Etsin sellaista viinirypälelajia, joka myös maistuu makealta. Onko sellaisen viljely vain utopiaa Salon leveysasteella?
viinirypäleiden
2
226
Vastaukset
- s.t
Itutin juuri zilgan, ainakin lappusis oli että makea marjainen...
Salon kasvuvyöhykkeestä en tiedä mutta ite asun 4:lla. Ja lupasivat että pitis säilyy hengis talven yli. On selvinny -40c... Asun n. tunnin matkan päässä vaasasta. Salo on viissin kaukana koska en tiä missä se on :(- makuvertailu
Salo on Turun ja Helsingin puolessa välissä, joten ei niitä kylmimpiä seutuja viinirypäleillekään.
Minulla on juuri tuo Zilda (vai zilga?) ja hyviä satoja saankin. Mutta rypäleet ei mielestäni ole erityisen makeita. Mutta sehän on makuasia, sanotaan.
Ai että niinkin pakkasta sietää?
Onnea sille uudelle taimelle ja hyviä satoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321