Tontit Loukinaisissa ja Nuolemossa

mielipiteitä?

Kunnalla on tontteja tarjolla sekä Nuolemossa että Loukinaissa, ja taitaapa niitä olla myös Vierun alueella. Millaisia nämä alueet ovat, erityisesti lapsiperheen kannalta?

Nuolemo tuntuu olevan vähän kaukana ja ko. alueella oleva vanha, lähinnä puutarhavajoja muistuttava 70-luvun tasakattoinen rakennuskanta ei ole omiaan nostamaan alueen profiilia.

Vierussa taas silmään pistävät Liedolle tyypilliset, halvalla tehdyt ja tolkuttomasti monistetut laatikkotalot, joita sitten on maalattu erilaisilla pastelliväreillä. (Mikä ihmeen symbioosi mahtaa olla kunnan virkamiehillä ja gryndereillä, kun näitä saa rakentaa aivan tolkuttomasti? Omakotirakentajia sitten kyllä vahditaan ja ratkaisuista nipotetaan, mutta noita halpislootia saa tehdä pellot täyteen...) Koulutikin taitavat olla Vierussa kaukana.

Loukinainen tuntuu ihan potentiaaliselta, mutta sitten huomasin, että sinne on suunnitteilla jokin isomman puoleinen tie ohikulkutieltä teollisuusalueen läpi Loukinaisiin...

Jostain pitäisi tontti saada. Onhan näissä hyviäkin puolia, mutta nuo haitat arvelluttavat. Kommentteja paikallisilta?

11

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lietolainen jo

      Tervetuloa Lietoon vaan.
      Kyllä täällä on hyviä tontteja tarjolla myös. Ilmarisissa Nuolemon tontit on aivan uudella alueella, kaukana ja kaukana miten sitä nyt katsoo. 500 metriä on pysäkille josta hyvät yhteydet Turkuun.
      Otappa yhteyttä Kunnan ympäristö osastolle ja kysele sieltä tarkemmin.

    • Liisa Lietolainen

      Ilmarista suosittelen minäkin, kasvava alue ja turkuun lyhyt matka ja hyvät yhteydet, myös koulu sekä, kukkakauppa, kioski ja Siwa keskustassa ja Lietoon keskustaan muutama kilsa. Lieto on mielestäni kaikin puolin hyvä paikka asua, itse olen viihtynyt jo 30 vuotta paikkakunnalla.

      Tervetuloa vain Lietolaiseksi :)

    • ap

      Kiitos kaikille vastauksista, kiva kuulla että paikalliset voivat suositella lietoa ja erityisesti lapsiperheille. Näinhän se on, että kun arki siellä pyörii hyvin lasten kanssa, kaikilla on kivaa. Nyt mietintämyssy päähän ja tarjoamaan jostain tontista!

      ap

      • jerry23333

        Ehdottomasti kannattaa harkita Loukinaista! Mukavaa seutua Turun lähellä, ja hyvät päiväkodit, koulut ym...tervetuloa!


    • Olli H.

      "Vierussa taas silmään pistävät Liedolle tyypilliset, halvalla tehdyt ja tolkuttomasti monistetut laatikkotalot, joita sitten on maalattu erilaisilla pastelliväreillä. (Mikä ihmeen symbioosi mahtaa olla kunnan virkamiehillä ja gryndereillä, kun näitä saa rakentaa aivan tolkuttomasti?"

      Päivänselvä ympäristörikos.

    • Ihana alue!

      Vieru on aivn ihanaa lapsiystävällistä aluetta, suosittelen! Kauniita ja yksilöllisiä omakotitaloja!

    • kannattaa enemmänkin

      lieto on tosi jees

    • hieno ja hyvä juttu

      onneksi kaikki ei ihan mene turkuun lopulta

      • kivaa se on

        niin että saadaan tänne enemmän ihmisiä


    • onkin

      Poistettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe