Mistä sitä estotonta seksiä?

Teesssi

Netti suorastaan pursuaa halukkaita miehiä ja naisia, mutta silti on kuivaa kuin saharassa. Miksi se tapaaminen yksinkertaiselle panolle pitää olla niin vaikeeta? Meitä on monta, mutta kaikki vaan haaveilee, kyselee ja ihmettelee.

Täälä olisi esimerkiksi valmis 28 v. nuori mies joka olisi heti valmis harrastamaan estotonta ja mutkatonta seksiä ilman mitään mutkaisia oletuksia suhteista yms. Tottakai, jos se klikkaa niin mikäs siinä.

11

1569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana seksi

Hei. Olet aivan oikeassa nuori mies, joka kirjoitit, että kuivaa on... Fantasioita riittää, mutta todellisuus on toista. Sinkkuna sitä alkaa pelätä millaisen pervon kotiinsa päästää tai jännittää omaa ulkomuotoaan, 5-kymppisellä kun maan vetovoima on jo vaatinut veronsa. Mullakin on kaksijakoinen ajattelu; panettaa niin pirusti, olen laittanut kuvia nettisivulle, kiihotun, kun miehet pitävät niistä. Kerron blogissa, mitä haluaisin, mutta koskaan en sitä toteuta. Olen itse asiassa ujo vaikka olisi ihanaa rakastella aktiivisen miehen kanssa. Olen lähes kolme vuotta ollut ilman seksiä joten tämä varmaan selittää jotain.. Edellinen suhde kun päättyi hiukan ikävästi. Siksi päätin, etten halua seurustella, haluaisin mukavan miehen, jota tapailisin silloin tällöin, kun se kummallekin sopii. Mutta en haluaisi, että miehellä olisi muita. Ne taudit, ym. Naispuoliset tutut kertovat kauhujuttuja oudoista tyypeistä. Mutta ratkaisuhan on minun..

• lelulaatikko

Ihan samaa olen ihemetellyt! Kun olisin vailla sellaista mukavaa panokaveria joka ei kysele liikoja mutta kohtelee kuitenkin niin kuin ihmistä.

Joskus ajattelin, että varattu malli miestä olisi paras mutta kun ei taida olla. Tapaamiset menevät sen mukaan miten miehelle sopii enkä halua olla se joka aina vaan odottaa ja odottaa. Muistuttaa liikaa parisuhdetta :D

Ja kun minäkin olen jo ohittanut sen "parasta ennen" -merkinnän eli olen yli nelikymppinen niin eihän siihen "tarjoan"-koriin ihmeitä ole laittaa.

Taidan ostaa kasan seksileluja ja unohtaa koko miessukupuolen, prkl.

• Teesssi

Teillä on molemmilla se asia oikein että netissä pörrää sen ihmeellisimpiä tyyppejä, mutta ei ne kaikki hulluja ole. Ja voihan sitä tavata vaikka "treffeillä" jossain julkisellakin mestalla ennenkuin tyypin raahaa himaansa.

Ja se parastaennen ei aina ole kaikki kaikessa, ei ainaskaan minulle. Eiköhän se ole se seksi, ja se että miten siitä nautitaan joka on se ratkaiseva. Tottakai se ihanteellinen olisi että ollaan samalla ikäviivalla, mutta jos sitä ajattelee vähän laajemmin niin mitä väliä sillä on?

Jos kummallakin on se tunne että pitää toisesta ihmisestä sellaisena kuin se on, ja haluaa harrastaa seksiä, niin eihän se sitä tarkoita että on pakko olla saman ikäinen. Ja se että ikäeroa on niin voi jopa tuoda fiilistä koko hommaan.

On itseasiassa alkanut melkein vituttaa se kun kuuntelee ihmisten valitusta. Ei ole miehiä, ei ole naisia bla blaa blaa. Ei tästä maailmasta ihmiset lopu. Jos ei oltais aina niin helvetin justiinsa että miehen/naisen tulee olla:

a. Laiha
        b. Sporttinen (samalla kuin itse on kuin lentävä sika)
        c. Ei polta
        d. Ei ole lapsia
        e. Osaa 10 eri kieltä
        f. On vuositulot vähintään 100 000 Euroa
        g. Ei ole muutenkaan mitenkään pikkeava minun ideaalista.

Ihmiset tekee kaikesta vain niin hankalaa. Jos otettais elämä hymy huulessa ja niin että kaiken ei tarvitse olla niin justiinsa niin kaikki olis hyvin. Mutta joo.. tässä oli tälläinen saarna.

• lelulaatikko
        Teesssi kirjoitti:

Teillä on molemmilla se asia oikein että netissä pörrää sen ihmeellisimpiä tyyppejä, mutta ei ne kaikki hulluja ole. Ja voihan sitä tavata vaikka "treffeillä" jossain julkisellakin mestalla ennenkuin tyypin raahaa himaansa.

