tai ainakin minua, se että Stadi on täynnä, työpaikkaani myöten, avonaisia kenkiä ja sandaaleita.
Ja kaikista paistaa kalpeat varpaat.
Taisin kiukutella asiasta viimekeväänäkin.
Mikä siinä on niin vaikeata?
Punainen lakka ei ole kallista. Muunväriset voi, sitten, unohtaakin.
Blondit saavat käyttää vaaleanpunaista.
Vähemmän siinä menee aikaa kuin, ohuen T-paidan ja rintojen, ja rintaliivien asetteluun.
Meitä miehiä masentaa
61
460
Vastaukset
lakkaamaan varpaankynnet, ihan oikeasti jo eilen sitä suunnittelin, mutta unohtui.
Sandaalikauden aloitin toissa päivänä.
Onneksi mulla on kaunista punaista lakkaa, varmaan sopii tummiin hiuksiini oikein hyvin ;))- lenita a/k
Varpaitteni kynnet hehkuu punaisena, mutta mua masentaa se, miksi hitossa miehet pitää itsellään viiksiä.
Kuvottavat räkäjarrut.- HTZA
käytti niitä Tuulen viemässä.
Vivien Leigh hulmuili hameella, joiden alta kuikuilivat kauniisti lakatut varpaat.
Hattie McDaniel, sitten näytteli Suomalaista, ruumiinrakenteellaan. - lenita a/k
HTZA kirjoitti:
käytti niitä Tuulen viemässä.
Vivien Leigh hulmuili hameella, joiden alta kuikuilivat kauniisti lakatut varpaat.
Hattie McDaniel, sitten näytteli Suomalaista, ruumiinrakenteellaan.Ahaa,,,siis matkitaan jotain nuoruuden idollia. Asia ymmärretty.
Olikos Vivianilla minkä väriset varpaan kynnet? - HTZA
lenita a/k kirjoitti:
Ahaa,,,siis matkitaan jotain nuoruuden idollia. Asia ymmärretty.
Olikos Vivianilla minkä väriset varpaan kynnet?Lisäsin vain vetovoimaa.
Ja luuletko sinä että minä varpaita katselin?
Muuten kuin, noin, yleisesti...
teit uuden aloituksen, jos tästä on jo puhuttu?
Ps. samat aikeet kuin Ancelilla, huomenna lakkaan.Nyt on varpaankynnet lakattu ja nätit. Vähän meni varpaisiinkin ;)))
Oletko miettinyt, että kaikki sitä kiinnostaakin ;)
Mun mies ei huomaisi vaikka mulla ei olisi varpaitakaan.- HTZA
palstan varpaat alkavat olla kunnossa.
Galleriaan sitten lähikuvaa, kiitos.
Minä aloitan ensivuonnakin, surkeat laiskurit.
Ja multaa varpaiden välissä.... suotakoon sasukselle.
:) Anceli kirjoitti:
Nyt on varpaankynnet lakattu ja nätit. Vähän meni varpaisiinkin ;)))
Mun mies ei huomaisi vaikka mulla ei olisi varpaitakaan.crocsit!! Varpaat eivät näy niistä.
- HTZA
Anceli kirjoitti:
Mun mies ei huomaisi vaikka mulla ei olisi varpaitakaan.ottaa kantaa, näytät vastauksen kuiteskin sille.
Ja sitten olen syyllinen avioriitaan.
!
;) - HTZA
minttupuu kirjoitti:
crocsit!! Varpaat eivät näy niistä.
on reikiä. Mutta ne ovat jotain muuta kuin "miesten kenkiä". Käyhän kaapilla, uudestaan.
HTZA kirjoitti:
ottaa kantaa, näytät vastauksen kuiteskin sille.
Ja sitten olen syyllinen avioriitaan.
!
;)ota kantaa, vaikken näyttäisikään ;)
Kuusi päivää jäljellä.HTZA kirjoitti:
on reikiä. Mutta ne ovat jotain muuta kuin "miesten kenkiä". Käyhän kaapilla, uudestaan.
ovat, mut varpaat eivät näy rei`istä........
Mut mulla on näis söpöjä koruja.
Koko talven ootin, et saisin taas käyttää.
Mmmm.....
Lakkaan kyllä silti kynnet. Saletti!- HTZA
Anceli kirjoitti:
Mun mies ei huomaisi vaikka mulla ei olisi varpaitakaan.kansaa, tulee katsottua, niitäkin, sillä silmällä.
Sitä siellä läpsytellään kärryjen kanssa.
Niissä on ilmastointi.
Viileys tekee tytöille hyvää, tuijottaminen miehelle pahaa, aviomiehen se saa raivoihinsa. - HTZA
minttupuu kirjoitti:
ovat, mut varpaat eivät näy rei`istä........
Mut mulla on näis söpöjä koruja.
Koko talven ootin, et saisin taas käyttää.
Mmmm.....
Lakkaan kyllä silti kynnet. Saletti!jos sinä olisit lakannut kauniit varpaat, et kyllä, niitä piilottaisi.
- proffanassari
HTZA kirjoitti:
kansaa, tulee katsottua, niitäkin, sillä silmällä.
Sitä siellä läpsytellään kärryjen kanssa.
Niissä on ilmastointi.
Viileys tekee tytöille hyvää, tuijottaminen miehelle pahaa, aviomiehen se saa raivoihinsa.kärryt.
Uusi keksintö.
- viivi-amaldiina
kyl kuule varpaani on huollettu kesään, kynnet punaiset ja hieno uusi nilkkakoru, hienot Italiasta ostetut sandaalit jalas, sillai on tää päivä tepasteltu.
Harmi kun ei olla päästy viel reissuun asuntoautolla kun miehelläni on niiiin paljon noita kokous jutskia et lyhyitä pätkiä voi pois olla maisemista, mut kyl hän kohta vapautuu. :) - ehkä.
Miks ukot ei laita kesä sukkia, ohuempia, kun näkee monella noita paksui sukkia jopa sandaaleisaa, hyi olkoon.- kysyvä ei eksy
Niih,,,miks ukot käyttää sukkia sandaaleissa. Ei naiset käytä.
Onks ukoilla kylmät varpaat? - HTZA
arvokkaan näköinen.
Naisen sitten halvan....
:) - lenita a/k
HTZA kirjoitti:
arvokkaan näköinen.
Naisen sitten halvan....
:)Mies, sandaalit ja sukat = reppana
ottaa osaa mut menit mun inhokki aiheeseen nimittäin sukkiin sandaaleis,ensin on khakin väriset lömppä shortsit niist pilkottaa liirun väriset pillikintut ja niis mustat sukat polviin ja mustat sandaalit.
hyi hitto,kun puistattaa miesten puolest kyllä silmä sairastaa kun kattelee.- lenita a/k
koti-kiusattu kirjoitti:
ottaa osaa mut menit mun inhokki aiheeseen nimittäin sukkiin sandaaleis,ensin on khakin väriset lömppä shortsit niist pilkottaa liirun väriset pillikintut ja niis mustat sukat polviin ja mustat sandaalit.
hyi hitto,kun puistattaa miesten puolest kyllä silmä sairastaa kun kattelee.Asiaa kirjoitit, kuten aina.
koti-kiusattu kirjoitti:
hyi hitto,kun puistattaa miesten puolest kyllä silmä sairastaa kun kattelee.valtavan kaljamahan, karvaisen paljaan rintakehän, niin kyllä on hurja näky.
Laittaisivat edes paidan päälle.- viivi-amaldiina
koti-kiusattu kirjoitti:
hyi hitto,kun puistattaa miesten puolest kyllä silmä sairastaa kun kattelee.jo pelkkä ajatus.
Mutta onhan kyllä äideistä paljon kiinni se sukka-sandaali pukeutuminen jo lapsena.
Äidit tumputtaa nilkkasukkaa pojille sandaaleihin jo pienenä, tulee pinttymä/tapa josta mies ei voi luopua ei aikuisenakaan. ;) - taas äitien vika.... viivi-amaldiina kirjoitti:
jo pelkkä ajatus.
