Pitäjänmäen terveyskeskus syllistyy

rikokseen

Terveysasema on oikein asiakaiden/potilaan nöyrytysorganisaatio.
Nälvimistä ja vähättelyä saa sairas ihminen. Muutaman kerran olen yrittänyt saada lääkärille aikaa.
Ei ole kuulema "listoja valmiina" näin on vastattu useamman kerran.
Miten voi toimia yhteiskuntamme varoilla organisaatio näin maksajaa nöyryyttäen.
Sairas sairastuu TA (arvauskeskuksen kanssa entisestäkin enemmän)

Olen kuulema jälleen jonossa.

Nyt minun pitäisi saada lääkkeitä ja lääkärin lähete laboratorioon!

Minulla ei ole tapana vastata tuntemattomiin puheluihin.
No sekin on kuulema vain minun oma ongelma.
Mistä ihmeestä oliosin voinut tietää että rterveyskeskus soittaa tuntemattomasta numerosta.
(kuten kaupustelijat ja häiriköt)
Kun pyysin että näkisin, että puhelu tulee heiltä!! Vastaus Ylimielistä nälvimistä..
Heillä oli oiket yhdystiedot kyllä.

Vastauksia
- otetaan yhteyttä sitten kun tulee aikoja
- Miksi ette ole huolehtineet meille oikeaa puuhelin numeroanne?
(Heillä oli oiket yhdystiedot kyllä.)
- EN VOI mitään sille vaikka lääkkeenne on lopussa
- EN voi antaa mitään aikaa

Ei koe pienintäkään sympatiaa Pitäjänmäen terveyskeksuta kohtaan.

Kun sanon että tarvin reseptin takia lääkärille ajan ja myös lähetteen laborakokeisiin.
Virakailija ei korvaansa lotkauta. KAUPUNGIN TYÖNTEKIJÄT tekee lailliseti rikoksia.

Nyt olen vaikeuksissa, olin aiemmin yksityisen lääkäriaseman asiakas työnantajani kautta.
Nyt kun sirryin Pitäjänmäkeen en saa apua! Asiaa ei edes YRITETÄHOITAA.

Tämä on minulle todellinen shokki!

10

4792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopen uupunut

Mihin pitää tai voi tehdä valituksen?
      Nitä tapauksia on varmasti paljon, ja mihin ne ovat kukaties johtaneetkaan.

Kenelle valitus ???

• ALIIHMINEN

olen tänään saanut alennetun määrän kipulääkeitä,joita syönyt vuosia kun tapasin viikko sitten mengelen siskon.ämmä jankutti kokoajan juot viina juot viinaaA.VAAN SAIRUKSIINI EI ÄMMÄ PANEUTUNUT.VAIHDAN YKSITYISEEN JOS EI KOHTELU PARANE.SEURAAVAN KERRAN OTAN POTILASSASIAMIEHEN MUKAANI,VAIKKA TEKIS MIELI TEHDÄ JOTAIN PERUUTTAMATONTA.ON VAIN LIIAN PALJPN IHMISIÄ JOTKA VÄLITTÄVÄT MINUSTA JOPA RAKASTAVAT,NIIN EN ANNA MEGELEN NIITÄ SATUTTAA.ON KYLLÄ HUONOIN TERKKARI MITÄ OLEN KOSKAAN NÄHNYT JA NIMENOMAAN LEKURIT VAST.OTOSSSA ON MUKVAT MUIJAT.

• ALIIHMINEN

ANTAAKO VALVIRA TOMMOSEN VANHAN DEMETUNEIRTUNEEN KOPPELON TOIMIA LEKURINA\YRITTÄÄ VAIN SATUTTAA POTILASTA KUN OMA ELÄMÄ ON OHI.ONNEKS.TEKEE MIELI ANTAA TAKAS SAMALLA MITALLA,MUTTA LIIAN DAIJU ÄMMÄ ETTÄ OSAIS EDES LOUKKAANTUA.MENGELEN SISKO.LIIAN VANHA HUORAKS,NIIN MWNI LEKURIKS PITSKUUN .SINNE KÄY KAIKKI HYLKIÖT.PASKA TALO.

