomion ylösnousemus.Tuomio on joko hyvä tai huono.Suuri osa kuitenkin nousee "uutta Jerusalemia vastaan" ja heidät tuhotaan.He joutuvat ikuiseen kadotukseen Jumalan läsnäolosta.
Kun ihmisiä saa elämän uudelleen 1000 vuoden lopussa,toteutuu myös raamatun ennustus siitä että Jumala on "maan asuttavaksi valmistanut".
Pieni puhdistustauko,1000 vuotta on kyllä paikallaan.1000 vuodessa maa puhdistuu kummasti kuonastaan,ihmiskuonasta.
Itse maahan ei ole mitään pahaa tehnyt joten se saa toipua rauhassa kun ihminen ei sotke lisää.- Pöyristys
Se jos mikään on väärin!
Jos Hitlerit ja Stalinit vain vaipuvat ikuiseen uneen, niin ihan väärin on. Hehän ovat tuhonneet miljoonien elämän. Pääsevätkö he ilman tuomiota! Tästä asiasta on väärää opetusta? Mitä se opetus on? - Pii on 3.0
m.naat kirjoitti:
Ja sitten tähän raamatunpaikkaa missä puhutaan tuhatvuotisesta valtakunnasta.
1000 vuodesta puhutaan kyllä esim.ilmestyskirjassa,mutta ei mitään siitä että se olisi jonkin sortin valtakunta.
Kun 1000 vuotta alkaa on maa tyhjä ihmisistä.Ei ensimmäistäkään jehovantodistajaa,muslimia hindua ja nimelliskristikunnan jäsentä.
1000 vuoden lopulla on ylösnousemuksen aika helvetistä ja ne jotka eivät olleet osallisia ensimmäisessä ylösnousemuksessa,ennen 1000 vuoden alkua,uskovien ylösnousemuksessa,he tulevat esiin.
Nuo 1000 vuoden lopulla ylösnousseet saavat vielä valita toiminnallaan ottavatko pelastuksen sanoman vastaan ja siten se on heille tuomion ylösnousemus.Tuomio on joko hyvä tai huono.Suuri osa kuitenkin nousee "uutta Jerusalemia vastaan" ja heidät tuhotaan.He joutuvat ikuiseen kadotukseen Jumalan läsnäolosta.
Kun ihmisiä saa elämän uudelleen 1000 vuoden lopussa,toteutuu myös raamatun ennustus siitä että Jumala on "maan asuttavaksi valmistanut".
Pieni puhdistustauko,1000 vuotta on kyllä paikallaan.1000 vuodessa maa puhdistuu kummasti kuonastaan,ihmiskuonasta.
Itse maahan ei ole mitään pahaa tehnyt joten se saa toipua rauhassa kun ihminen ei sotke lisää."etteivät kuolleet tiedä mitään: -
EIKä tietoista kidutusta ole muualla, kuin kenties näiden adventistijulistajien mielikuvituksessa ;
Raamattu kyllä kertoo, että Tätä Maata hallinnoiva Persoona yrittää tuhota koko ihmiskunnan, mutta ei onnistu; Koska Korkein lähettää Poikansa sotaan " -oikeuden, nöyryyden ja vanhurkauden puoleta;," Pöyristys kirjoitti:
Se jos mikään on väärin!
Jos Hitlerit ja Stalinit vain vaipuvat ikuiseen uneen, niin ihan väärin on. Hehän ovat tuhonneet miljoonien elämän. Pääsevätkö he ilman tuomiota! Tästä asiasta on väärää opetusta? Mitä se opetus on?ja Stalin pääsivät karkuun rikoksiaan ikuiseen "olemattomuuteen".
Jehovien helvetti on diktaattorin ja massamurhaajan unelma.- Kriikka'
Rintti kirjoitti:
>> Eipä tietenkään.
Jo vain on, on paljonkin. Esimerkiksi tässä:
http://www.cftf.com/comments/blinking.html
http://www.youtube.com/watch?v=OWn0ziaX4HE
>> Raamattu erottelee kadotuksen ja helvetin.
Riippuu paljoti siitä, mitä näillä sanolla on ilmaistu. KR38 kääntää johdonmukaisesti kadotukseen viittaavan sanan gehenna sanalla helvetti. Sen sijaan Bibliassa vuodelta 1776 on tämän osalta horjuvuutta.
>> Helvetti tyhjannetään 1000-vuotisen valtakunnan päätteeksi.
Raamatun mukaan tämä paikka on tuonela, hades - ei helvetti. Raamattu ei anna aihetta olettaa, että kadotuksessa edes olisi tässä vaiheessa vielä ketään.
>> Sitä vastoin se,joka on tuomittu kadotukseen,ei tule koskaan heräämään.Niin kuin kirjoitukset sanovat;Raattu määrittelee,että ihmisen on kerran kuoltava,mutta sen jälkeen tulee tuomio.Pitää myöskin käyttää ymmärrystä.Ei koskaan hitleri stalinit,heräjä koskaan .Tästäkin asiasta on niin paljon väärää opetusta.Mutta valitettavasti asiat menevät näin.
Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?' Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.Kiitän tuosta cftf.comin linkistä. Juuri tuohon olen aiemmin tainnut törmätä, jonka hämärästi muistin. Saan nyt tämänkin asian todisteet esille helposti. Suurkiitokset Rintti!
- Pii on 3.0
..- Herätetään; -
-Koska Nasaretilainen sanoi niin , ja sanoi myös Saban kuningattaren nousevan todistajana ylös yhdessä Sodoman ja gomorran asukkaiden kanssa. .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699