Hei, onko kukaan kokeillut laittaa humalaa koivun kaveriksi, siis köynnöstämään koivua pitkin... Mielelläni ottaisin neuvoja vastaan.. :)
Humala
4
578
Vastaukset
- ei paksu
Jos koivunrunko on paksu, silloin ei taida mennä, muuten kyllä.
Että menestyy koivun juurella. Koivu on niin tehokas viemään kaikki voiman, ja kosteuden, että siinä jää humalakin toiseksi. Tietenkin voisi kokeilla suureen laatikkoon. Talvi ja pakkanen vie sitten laatikosta.
- kaikenlaista juttua
marja-liisa41 kirjoitti:
Että menestyy koivun juurella. Koivu on niin tehokas viemään kaikki voiman, ja kosteuden, että siinä jää humalakin toiseksi. Tietenkin voisi kokeilla suureen laatikkoon. Talvi ja pakkanen vie sitten laatikosta.
on tullut laitettua humalanpiikkiin,mutta en minä ole vielä humalapäissää koivun kanssa alkanu kaveria leikkimään.Noooh mitä nyt joskus sammunu koivun juurelle.
- määkin
Mulla on humalaa koivun juurella kasvamassa. Tosin se ei kasva koivunrunkoa pitkin, vaan siinä vieressä on kehikko. Mutta kyllä se humala siitä kehikosta jatkaa kasvuaan koivun oksantynkiä pitkin ylös...
Hyvin nuo näyttävät rinnakkain viihtyvän.
Jos laittais jotain narua tai verkkoa koivun runkoa vasten, niin varmasti humala sitä pitkin kiipeäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218