Onko kukaan palauttanut Sauniksen nettitikkua? Jos on, mihin osoitteeseen teit palautuksen?
Mihin mokkulan palautus?
10
1439
Vastaukset
palauttaa, toimii loistavasti.
Eikö niiden nettisivuilla ole ohjeita?- lepkeq
"Toimii loistavasti...", hah sanon minä! Oletko joku Saunalahden työntekijä?
- sönköti
lepkeq kirjoitti:
Hyvin toimii täälläkin, mikä sua oikein vaivaa?
- 8888
sönköti kirjoitti:
Hyvin toimii täälläkin, mikä sua oikein vaivaa?
Se on soneran työntekijä?
- Abcentertxt
8888 kirjoitti:
Se on soneran työntekijä?
Aika ovelaa, Repe, vastata itse itselleen!
lepkeq kirjoitti:
Suomi 24:n eräitten huippuviisaitten kirjoittajien mukaan olen töissä Applella ja Gigantissa ja nyt vielä Saunalahdellakin. Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja, jotta voisin hoitaa nämä kaikki ilmoitetut duunini, mutta pitää yrittää.;)
Speedtestin mukaan viikonloppuna Länsi-Tampereella Sauniksen yhteys oli alas 7,5 mbit, ylös 0,8 mbit ja pingi 59 ms. Mitä helvettiä näitten lukujen pitäisi oikein olla, jotta olisit tyytyväinen? Häh?- huahei
RepeRuutikallo kirjoitti:
Suomi 24:n eräitten huippuviisaitten kirjoittajien mukaan olen töissä Applella ja Gigantissa ja nyt vielä Saunalahdellakin. Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja, jotta voisin hoitaa nämä kaikki ilmoitetut duunini, mutta pitää yrittää.;)
Speedtestin mukaan viikonloppuna Länsi-Tampereella Sauniksen yhteys oli alas 7,5 mbit, ylös 0,8 mbit ja pingi 59 ms. Mitä helvettiä näitten lukujen pitäisi oikein olla, jotta olisit tyytyväinen? Häh?Minulla Soneran tikulla speedtest 4,6/0,5 Mbit, nopeusmittari 1,66 Mbps, msoy 960 kbps.
Työkoneella speedtest 92,9/74,2 Mbit, nopeusmittari 128 Mbps, msoy 25300 kbit.
Voiko näistä testeistä ylipäänsä päätellä mitään varsinkaan mobiilikaistan nopeudesta? huahei kirjoitti:
Minulla Soneran tikulla speedtest 4,6/0,5 Mbit, nopeusmittari 1,66 Mbps, msoy 960 kbps.
Työkoneella speedtest 92,9/74,2 Mbit, nopeusmittari 128 Mbps, msoy 25300 kbit.
Voiko näistä testeistä ylipäänsä päätellä mitään varsinkaan mobiilikaistan nopeudesta?nopeus vaihtelee päivän mittaan melko isossa haarukassa, eikä se johdu mittarista. Samoin on ymmärtääkseni aivan normaalia, että peräkkäiset mittaukset voivat näyttää jonkin verran erilaisia lukemia.
Kokeilemalleni Soneran mobiilikaistalle kaikki mittarit näyttivät 0,5-1,3 mbitin haarukkaa ja monen sadan millisekunnin pingejä, ja se tuntui aina tahmealta.
- Höl Mökö
Yritin soittaa sinne toimistoon, mutteivat siellä jouda vastaamaan, lähetin myös sähköpostia. Kai täällä joku tietää, vai onko kaikki pitäneet sen.
Sanottakooon, että tikku toimii välillä ihan iloisesti, mutta nyt kun surffailen megasella kaapelilla, niin tämä tuntuu ainakin tällä hetkellä jouhevammalta.- Höl Mökö
Sen voi palauttaa ihan normaalisti asiakaspalautuksena, tai Elisa Shopittiin, soitin äsken asiakaspalveluun, ja näin neuvoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947