Hei, kertokaahan mistä löytäisin korkean ja tilavan lipaston. Mielellään reippaasti yli 100cm korkea ja leveys max. 1metri. Olen nimittäin etsinyt kaikkialta, eikä mistään mahda löytyä. Asun Tampereella. Jos löytyy vaikka Oulusta asti sitä mitä haluan niin haen ja ostan pois. Käytetyt kelpaa, antiikkiset sekä uudet. Ikeaa ei tarvitse mainita. Sieltä en osta mitään. Ja muut ON24 yms.. Niistä ei ole löytynyt.
Mistä, Korkea-Tilava lipasto?
5
1137
Vastaukset
- 1+1+
http://www.kalustekauppa.com/ - lipastot ja senkit, löytyy montaa mallia väriä ja kokoa, paljon 100-120 cm korketa kapeita ja leveämpiä
Mielestänä lähes kaikki huonekalukaupat myy korkeaa lipastopa/senkkiä - ihmettelen jos et ole löytänyt- Ainiskainen20
Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)
Terv, Aini - koko puu kunniaan
Ainiskainen20 kirjoitti:
Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)
Terv, AiniOlisiko näissä oikeaa tyyliä? Varmaan voivat mittojen ja maun mukaan tehdä mieleisesi, jos ovat liian matalia? http://www.juvi.fi/
Ja huuto.net auttaa käytettyjen löytämisessä ympäri maan.
- Jarkko18
Tuoltahan löytyy lipastovalikoimaa aika hyvin. Saisi vain olla hieman isompi kattaus vielä.
http://lipasto.net - qps3
Meiltä löytyy useita 5 ja 6 laatikollisia lipastoja 1800-1900 luvun vaihteesta, korkeudet noin 130-150cm katso täältä www.rakkaatesineet.fi osio lipastot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225479Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1871892Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 70782
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37694