Ja se parastaennen ei aina ole kaikki kaikessa, ei ainaskaan minulle. Eiköhän se ole se seksi, ja se että miten siitä nautitaan joka on se ratkaiseva. Tottakai se ihanteellinen olisi että ollaan samalla ikäviivalla, mutta jos sitä ajattelee vähän laajemmin niin mitä väliä sillä on?

Jos kummallakin on se tunne että pitää toisesta ihmisestä sellaisena kuin se on, ja haluaa harrastaa seksiä, niin eihän se sitä tarkoita että on pakko olla saman ikäinen. Ja se että ikäeroa on niin voi jopa tuoda fiilistä koko hommaan.

On itseasiassa alkanut melkein vituttaa se kun kuuntelee ihmisten valitusta. Ei ole miehiä, ei ole naisia bla blaa blaa. Ei tästä maailmasta ihmiset lopu. Jos ei oltais aina niin helvetin justiinsa että miehen/naisen tulee olla:

a. Laiha
        b. Sporttinen (samalla kuin itse on kuin lentävä sika)
        c. Ei polta
        d. Ei ole lapsia
        e. Osaa 10 eri kieltä
        f. On vuositulot vähintään 100 000 Euroa
        g. Ei ole muutenkaan mitenkään pikkeava minun ideaalista.

Ihmiset tekee kaikesta vain niin hankalaa. Jos otettais elämä hymy huulessa ja niin että kaiken ei tarvitse olla niin justiinsa niin kaikki olis hyvin. Mutta joo.. tässä oli tälläinen saarna.

Onkohan tässä monelle tullut jonkinlainen vauhtisokeus? Kun tarjolla on toinen toistaan erinomaisempia - omien sanojen mukaan - naisia/miehiä niin jollain lailla kytätään josko seuraavalla F5-painalluksella ruutuun ilmestyisi jotain vielä parempaa?

Elävässä elämässähän näin ei käy, jos törmätään ja kolahtaa niin sitten kolahtaa ja sen jälkeen vasta aletaan tutkailla lähemmin tyypin perusarvoja. Hinta/laatuvertailua ei tavallisesti edes kuvitella tehtävän toisin kuin netissä.

No, niitä oikeita parisuhteita etsivien tilanne on varmaan vielä kinkkisempi, mutta kun tuntuu toisaalta siltä että kysyntää simppelille (ajatuksena simppelille - toivottavasti ei kuitenkaan käytännössä *virn*) panolle olisi niin mikä juukeli siinä on kun sekään ei onnistu?

En nyt sentään niin susiruma ole etteikö seksi sujuisi :)

• scorpio_70

Rohkeasti Treffit-osastolle katsomaan mun profiili (Scorpio70). Jos natsaa, niin kiva. Ellei, niin ei se maailmanloppu ole. Siellä on kyllä valinnanvaraa. :)

• vielä ole ylittänyt mitään "parasta ennen"-päiväystä,älä nyt "lelulaatikko"! Itsekin olen samassa ikäluokassa ja nyt vasta alkaa olla elämä kohdillaan... Sattumalta löysin itselleni sellaisen panokaverin,jota kaipasit. On kyllä varattu,mutta meille homma toimii hyvin. En turhaan odottele,mutta jos laitan veistin/soitan niin yleensä mies on valmiina... Ei tietoakaan parisuhteen kiemuroista,mutta kohtelee minua kauniisti eikä esiinny niin kuin piipahtaisi ilotalossa. Seksilelut on ihan ok,mutta ei oo AIDON voittanutta... Mutta olen kyllä ihmetellyt,miten seksi on meille suomalaisille niin mahdottoman vaikea asia! 99% sitä on vailla,mutta mitään asian eteen ei tehdä mitä nyt täälläkin palstoilla valitetaan. On se rajaton määrä kärsimystä,mikä seksin puutteesta parisuhteessa tai sinkkuna näillä sivuilla tulee vastaan. Onko syynä sukupolvien ajan jatkunut seksikielteinen kasvatus kun asiaa ei osata ottaa rohkeasti puheeksi. Apulantakin laulaa "parempi kertoo jos tahtoo" vai miten se nyt oli. Eli itse en ainakaan pahastu,jos mies reilusti kysyy saako seksiä. Eri asia sitten on,saako. Mutta avoimesti kysymällä eikä kierrellen kaarrellen loputtomiin haikaillen näistä asioista pitäisi puhua.