Mutta onhan kyllä äideistä paljon kiinni se sukka-sandaali pukeutuminen jo lapsena.
Äidit tumputtaa nilkkasukkaa pojille sandaaleihin jo pienenä, tulee pinttymä/tapa josta mies ei voi luopua ei aikuisenakaan. ;) - taas äitien vika....Niitten äitien syntinä on lisäksi ne pirun katkastut sukkahousut sinne polven alapuolel ulettuvat hirvitykset.
- viivi-amaldiina
koti-kiusattu kirjoitti:
Niitten äitien syntinä on lisäksi ne pirun katkastut sukkahousut sinne polven alapuolel ulettuvat hirvitykset.
no niimpä.
Nauraa ihan liekana täällä.. :)))))) viivi-amaldiina kirjoitti:
no niimpä.
Nauraa ihan liekana täällä.. :))))))kun sai sanottua ,oli karsee kuuma päivä täynnä naurettavia kitinöitä,olis joskus kunnon murheet eikä aina pientä märinää.
lenita a/k kirjoitti:
Mies, sandaalit ja sukat = reppana
Kiitos vain. Käytän aina sukkia julkisilla paikoilla, oli jalassa kengät tai sandaalit. En tosin käytä shortseja vaan pitkiä housuja, kesään sopivia.
Privassa voin sitten olla vaikka ilkialasti, tiedä vaikka nytkin olisin....- markeena
yohuuhkaja kirjoitti:
Kiitos vain. Käytän aina sukkia julkisilla paikoilla, oli jalassa kengät tai sandaalit. En tosin käytä shortseja vaan pitkiä housuja, kesään sopivia.
Privassa voin sitten olla vaikka ilkialasti, tiedä vaikka nytkin olisin....Miksi käytät sukkia sandaaleissa? Rumat varpaatko?
ps. luulen, että istut tällä hetkellä mikkihiirikalsareissa :-). markeena kirjoitti:
Miksi käytät sukkia sandaaleissa? Rumat varpaatko?
ps. luulen, että istut tällä hetkellä mikkihiirikalsareissa :-).Minusta asiallinen pukeutuminen on kohteliasta muita kohtaan.
Ja arvasit väärin, ei ole mikkihiirikalsareita... .... heh, täytyy suihkuun tästä ja sitten menoksi, vasta heräsin kun alkoi tulla hälytyksiä tuosta eilisestä korppikotkasta...- markeena
yohuuhkaja kirjoitti:
Minusta asiallinen pukeutuminen on kohteliasta muita kohtaan.
Ja arvasit väärin, ei ole mikkihiirikalsareita... .... heh, täytyy suihkuun tästä ja sitten menoksi, vasta heräsin kun alkoi tulla hälytyksiä tuosta eilisestä korppikotkasta...Tuosta asiallisesta pukeutumisesta toki olen samaa mieltä, mutta en tätä varrellisten sukkien käyttöä sandaaleissa, kera "polvihousujen" ymmärrä. Onhan olemassa varrettomiakin sukkia.
Suihkuun menossa, no sitten onkin helppoa arvata vaatetus. :-) markeena kirjoitti:
Tuosta asiallisesta pukeutumisesta toki olen samaa mieltä, mutta en tätä varrellisten sukkien käyttöä sandaaleissa, kera "polvihousujen" ymmärrä. Onhan olemassa varrettomiakin sukkia.
Suihkuun menossa, no sitten onkin helppoa arvata vaatetus. :-)Nonnih, tulin jo suihkusta ja vaatetus on paljon äskeistä asiallisempi.
En minä pidä noita polvihousujakaan miehillä oikein asiallisina. Käytän joskus kotioloissa mutten koskaan kylillä, työssä tai kaupungissa. Pojat erikseen, polvihousuineen, ja tietysti pelihousut, pelistä riippuen.- markeena
yohuuhkaja kirjoitti:
Nonnih, tulin jo suihkusta ja vaatetus on paljon äskeistä asiallisempi.
En minä pidä noita polvihousujakaan miehillä oikein asiallisina. Käytän joskus kotioloissa mutten koskaan kylillä, työssä tai kaupungissa. Pojat erikseen, polvihousuineen, ja tietysti pelihousut, pelistä riippuen.Pyyheliina asuna.
En minäkään käytä polvihousuja, kuin lenkillä (kesällä) ja kaikillahan meillä on joku "kotkotus" vaatetuksen suhteen, joita inhoamme.
Mä todellakin inhoan näitä "capreja" naisilla ja jos mustan hameen laittaisin päälleni, niin mustat olisi sääretkin eli olenko sitten oikeutettu rähjämään asiasta, miehet, sandaalit ja varrelliset sukat? :-)))
ps. minun vuoroni mennä suihkuun :-) markeena kirjoitti:
Pyyheliina asuna.
En minäkään käytä polvihousuja, kuin lenkillä (kesällä) ja kaikillahan meillä on joku "kotkotus" vaatetuksen suhteen, joita inhoamme.
Mä todellakin inhoan näitä "capreja" naisilla ja jos mustan hameen laittaisin päälleni, niin mustat olisi sääretkin eli olenko sitten oikeutettu rähjämään asiasta, miehet, sandaalit ja varrelliset sukat? :-)))
ps. minun vuoroni mennä suihkuun :-)Heh, tulin jo korppikotkaa katsomasta. Järkyttävän iso ja komia. Tuon suurempaa lentävää lintua en taida enää eläissäni nähdä, en täällä enkä muuallakaan.
Ja pitäisiköhän sen kunniaksi heittää taas vaatteet pois... ... nooo, antaa olla, tytär tulee kohta kotiin.- voevoevoe
lenita a/k kirjoitti:
Mies, sandaalit ja sukat = reppana
siellä taas asiaan, eli toisen sukupuolen ulkonäön moittimiseen. Niin sitä pitää, oma arvoko sillä nousee?
- markeena
yohuuhkaja kirjoitti:
Heh, tulin jo korppikotkaa katsomasta. Järkyttävän iso ja komia. Tuon suurempaa lentävää lintua en taida enää eläissäni nähdä, en täällä enkä muuallakaan.
Ja pitäisiköhän sen kunniaksi heittää taas vaatteet pois... ... nooo, antaa olla, tytär tulee kohta kotiin.Heheee, ihan oikeaako kotkaa vai olitko sokkotreffeillä? :-)
Itsellä lenkkeily takana ja toinen suihku tälle päivälle. markeena kirjoitti:
Heheee, ihan oikeaako kotkaa vai olitko sokkotreffeillä? :-)
Itsellä lenkkeily takana ja toinen suihku tälle päivälle.Oli kyllä ihan oikea munkkikorppikotka. Ohittaa tällä hetkellä pääkaupunkiseutua jossakin Hyrylän paikkeilla matkallaan kai takaisin Venäjälle, voisin ehkä nähdä jos ajelisin tuohon lähimmälle korkealle tähystyspaikalle Vantaan pohjoisrajalle. Mutta mitäs siitä, näin jo hienosti paljon lähempää ja olen todella tyytyväinen.
Taidan mennä päikkäreille että jaksaa sitten taas työssä yöllä.- markeena
yohuuhkaja kirjoitti:
Oli kyllä ihan oikea munkkikorppikotka. Ohittaa tällä hetkellä pääkaupunkiseutua jossakin Hyrylän paikkeilla matkallaan kai takaisin Venäjälle, voisin ehkä nähdä jos ajelisin tuohon lähimmälle korkealle tähystyspaikalle Vantaan pohjoisrajalle. Mutta mitäs siitä, näin jo hienosti paljon lähempää ja olen todella tyytyväinen.
Taidan mennä päikkäreille että jaksaa sitten taas työssä yöllä.eli menee ihan eri suunnalla pk-seutua, kuin missä itse asustan.
Mukavia unosia.
avonaisesta decolteestä. :-D))))
Olen jotenkin ajatellut, että naistakin katsotaan ylhäältä alaspäin, eikä tuijoteta niitä varpaita ensihätään ja varsinkaan työpaikalla. Sihteerikkötyypit ovat asia erikseen, niihin en ota kantaa, mutta meikäläinen kävelee vaikka isoissa Kontiosaappaissa jos on tarvis. Yleensä en pidä niin pitkiä pausseja noiden kaksilahkeisten kohdalla, että ehtisivät varpaitani katsomaan jotka ovat kauniit ilman lakkaakin:)
Suothan sentään meille naisille helpotusta jos käännämme katseenne lakatuilla varpaankynsillä, te miehet kun tarvitsette järeämpiä aseita.oikeasti katson naista aina ensin silmiin. Vaikka erään englantilaisen tutkimuksen mukaan miesten katseet harhailevat rintojen ja lantion seudulla pääosin, se ei aina ole pääasia.
- viivi-amaldiina
Teotwawki kirjoitti:
oikeasti katson naista aina ensin silmiin. Vaikka erään englantilaisen tutkimuksen mukaan miesten katseet harhailevat rintojen ja lantion seudulla pääosin, se ei aina ole pääasia.
voi veeeeee, rintojen tuijottajat.
Ottaa siis oikeesti päähän, ei arkista asiaa voi toimittaa kun silmät seikkailee tisseissä.
Tunnen yhden tälläisen tyypin, hän on aivan hermo itelleen kun katse kohtaa rinnat mut ei saa katsetta irti niistä. Joskus tekis mieli sanoa et, haloo olen täällä ylempänä, tai ääneni kuuluu täältä epämääräisestä suunnasta. Kiusallisia voikin olla tuollaiset ukot. Teotwawki kirjoitti:
oikeasti katson naista aina ensin silmiin. Vaikka erään englantilaisen tutkimuksen mukaan miesten katseet harhailevat rintojen ja lantion seudulla pääosin, se ei aina ole pääasia.
että tuossa järjestyksessä ja saattaahan se tutkimus pitää ihan hyvin paikkansa, kyllä minullakin harhailee joskus aika pahasti, johtuen varmaan siitä, etten ole kovin pitkä, tulee aloitettua siitä keskikohdilta...mutta kyllä koetan nostaa katsettani ylöspäin kiireesti ja jos kyseessä on tuttu kaupansetä olen kuin seipään niellyt:)
viivi-amaldiina kirjoitti:
voi veeeeee, rintojen tuijottajat.
Ottaa siis oikeesti päähän, ei arkista asiaa voi toimittaa kun silmät seikkailee tisseissä.
Tunnen yhden tälläisen tyypin, hän on aivan hermo itelleen kun katse kohtaa rinnat mut ei saa katsetta irti niistä. Joskus tekis mieli sanoa et, haloo olen täällä ylempänä, tai ääneni kuuluu täältä epämääräisestä suunnasta. Kiusallisia voikin olla tuollaiset ukot.nämä englantilaiset miehet eivät kuulleet naispuolisen uutistenlukijan sanoista puoliakaan, kun katse keskittyi ihan muualle kuin itse asiaan. Tosin uutisten lukijaksi oli valittu erityisen hemaiseva nainen.
firefox58 kirjoitti:
että tuossa järjestyksessä ja saattaahan se tutkimus pitää ihan hyvin paikkansa, kyllä minullakin harhailee joskus aika pahasti, johtuen varmaan siitä, etten ole kovin pitkä, tulee aloitettua siitä keskikohdilta...mutta kyllä koetan nostaa katsettani ylöspäin kiireesti ja jos kyseessä on tuttu kaupansetä olen kuin seipään niellyt:)
saattaisi olla vaikea kohdata livenä.:-D))))
- *s*
Teotwawki kirjoitti:
käväisi kaupassa nyt illankähmässä, ja kertoi, kuinka häntä oli siellä hävettänyt. Oli tiirannut edessä olevan naisen tissejä, luullen, ettei tämä huomaa. Viimein oli älynnyt, että vieressä oli peili, josta nainen oli vahtaamisen nähnyt.
