Hei, onko kukaan kokeillut laittaa humalaa koivun kaveriksi, siis köynnöstämään koivua pitkin... Mielelläni ottaisin neuvoja vastaan.. :)
Humala
4
579
Vastaukset
- ei paksu
Jos koivunrunko on paksu, silloin ei taida mennä, muuten kyllä.
Että menestyy koivun juurella. Koivu on niin tehokas viemään kaikki voiman, ja kosteuden, että siinä jää humalakin toiseksi. Tietenkin voisi kokeilla suureen laatikkoon. Talvi ja pakkanen vie sitten laatikosta.
- kaikenlaista juttua
marja-liisa41 kirjoitti:
Että menestyy koivun juurella. Koivu on niin tehokas viemään kaikki voiman, ja kosteuden, että siinä jää humalakin toiseksi. Tietenkin voisi kokeilla suureen laatikkoon. Talvi ja pakkanen vie sitten laatikosta.
on tullut laitettua humalanpiikkiin,mutta en minä ole vielä humalapäissää koivun kanssa alkanu kaveria leikkimään.Noooh mitä nyt joskus sammunu koivun juurelle.
- määkin
Mulla on humalaa koivun juurella kasvamassa. Tosin se ei kasva koivunrunkoa pitkin, vaan siinä vieressä on kehikko. Mutta kyllä se humala siitä kehikosta jatkaa kasvuaan koivun oksantynkiä pitkin ylös...
Hyvin nuo näyttävät rinnakkain viihtyvän.
Jos laittais jotain narua tai verkkoa koivun runkoa vasten, niin varmasti humala sitä pitkin kiipeäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252608Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231906Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161720Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua221335Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3031215- 601033
- 2581023
- 53950
- 146923