• marievaan

Sama homma täällä.
      Itse olen tosin nainen, enkä kelpuuta petikumppaniksi ketä tahansa. Tällä en tarkoita tuloja / varallisuutta tms, vaan sitä että partneri miellyttää silmää. En voisi harrastaa seksiä sellasen kanssa joka ei minua ulkonäöllisesti kiihottais. Tälläsen miehen kun löytäis, ni tyytyväinen olisin :)

• russija

Joo kyllä se kumppanin hommaaminen eroottisiin hetkiin on työlästä.Baarissakin saa puhua kaiken maailman tarinat.Sitten joku nainen kun hiukan kiinnostuu niin heti pitäisi suhdetta rakentaa.Nykyisin olen poistanut ongelman käymällä venäjällä.Siellä huolettomia tyttölapsia riittää.Eikä rahaa tartte.Muistaa vain suojautua,ettei tule ikäviä tuliaisia!Mahtavia naisia kertakaikkiaan.Tietävät kuin mies tehdään onnelliseksi.Suosittelen,kenellä siihen mahdollisuus.

• ja hevosella pääsee
        russija kirjoitti:

Joo kyllä se kumppanin hommaaminen eroottisiin hetkiin on työlästä.Baarissakin saa puhua kaiken maailman tarinat.Sitten joku nainen kun hiukan kiinnostuu niin heti pitäisi suhdetta rakentaa.Nykyisin olen poistanut ongelman käymällä venäjällä.Siellä huolettomia tyttölapsia riittää.Eikä rahaa tartte.Muistaa vain suojautua,ettei tule ikäviä tuliaisia!Mahtavia naisia kertakaikkiaan.Tietävät kuin mies tehdään onnelliseksi.Suosittelen,kenellä siihen mahdollisuus.

Painut Thaimaahan ja haet sieltä itselles vaimon. Tuossa meikäläisen naapurustossa on yks tyyppi, jolla on Vietnamista asti haettu, vaiko kenties postimyynnin kautta tilattu vaimoke.

• perskeles
        ja hevosella pääsee kirjoitti:

Painut Thaimaahan ja haet sieltä itselles vaimon. Tuossa meikäläisen naapurustossa on yks tyyppi, jolla on Vietnamista asti haettu, vaiko kenties postimyynnin kautta tilattu vaimoke.

Minäpä tiedän ongelmasi. Onko ammattisi kenties insinööri, tietokone-ala vai jokin muu työ jossa olet neljän seinän sisällä kaiket päivät. Vaihda ammattia esim Palomieheksi tai poliisiksi. Se on totta että mitä enemmän vietät aikaa neljän seinän sisällä niin sitä yksinäisempi olet. Noita ammatteja varten sinun täytyy OIKEASTI olla hyvässä kunnossa jos ajattelit päästä edes opiskelemaan. Palkka ei kyllä päätä huimaa, mutta voit olla varma että ammattisi helpottaa puolison valintaa ja velvoittaa sinua oikeasti pitämään huolta kunnostasi päivittäin.
        Nykyaikana varmasti suurin syy yksinäisyyteen on ahdas työympäristö, joka ei tarjoa riittävästi erilaisia ihmisiä eikä velvoita heitä kuntoilemaan. Kyllä se sun elämänlaatus on parempi, jos et ole liikaa samojen naamojen seurassa.

• tv. viiveli
        perskeles kirjoitti:

Minäpä tiedän ongelmasi. Onko ammattisi kenties insinööri, tietokone-ala vai jokin muu työ jossa olet neljän seinän sisällä kaiket päivät. Vaihda ammattia esim Palomieheksi tai poliisiksi. Se on totta että mitä enemmän vietät aikaa neljän seinän sisällä niin sitä yksinäisempi olet. Noita ammatteja varten sinun täytyy OIKEASTI olla hyvässä kunnossa jos ajattelit päästä edes opiskelemaan. Palkka ei kyllä päätä huimaa, mutta voit olla varma että ammattisi helpottaa puolison valintaa ja velvoittaa sinua oikeasti pitämään huolta kunnostasi päivittäin.
        Nykyaikana varmasti suurin syy yksinäisyyteen on ahdas työympäristö, joka ei tarjoa riittävästi erilaisia ihmisiä eikä velvoita heitä kuntoilemaan. Kyllä se sun elämänlaatus on parempi, jos et ole liikaa samojen naamojen seurassa.

Nykyaikana nuorten miesten ja miksei naistenkin suurinpia ongelmia on se, että unohdetaan olennaiset asiat jo nuorena eli oman hipian kunnossapitäminen. Eihän se ihme ole jos ei saa, kun omassa vartalossa ei ole mitään seksikästä. Ajankäyttö menee liikaa opiskeluun ja tv:n ja tietokoneen seurassa. Eihän se ole mikään ihme jos ei seksielämä ole kunnossa.

Aloittajalle tiedoksi: Laihoissa miehissä ei ole mitään seksikästä, joten ei ole ihme jos naisia ei napasi kiinnosta.
        Ratkaisu ongelmaan: mene salille ja käy siellä säännöllisesti treenaamassa väh. 3 kertaa viikossa ja muista syödä hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5030
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3362
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      101
      3259
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2483
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      32
      2414
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2049
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      18
      1841
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1776
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1659
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1658
    Aihe