• aliihminen

sain ajan oikealle lääkärille.mutta niin paljon vituttaa toi juot viinaa juot viinaa jankutus soi edelleen päässä yritti kaiketi saada minut tekemään sitä,noita. en jätä asiaa,hoitovirhe.vitun ylimielinem vanha porvari.haluaa kai tuhota tälläiset tuottamattomat vanhuuseläkkeellöä oliat,samoin nuoremmatkin sairastelijat.ovat kuluerä hänen ihannevaltiossaan.siel olis vain noitaakka kaverineen ja orjaluokka mikä tekis duunit,sitten orjalle eutanasia kun ei enään hyödyllinen.teks kovasti mieli lopettaa se ämmä ja samanlaiset saatanan sadistit.elää 1930 luvun saksan oppien mukaan.pitäjänmäenterkkaril ei saa hoitoa.siekkinen samanlainen jos ei pahempikin.se kerkee tekemään enempi tuhoa koska nuorempi noin 40 vuotta tätä kotkaa.nosrtakoot saatananpikkuapurit kunnianloukkaussyytteet,saavat julkisuutta jopa tv.ssä.

• aliihminen

tost edellisestä häipy ettei puoskari kuunnellut mun epilepsiasta ja osteoporoosista.lääkeis lukee kovaan kipuun akka yrittää ottaa nekin pois.mitään vaihtoehtoa ei ole kipuun antamassa.olen ollut kipuklinikalla sielt ei apua.nyky lääkeet auttaa.ilman nniitä saan epileptisenkohtauksen.vähepi,en voi tehdä työtä jota aamut teen,kun kädet särkee niin etten voi niillä mihnkään koskea ja homma on siivousta se on rankempaa kuin moni uskookaan.vaihtakaa terkkaer.

• Työikainenpotilas

Asenne oli se että tuut tänne. Mee röntgeniin. Vastaukset tulee tekstiviestillä. Sitten vaan viikko saikkua. That "s it. Akuutisti ei voi tehdä lähetettä vaikka sairaushirtoriasta näkee, että tarvitaan lähete erikos lääkärille. Nöyryyttävä ja ylimielinen kohtelu?!
        Vaidan terveysasemaa. Valitsen teen faktojen kera eteenpäin!

• anonyymi_6oh

Potilaita aliarvioidaan ja vähätellään. Noyryytetaan ja syyllistetään. Maksan veroni Helsinkiin ja odotan edes alkeellisia lääkärin palveluja. Lääkäri katsoi aluntuvasti ja tuntui että parempi lähtee pois. Jatkossa vien kyseisen lääkärin tekemät päätökset niin korkealle kuin voin. Tollasta emäntää ei voi pitää julkisessa terveydenhuollossa.

• Anonyymi

Potilaita aliarvioidaan ja vähätellään. Noyryytetaan ja syyllistetään. Maksan veroni Helsinkiin ja odotan edes alkeellisia lääkärin palveluja. Lääkäri katsoi ja määräsi röntgeniin, labraan, fysioterapeutille ja jälleen uudelleen sama kierros. Pakko mennä kalliin asiantuntijan luo, joka laittoi tiedot leikkausta varten eteenpäin kun en enää jaksa muuten tehdä mitään. Ja onneksi sieltä tuli vastaus pian ja pääsen eteenpäin hoidoissa. Kiitos asiantuntijan, vaikka eläkeläisellä ei olisi rahaa tuhlata sellaiseen.

• Anonyymi

Nukahtamislääkkeet ovat kiven alla. Onko Pitäjänmäen terveysasemalla ketään lääkäriä joka suhtautuisi nukahtamislääkkeiden tarpeellisuuteen. Olen puolisoni omaishoitaja 24/7 ja minun on saatavaellaisen lääkärin vastaanotolle joka ymmärtäisi eikä luokittelisi Päihderiippuvaiseksi Vastuu tässä omaishoitajuudessa on suuri , kokopäiväinen. Kaikki asiat, ikävät ja surulliset asiat valtaavat pääni kun menen nukkumaan. Pääni on kuin miljoonakaupunki. Tämän lisäksi puolisoni kuorsaa. Sellainen lääkäri joka ymmärtää tilanteeni ja sen että minun täytyy saada nukkua, muuten en jaksa uuteen päivään.

• Anonyymi

Kannattaa mennä Mehiläisen psykiatrille. Tuo on niin hullu paikka, että määräävät antihistamiinia unettomuuteen.

Melatoniinia saa onneksi ilman reseptiä apteekista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe