Sain tätä 5 mg, vahvuutena, onko kellään kokemusta tästä lääkkeestä?
Suuret kiitokset vaivautujalle.
coversyl
2
531
Vastaukset 2
- nainen 62 v
Eikö kellään ole tätä Coversyl lääkettä käytössä, olisi niin mukava tietää miten sen kanssa on pärjännyt, ainakin haittaluettelo oli pitkä?
kiitollisena odottelen.- ap kysyjä
No niin, en saanut täältä keltään vastausta ja kirjoitan nyt tästä Coversylistä, se laitettiin Cozaaarin tilalle koska se minulle paremmin kävisi kun on 2-dia, näin lääkäri sanoi. No aloitin annoksella 5 mg, pari päivää meni moinaan, mutta sitten rupesi pulssi nousemaan. Mietin että mikä minua oikein huippaa ja olo on ihan sekava. Mittasin verenpaineen, se oli laskenut mutta se pulssi. Se oli jo aamulla tunnin valveilla olon jälkeen 87, päivällä 90, tätä rataa sitten jatkui edelleen, söin niitä toista viikkoa ja pulssi heilui 90 tienoilla vaikka vain istuin ja luin lehteä. Siihen loppui kokeilu. Onko kellekkään käynyt näin? Palasin Cozaarin ja nyt pikku hiljaa pulssi on laskenut ja pää selvinnyt suorastaan. Nyt se oli 65, kun mittasin ja hyvä on lähteä lenkille kun tietää että ei huippaa ja järkikin pelaa eri malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498