Mistä, Korkea-Tilava lipasto?

Ainiskainen20

Hei, kertokaahan mistä löytäisin korkean ja tilavan lipaston. Mielellään reippaasti yli 100cm korkea ja leveys max. 1metri. Olen nimittäin etsinyt kaikkialta, eikä mistään mahda löytyä. Asun Tampereella. Jos löytyy vaikka Oulusta asti sitä mitä haluan niin haen ja ostan pois. Käytetyt kelpaa, antiikkiset sekä uudet. Ikeaa ei tarvitse mainita. Sieltä en osta mitään. Ja muut ON24 yms.. Niistä ei ole löytynyt.

5

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1+

http://www.kalustekauppa.com/ - lipastot ja senkit, löytyy montaa mallia väriä ja kokoa, paljon 100-120 cm korketa kapeita ja leveämpiä

Mielestänä lähes kaikki huonekalukaupat myy korkeaa lipastopa/senkkiä - ihmettelen jos et ole löytänyt

• Ainiskainen20

Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)

Terv, Aini

• koko puu kunniaan
        Ainiskainen20 kirjoitti:

Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)

Terv, Aini

Olisiko näissä oikeaa tyyliä? Varmaan voivat mittojen ja maun mukaan tehdä mieleisesi, jos ovat liian matalia? http://www.juvi.fi/

Ja huuto.net auttaa käytettyjen löytämisessä ympäri maan.

• Jarkko18

Tuoltahan löytyy lipastovalikoimaa aika hyvin. Saisi vain olla hieman isompi kattaus vielä.
      http://lipasto.net

• qps3

Meiltä löytyy useita 5 ja 6 laatikollisia lipastoja 1800-1900 luvun vaihteesta, korkeudet noin 130-150cm katso täältä www.rakkaatesineet.fi osio lipastot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe