onko kellään kokemusta Jack Wolfskin Agadir ja Trail Balance rinkoista? ois kiva kuulla kommentteja, minkälaisia käytössä jne.
Jack Wolfskin
1
1378
Vastaukset
- Sami
Mulla on JWS:n Trail Balance 3 rinkka, jonka ostin viime vuonna. Viikon vaelluksella rinkka toimi kaikinpuolin hienosti. Kertaalleen kantolaite putosi paikoiltaan päänyli selkään heitettäessä ja homman korjaamiseksi jouduin purkamaan rinkan sisällön heteikköön jotta sain systeemin takaisin paikoilleen.
Hienointan Trail Balance III:ssa on, että kaikki säädöt ovat portaattomia, joten kaikki remelit ja selän pituussäädöt saa millilleen oikein. Toinen hieno ominaisuus on se, että kantolaite on "irti" selästä. Koko paketti lepää lantiovyön, olkahihnojen ja hartiatyynyn varassa, jättäen selän avoimeksi eikä paketti hierrä ja hiosta selkää. Rinkka on siis miellyttävämpi kuin monet kilpailijat kun se ei paina hikistä paitaa koko selän pituudelta kiinni ihoon vaan on hyvin tuuletettu.
Vaikka rinkka olikin aika hintava niin en ole sijoitustani katunut.
-Sami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331