Mitäpä pienistä, ei nekään meistä. Eikä silmä sijaa ota. - *s*
Teotwawki kirjoitti:
nämä englantilaiset miehet eivät kuulleet naispuolisen uutistenlukijan sanoista puoliakaan, kun katse keskittyi ihan muualle kuin itse asiaan. Tosin uutisten lukijaksi oli valittu erityisen hemaiseva nainen.
säätieteilijämiehessä asia unohtuu, kun katsoo hänen kättään. Ihan kuin ajaisi mopolla.
*s* kirjoitti:
käväisi kaupassa nyt illankähmässä, ja kertoi, kuinka häntä oli siellä hävettänyt. Oli tiirannut edessä olevan naisen tissejä, luullen, ettei tämä huomaa. Viimein oli älynnyt, että vieressä oli peili, josta nainen oli vahtaamisen nähnyt.
Mitäpä pienistä, ei nekään meistä. Eikä silmä sijaa ota.joihin emme itse voi vaikuttaa. Vietit vievät.
*s* kirjoitti:
säätieteilijämiehessä asia unohtuu, kun katsoo hänen kättään. Ihan kuin ajaisi mopolla.
Kolmosen säätieteilijöinä, mutta voisitko vähän avata asiaa. Kämmenselkä lienee naisten mielestä eräs kiinnostuksen kohde, kuten käsivarretkin.
- *s*
Teotwawki kirjoitti:
joihin emme itse voi vaikuttaa. Vietit vievät.
eikä mua ainakaan kovin haittaa, jos mun puskureita muutkin miehet ihailevat, kuin omani. :))
- *s*
Teotwawki kirjoitti:
Kolmosen säätieteilijöinä, mutta voisitko vähän avata asiaa. Kämmenselkä lienee naisten mielestä eräs kiinnostuksen kohde, kuten käsivarretkin.
karhumaisen komea, tukeva herrasmies, jolla on aina puvuntakki yllä, sekä ponnari. Enkä minä nyt mistään kämmenselästä ole siinä kiihoittunut, vaan käsi ikään kuin kaasuttaa mopoa.
Teotwawki kirjoitti:
saattaisi olla vaikea kohdata livenä.:-D))))
katotaan aina ekaks silmiin, koska sekin kattoo!!
Sitten katse harhaileekin lantioon ja silmiin, silmiin, lantioon...
No niin. Joo.*s* kirjoitti:
eikä mua ainakaan kovin haittaa, jos mun puskureita muutkin miehet ihailevat, kuin omani. :))
on ollut liitto erään naisen kanssa, jossa avoin katseleminen oli sallittua. Kuulin, mitä ajattelet, oli normaali kommentti liikennevaloissa, kun huomasin vaimoni katselevan komeaa miestä kadulla. Ei se minua haitannut, kun tiesin kuitenkin, että en ole aisankannattaja.:-D)))
*s* kirjoitti:
karhumaisen komea, tukeva herrasmies, jolla on aina puvuntakki yllä, sekä ponnari. Enkä minä nyt mistään kämmenselästä ole siinä kiihoittunut, vaan käsi ikään kuin kaasuttaa mopoa.
Tämä kyseinen herrasmies on intohimoinen surffaaja, kai siitä on bodynsä hankkinut.
minttupuu kirjoitti:
katotaan aina ekaks silmiin, koska sekin kattoo!!
Sitten katse harhaileekin lantioon ja silmiin, silmiin, lantioon...
No niin. Joo.Eikö Pate ole eräs naisten suurista päiväunista? Karismaattinen, ystävällinen ja humaani ihminen. Ja aika kova rokkari. Nyt kun hän selvisi hengissä sydänpysähdyksestä ja raitistui, se ei ei ole vaikuttanut hänen karismaansa muulla kuin positiivisella tavalla. Uskon, että Costello Hautamäkikin on aika tyytyväinen siihen. Juicen musiikkiin tehty uusi levy on vertaansa vailla.
Teotwawki kirjoitti:
Eikö Pate ole eräs naisten suurista päiväunista? Karismaattinen, ystävällinen ja humaani ihminen. Ja aika kova rokkari. Nyt kun hän selvisi hengissä sydänpysähdyksestä ja raitistui, se ei ei ole vaikuttanut hänen karismaansa muulla kuin positiivisella tavalla. Uskon, että Costello Hautamäkikin on aika tyytyväinen siihen. Juicen musiikkiin tehty uusi levy on vertaansa vailla.
just kaikkea noita, en vaan kehhdannut sanoa mitä muuta vois tulla mieleen!!
