T-luokitus on PELASTUS!!

Kiinnostunut..

21

12260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TTTTT<3

      Kouluun ammuskeleen

      Tai sitte vaan varastelee & ampuu ilmaan laukauksia = aika helppo T

      • Anonyymi

        Mutta mamut on ovelia ettei tartte mennä inttiin. Eivät hae suomenkansalaisuutta niin kauan kunnes ikä tulee vastaan niin ei tartte enää mennä semmosia helvetin mämmihousuja kun eivät uskalla inttiin mennä sotilaskarkureita. Mieluummin sossun rahoja kerjäävät


    • kivaaonmullaina

      Jos tosissas haluut nii ryhdyt psykopaatiks. Mut mun mielest pitäs kyl olla sen verta isänmaallisuutta et käy intin marisematta. Suomi suomalaisille=painu vittuun mun maastani

      • Enemy of The State

        Tuota tuota, sittenhän ei auta kuin tehdä kuten minä. Harrasta ensin monta vuotta ampumista kahdessa seurassa pitkillä ja lyhyillä aseilla, odota että joku tekee sinusta perättömän ilmiannon tai jätä tuhkakuppi parvekkeelle savuamaan että aselupasi perutaan ja sitten ei kun odottelemaan, milloin tulee kutsu jälkitarkastukseen.

        Kuten Enberg sanoi:
        "- Esimerkiksi poliisi voi ottaa yhteyttä kutsuntaviranomaisiin ja vihjaista, että henkilöltä on evätty aseenkantolupa tietyillä perusteilla."

        Niin, ja tärkeää: T-luokkaan ei koskaan sisälly terveydellistä ongelmaa. Kaikki T-luokkaan sijoitetut ovat täysin terveitä kansalaisia. Nimittäin, jos henkilöllä on jokin terveydellinen haitta, hänethän sijoitetaan silloin C-luokkaan, muuten C-luokasta ei olisi mitään hyötyä. T-luokkaa voikin siten kuvata paremmin luokituksena "vääränlaisia" poliittisia mielipiteitä omaaville. Jos haluatte siis suorittaa armeijan leimasinmenettelyllä, saatte C-paperit sekoilemalla (uhkailut ja kaikki muu väkivallan ihannointi johtavat yleensä M1-lähetteellä pakkohoitoon useiksi kuukausiksi mahd. rikossyytteet ja korvaukset päälle, että se ei kannata) tai sitten T-paperit taktikoimalla.

        Luokituksesta ei myöskään kerrota kenellekään. Armeija on täysin vaitiolovelvollinen, ja työhönotossa asepalveluksen kysyminen on sinällään lainvastaista. Siihen voikin vastata vain "asepalvelus suoritettu" - nimittäin T-luokkalaiset siirretään 2. varareserviin, joten periaatteessa tuossa ei edes valehdella. Toisekseen, suurin osa työnantajista kysyy asiaa vain siksi, ettei työntekijä heti työhön päästyään sitten ilmoita "joo mä lähdenkin tästä nyt vuodeksi metsään, son moro". Aselupia T-luokkalainen ei enää luultavasti koskaan saa, mutta luulisin, ettei saa kohta kukaan muukaan, kun laki kiristyy.


    • Maatuska90

      Pelastus sinulle vai muille entä kun Tupa toverit tarkoituksella tekee nuoresta miehestä ns vaarallisen syöttämällä kauheaa soopaa mikä ei pidä paikkansa näin toimitaan parolannummi panssari Prikaatin porukoissa Vitun reilua touhua

      • Anonyymi

        Samanlaista uudenmaan prikaatilla


    • 216gajaani

      Ei noita t papereita kannata hommata, et saa töitä. Et tule mistään saamaan t merkintää poikeen. Se on ja tulee aina olemaan t eli turvavaara mies. Miellummin mee vaikka sivariin tai hommaa itelles joku mielenterveyshäiriöpaperit jos ei maanpuollustus nappaa. Ei se intti loppujen lopuksi paha paikka ole, jos ei pää kestä pientä 6kk käskytystä, nii on kyllä pehmee polla. Voit päästä intin teoriassa läpi tekemättä mitään, movetat vaan (motivaatio vemppa). Meillä oli henkilö joka oli 80-90% palveluksesta vempassa koska oli tärinäkielto paperit eli ei saanu olla missään missä vois tärinää aiheutuu selälle (siis sillä ei ollu mitään oikeeta vaivaa, osas vaan puhua itellesä ne)

      • Efin88

        Mitä ihmeen aineita olet vetänyt? T papereista ei anneta tietoa armeijan ulkopuolelle, sinut vapautetaan palveluksesta. Työnantajille ei kerrota, jos asiaa kysytään niin, sinut on vapautettu palveluksesta rauhan ajaksi. Eikä niillä armeijan papereilla ole mitään väliä muutenkaan, itse pääsin suoraan armeijan jälkeen töihin, en edes näyttänyt palvelustodistustani, kysyi vain onko se käyty, on käyty. Töihin.


      • Anonyymi
        Efin88 kirjoitti:

        Mitä ihmeen aineita olet vetänyt? T papereista ei anneta tietoa armeijan ulkopuolelle, sinut vapautetaan palveluksesta. Työnantajille ei kerrota, jos asiaa kysytään niin, sinut on vapautettu palveluksesta rauhan ajaksi. Eikä niillä armeijan papereilla ole mitään väliä muutenkaan, itse pääsin suoraan armeijan jälkeen töihin, en edes näyttänyt palvelustodistustani, kysyi vain onko se käyty, on käyty. Töihin.

        Olen nähnyt työrekryissä että kyselevät T-Paruista...ja duunia ei saa.


    • Hiivaus326

      Minä aikanaan sain T-luokituksen.

      Minun kohdallani armeijaan meno kaatui auktoriteettiongelmiin, kärjistyneeseen asenteeseen ihmisyyttä kohtaan, erittäin impulsiiviseen luonteeseen, kontrolloimattomaan vihaan. Taustalla oli myös Psykoosi.
      Kaikki ongelmani johtuivat pääosin siitä mitä lapsena joutui kokemaan ja näkemään.

      Niinkuin jo edelläkin mainittiinkin, T-luokitus ei koskaan perustu diagnoosiin.

      Kutsunnoissa kävin, ja sovittiinkin jo ajankohta jolloin astun palvelukseen, mutta pari kuukautta ennen lähtöä pyydettiin juttelemaan ja pääsy evättiin.

      Entiedä mitä kaikkea he tiesivät, mutta kävin siis psykiatrilla puhumassa ongelmistani.


      Edellä mainittu "älä hommaa T-papereita, et saa töitä" ei pidä paikkaansa.
      T-Luokituksesta tietää ainoastaan puolustusvoimat, ja poliisi siinätapauksessa jos haet aselupaa.

      Muuten tästä luokituksesta ei tiedä kukaan muu kuin ne, joille siitä itse kerrot.

    • Sujre

      Minä sain T-luokituksen, kun minulla oli useita väkivalta ja huumausainerikoksia, ampuma-aserikoskin. Ja kaveriporukkani koostuu lähinnä moottoripyörä kerholaisista Istuin myös 8kk nuorisovankilassa.

      Menin kutsuntoihin erään ison ja tunnetun mc-kerhon support paita päällä. Ei otettu inttiin.

      • Anonyymi

        Sitten heräsit aamulla ja huomasit raiskanneesi oksentamasi tyynyn.


    • OmallaVastuulla

      Pöllii rekan ja ajaa yleisöön...eiköhän T-Paprut irtoa helposti....Tuntuu olevan maailmalla suosittu laji....

    • Pion96

      No jaa. -96 kävin intin ja heti perään tuli 2011 kertauslappu. Kysyin puhelimessa etteihän haittaa vaikka otan diapetes lääkkeet mukaan?

      Voin kuvitella, kuinka puna nousi esikunnan everstin naamaan. Huusi puhelimeen ettei minulla ole mitään asiaa sinne.

      Totesin siihen vain etten ole niin huonossa kunnossa, kyllä minä voin tulla. Naureskelin itsekseni kun hän kihisi kiukusta ja huusi: "Ei sillä ole mitään merkitystä! Lähetä heti sotilaspassi ja lääkärintodistus tänne!"

      Tein niin, ja viikon päästä passi tuli takaisin C-muotoisena. Ennen A

      • Anonyymi

        Vai että oikein eversti vastasi sinulle kun soittelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein eversti vastasi sinulle kun soittelit.

        Mulle soitti 2 leijonan kenraali.


    • Anonyymi

      Tähän samaan ketjuun 2022, kuinka moni lähtee puolustamaan tällaista paskamaata mikäli tarve vaatii?

      • Anonyymi

        Minä ainakin vaikka olen jo 57v. Juoskaa te raukat karkuun.


      • Anonyymi

        Lähetetään kaikki parhaat miehet uhraamaan henkensä ja terveytensä tämän maan puolesta. Minä käärin taustalla massit osakekeinottelulla. HAHA!


      • Anonyymi

        Olishan se vanhana aika päheetä sanoa olevansa sotaveteraani


    • Anonyymi

      Hakkaat lääkärin, kun tulee kutsu sinne, jos se ei riitä, jonkun nappikaulan kutsuntapaikalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1535
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      741
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe