moi
kasailen kiinalaista 4 t moottoria ja pitaisi saada nokkaakselin ajoitus merkit kohdalle magneetosta löytyvät merkit T,F ja pari viivaa nokkaakselissa on 3 reikää 1 iso ja pari pientä eli miten kohdistan?
4 t ajoitus
3
13020
Vastaukset
- käytössä
Hae yläkuolokohta.
http://www.skootterini.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=71
7. Jotta venttiilit voidaan säätää, on mäntä liikutettava yläkuolokohtaan. Tämä tapahtuu siten, että käynnistyspolkimesta pyöritetään moottoria pikkuhiljaa, toisella kädellä toista kättä naputtaen. Mäntä on yläkuolokohdassa silloin, kun ketjupyörässä oleva isoin reikä osoittaa suoraan moottorista poispäin ja kaksi pienempää reikää (ajoitusmerkit) ovat linjassa tiivistetasoon nähden (kuva8 ja kuva9).
Huom! Eri moottoreissa ajoitusmerkit voivat olla hieman erilaisia. Tyypillisesti magneeton vauhtipyörästä käännetään, kunnes ajoitusmerkki "T" (TOP=ylä) on rungon vastamerkin kohdalla. Tämän jälkeen tarkistetaan, että nokka-akselin ketjupyörä on kuvan 9 osoittamassa asennnossa siten, että ketjupyörän isoin reikä on ylhäällä ja ketjupyörän sivulla olevat pienemmät reiät (ajoitusmerkit) ovat linjassa tiivistetasoon nähden. Tällöin kummankin venttiilin keinuvivun tulisi tuntua hieman löysältä. - jore
Skyteam moottorin vauhtipyörässä on merkit T ,F ja katkoviiva. Mikä näistä on se oikea kun ketjun
ajoitus kohdistetaan - Greisii
testaamalla tietysti oikea asento kun ei ole tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849