Tuossa aiemmin olikin kommentointia yhdestä myynnissä olevasta 700:sta, niin tuli mieleen, että mitäs mieltä porukka on tästä paketista ilmoituksen perusteella:
http://www.nettivene.com/moottorivene/flipper/330035
mihin kannattaisi kiinnitää huomiota jos menen katsomaan?
Flipper 700
5
511
Vastaukset
- flipper 700
Näyttää olevan ok paketti, eli hinta/laatusuhde.
Itsellä samanlainen volvon koneella. - Mecruiseollapitää
Venehän on päällisin puolin suht helppo tarkastaa. Kun kyseessä on parikyt vuotta vanha kone, sitä pitää jo tarkemmin tarkastella. Voiko ajotunnit luotettavasti selvittää? Onko syksyisin huollettu, esim. ajettu glykolit läpi jne. Koneesta olisin eniten huolissani. Uuden laitto kuitenkin nostaa varmaan kympillä, mikäli vanha oston jälkeen leviää.
- ddsdsa
Kone veneessä on vanha, ei kai tuo ole raakavesijäähdytteinen? Koeajolla kannattaa käyttää kone lämpimäksi, kokeilla max tehoa, tsekata nestevuodot jne. Myyjä taatusti kertoo tunnollisista huolloista jnejne mutta jos mitään mustaa valkoisella ei ole, myyjän puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Joka tapauksessa koneremppaan tai uuden koneen hankintaan kannattaa varautua lähitulevaisuudessa, sillä silmällä ostat tuon veneen."Kone veneessä on vanha, ei kai tuo ole raakavesijäähdytteinen"
Yhdessäkään vanhassa Mercruiserin bensakoneessa ei ole ollut vakiona makeavesijäähdytystä. Ja jos se olisi lisävarusteena asennettu tuohon aloittajan linkittämään veneeseen, niin se olisi 99 % todennäköisyydellä mainittu ilmoituksessa.
puolin näyttää siltä että hemmo on pitänyt kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497