Mut jes, kaikki kesän keikat vielä edessä!!- Martti-kauppias
firefox58 kirjoitti:
No ei miulla lähikaupan setällä sentään ihan seiväs ole. Vaikka sitä oletkin nieleskellyt ;) Kiitosta vaan vaan kehuista sinulle rouvaseni ! Lupaan jatkossakin siulle bonukset hoidella ;)
Martti-kauppias kirjoitti:
No ei miulla lähikaupan setällä sentään ihan seiväs ole. Vaikka sitä oletkin nieleskellyt ;) Kiitosta vaan vaan kehuista sinulle rouvaseni ! Lupaan jatkossakin siulle bonukset hoidella ;)
kuka lienetkin, mutta ilmankos ne kauppalaskut on viime aikoina olleetkin niin olemattomat...?? :o
- Korppis
Palasin juuri kirkolle tuolta jumalan selän takaa, käki kukkui vuorokauden läpeensä ja nyt on niin rauhallisen hiljaista ; ) Illalla laiturilla varpaitani saunajälkeen katsellessa huomasin, että väri on kulunut pois. Tapanani on maalata varpaankynnet ja nyt vielä suuremmalla syyllä koska ostin Hollannista sellaiset remmikengät joita muinaiset (olisiko olleet kreikkalaiset) käyttivät.
Nyt tunnustaa, että korpea on samottu riittämiin joten huomenna aijomme käydä näyttäytymässä kirkonkylän terassilla. Varpaat saavat uuden ilmeen sävysävyyn hiusten kanssa sillä tukan väri pääsi lipsahtamaan oranssinkukertavaksi. Kyllä se pian vaalenee kun aurinko paistaa ja joka ilta on saunailta.
Liikavarpaisiin inkivääriä sellaista tuoretta ; )- HTZA
ei sitten "muuta" syytä ollut lakkaamiseen?
:)
Sinulla on mukava tapa huomioida luontoa, kulkiessasi.
Vaan missä on kamera?
H. HTZA kirjoitti:
ei sitten "muuta" syytä ollut lakkaamiseen?
:)
Sinulla on mukava tapa huomioida luontoa, kulkiessasi.
Vaan missä on kamera?
H.Kiitos kysymästä, kamera on aina valmiina ja kuvakansioita on tosi paljon. Molemmat poikani ovat myös harrastelijakuvaajia.
Tässä ote matkapäiväkirjasta.
Hollanti on tuhansien lintujen synnyin- ja kotimaa. Kanavissa ja niittyjen ojien suojissa asustelee erilaisia vesilintuja, ylväitä joutsenia, sorsia poikueineen, puissa ja pensaissa sirkuttelee pienempiä visertäjiä. Pulut huhuilevat puistoissa ja kirkkojen torneissa. Kurjet tepastelevat saalistamassa niituilla ja ojien matalikoissa arvokkaan hillitysti.
Waterhoentje pariskunta rakentaa kanavaan korkean tötterömäisen pesän keräämistään risuista ja oksista sekä ihmisten veteen heittämästä krääsästä. Nykyaikaisesta pesästä risujen seasta erottuu värikästä oranssia muovinauhaa sekä mehutetrapurkkeja. Naaras hautoo munia korkeassa linnassaan kuin kuningatar, uros kiertää lähialueita etsien syötävää rouvalleen. Minulla oli ilo todistaa erään lintupariskunnan iloista perhetapahtumaa Heemsteden kanavan rannalla, munista kuoriutui oranssinokkaisia harmaita höyhenpalleroita.
Ikuistin poikasten ensimmäiset minuutit kamerallani omiin kansioihini. Tulevat varmaan jossain vaiheessa myös julkisuuteen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192502
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau331672Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221562- 1291478
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3471165Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?631071- 891025
- 84864
- 122851