Ostin Expertiltä tarjousläppärin ja nyt olisi tarve päästä tämän kanssa nettiin. Minulla on ollut jo jonkin aikaa kännykässä DNA:n suht hidas "laajakaista" jossa kiinteä n. 10 euron kuukausiveloitus. Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin tätä asiaa sieltä. Sanoi, ettei tarttis ostaa erillistä mokkulaa vaan homman pitäisi toimia sen kännykän kanssa, mutta ei osannut neuvoa, että miten. Jos laittaa USB-piuhan läppärin ja kännykän väliin, pitäisikö tuon toimia noin, että vaan siitä ittekseen muodostaa yhteyden? Läppärin käyttis on WIndows 7 ja kännykkä on Nokian 3120.
-Pentti
Läppäriin nettiyhteys kännykällä?
2
860
Vastaukset
- Kapaxx
Nokian pc suite -ohjelmistolla tuon pitäisi onnistua helposti. Ensin yhdistät puhelimen ja sitten ohjelmasta "yhdistä internettiin" .
- Jalmari:
Sinun on tilattava ilmaiset internet-asetukset Nokian sivuilta puhelimeesi ja sitten tallennettava ne puhelimen antamien ohjeiden mukaan.
(Samalla voit tilata myös multimediaviesti- (ja sähköposti-) asetukset. Joskaan ei kannata käyttää kännykän maksullista sähköpostia, jos voit rajattomasti käyttää mobiililaajakaistaliittymällä sähköpostia internetin kautta).
Kun olet saanut internet-asetukset kännykkääsi, niin sitten on kannettavassa nimettävä ko. kännykkä modeemiksi ohjauspanelista kohdasta "yhteydet-modeemi", jonka kone neuvoo. Löytyy kyllä.
Mene Saunalahden sivustolle kohtaan "Ohjeet ja tuki-internet-asetukset" ja etsi ko.puhelinmallisi astukset.
Minä sain onnistuneesti kännykkäni toimimaan modeemina USB:n kautta kannettavassa jo pari vuotta sitten. Puhelimeni on Sony Ericsson, mutta Nokialla samat systeemit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731