Mihin mokkulan palautus?

Pokkulamokkula

Onko kukaan palauttanut Sauniksen nettitikkua? Jos on, mihin osoitteeseen teit palautuksen?

10

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palauttaa, toimii loistavasti.
      Eikö niiden nettisivuilla ole ohjeita?

• lepkeq

"Toimii loistavasti...", hah sanon minä! Oletko joku Saunalahden työntekijä?

• sönköti
        lepkeq kirjoitti:

Hyvin toimii täälläkin, mikä sua oikein vaivaa?

• 8888
        sönköti kirjoitti:

Hyvin toimii täälläkin, mikä sua oikein vaivaa?

Se on soneran työntekijä?

• Abcentertxt
        8888 kirjoitti:

Se on soneran työntekijä?

Aika ovelaa, Repe, vastata itse itselleen!

• lepkeq kirjoitti:

Suomi 24:n eräitten huippuviisaitten kirjoittajien mukaan olen töissä Applella ja Gigantissa ja nyt vielä Saunalahdellakin. Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja, jotta voisin hoitaa nämä kaikki ilmoitetut duunini, mutta pitää yrittää.;)

Speedtestin mukaan viikonloppuna Länsi-Tampereella Sauniksen yhteys oli alas 7,5 mbit, ylös 0,8 mbit ja pingi 59 ms. Mitä helvettiä näitten lukujen pitäisi oikein olla, jotta olisit tyytyväinen? Häh?

• huahei
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Suomi 24:n eräitten huippuviisaitten kirjoittajien mukaan olen töissä Applella ja Gigantissa ja nyt vielä Saunalahdellakin. Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja, jotta voisin hoitaa nämä kaikki ilmoitetut duunini, mutta pitää yrittää.;)

Speedtestin mukaan viikonloppuna Länsi-Tampereella Sauniksen yhteys oli alas 7,5 mbit, ylös 0,8 mbit ja pingi 59 ms. Mitä helvettiä näitten lukujen pitäisi oikein olla, jotta olisit tyytyväinen? Häh?

Minulla Soneran tikulla speedtest 4,6/0,5 Mbit, nopeusmittari 1,66 Mbps, msoy 960 kbps.
        Työkoneella speedtest 92,9/74,2 Mbit, nopeusmittari 128 Mbps, msoy 25300 kbit.
        Voiko näistä testeistä ylipäänsä päätellä mitään varsinkaan mobiilikaistan nopeudesta?

• huahei kirjoitti:

Minulla Soneran tikulla speedtest 4,6/0,5 Mbit, nopeusmittari 1,66 Mbps, msoy 960 kbps.
        Työkoneella speedtest 92,9/74,2 Mbit, nopeusmittari 128 Mbps, msoy 25300 kbit.
        Voiko näistä testeistä ylipäänsä päätellä mitään varsinkaan mobiilikaistan nopeudesta?

nopeus vaihtelee päivän mittaan melko isossa haarukassa, eikä se johdu mittarista. Samoin on ymmärtääkseni aivan normaalia, että peräkkäiset mittaukset voivat näyttää jonkin verran erilaisia lukemia.

Kokeilemalleni Soneran mobiilikaistalle kaikki mittarit näyttivät 0,5-1,3 mbitin haarukkaa ja monen sadan millisekunnin pingejä, ja se tuntui aina tahmealta.

• Höl Mökö

Yritin soittaa sinne toimistoon, mutteivat siellä jouda vastaamaan, lähetin myös sähköpostia. Kai täällä joku tietää, vai onko kaikki pitäneet sen.

Sanottakooon, että tikku toimii välillä ihan iloisesti, mutta nyt kun surffailen megasella kaapelilla, niin tämä tuntuu ainakin tällä hetkellä jouhevammalta.

• Höl Mökö

Sen voi palauttaa ihan normaalisti asiakaspalautuksena, tai Elisa Shopittiin, soitin äsken asiakaspalveluun, ja näin neuvoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6642
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      152
      1867
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      49
      1073
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      962
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      899
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe