Hei, kertokaahan mistä löytäisin korkean ja tilavan lipaston. Mielellään reippaasti yli 100cm korkea ja leveys max. 1metri. Olen nimittäin etsinyt kaikkialta, eikä mistään mahda löytyä. Asun Tampereella. Jos löytyy vaikka Oulusta asti sitä mitä haluan niin haen ja ostan pois. Käytetyt kelpaa, antiikkiset sekä uudet. Ikeaa ei tarvitse mainita. Sieltä en osta mitään. Ja muut ON24 yms.. Niistä ei ole löytynyt.
Vastaukset 5
- 1+1+
http://www.kalustekauppa.com/ - lipastot ja senkit, löytyy montaa mallia väriä ja kokoa, paljon 100-120 cm korketa kapeita ja leveämpiä
Mielestänä lähes kaikki huonekalukaupat myy korkeaa lipastopa/senkkiä - ihmettelen jos et ole löytänyt- Ainiskainen20
Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)
Terv, Aini - koko puu kunniaan
Ainiskainen20 kirjoitti:
Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)
Terv, AiniOlisiko näissä oikeaa tyyliä? Varmaan voivat mittojen ja maun mukaan tehdä mieleisesi, jos ovat liian matalia? http://www.juvi.fi/
Ja huuto.net auttaa käytettyjen löytämisessä ympäri maan.
- Jarkko18
Tuoltahan löytyy lipastovalikoimaa aika hyvin. Saisi vain olla hieman isompi kattaus vielä.
http://lipasto.net - qps3
Meiltä löytyy useita 5 ja 6 laatikollisia lipastoja 1800-1900 luvun vaihteesta, korkeudet noin 130-150cm katso täältä www.rakkaatesineet.fi osio lipastot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241305
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611072Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57956- 63871
- 83851
- 65657
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32519
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 28490
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 29459
- 51441
- 54439
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423