Päivä tukholmassa risteily

nennuli123

Missä kannatas käydä tämmösen tollukan lapsiperheen päivän aikana tukholmassa? Kun ei osaa ruotsia kun muutaman sanan, niin osaako siellä mihinkään mennä? Ja jos osaa, niin osaako takaisin laivalle? Onko laivan saunamaailma uima-altaineen auki silloin kun laiva on päivän tukholman satamassa? Auttakaa tyhmää....

8

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kait nyt sen tietää

silja ja viking line ovat ihan eri satamissa ja eri ouolella kaupunkia. kummalla on tarkoitus mennä, siitä riipuu paljolti ohjeet ja vinkit.

• Satunnainen matkaaja

Tollukkakin lapsiperhe pärjää Tukholmassa aivan mainiosti, kunhan valitsee laivaksi Viking Linen. Viking linen terminaalista on kävelymatka Djurgårdenin lautalla ja siellä se päivä Tukholmassa menee nopeasti vaikkapa Vasa-museossa tai Skansenin eläintarhassa.

• Monasti matkannut

Toisaalta Silja Linen terminaalista bussi menee ja tulee lyhyen matkan takia joutuisasti ja vaivattomasti itse Djurgårdenin sillan kupeeseen eli jo perille ajatellen Junibackenia ja muita kohteita. Samalta pysäkiltä pääsee myös takaisin Silja terminaaliin noin parinkymmenen minuutin välein iltapäivällä.

Viking Linelta on taas kaksi kilometriä kävelymatkaa siihen Djurgårdenin lautalle...

• mutku mutku
        Monasti matkannut kirjoitti:

Toisaalta Silja Linen terminaalista bussi menee ja tulee lyhyen matkan takia joutuisasti ja vaivattomasti itse Djurgårdenin sillan kupeeseen eli jo perille ajatellen Junibackenia ja muita kohteita. Samalta pysäkiltä pääsee myös takaisin Silja terminaaliin noin parinkymmenen minuutin välein iltapäivällä.

Viking Linelta on taas kaksi kilometriä kävelymatkaa siihen Djurgårdenin lautalle...

niinja mutku siljalla on romenaati siellä laivalla

• Monasti matkannut 2
        Monasti matkannut kirjoitti:

mene Siljan bussilla. Joka ainoa kerta, kun olen niillä mennyt keskustaan olen saanut seistä koko matkan bussissa. Talvella aivan erityisen mielenkiintoista, kun seisot bussissa talvikamppeet päällä ensin odottamassa bussin lähtöä ja sitten vielä Tukholmaan hiki vaaan valuen. Kiitos vaan, mutta ei kiitos.

• useinkin kärsinyt.
        Monasti matkannut 2 kirjoitti:

mene Siljan bussilla. Joka ainoa kerta, kun olen niillä mennyt keskustaan olen saanut seistä koko matkan bussissa. Talvella aivan erityisen mielenkiintoista, kun seisot bussissa talvikamppeet päällä ensin odottamassa bussin lähtöä ja sitten vielä Tukholmaan hiki vaaan valuen. Kiitos vaan, mutta ei kiitos.

alle 2km. siljassa sentää ei juopot kuseksi kintuille kuten viikkarissa

• Äiti ja tytöt

Riippuu tietenkin minkä ikäisiä lapsia teillä on. Meidän tyttölapset tykkää käydä Tukholman keskustassa isoissa HM-tavarataloissa ja kävelykadun kaupoissa. Niissä on parempi valikoima kuin Helsingissä. Adidaksella on myös erittäin hyvä valikoima Tukholmassa. Toinen meidän neitien suosikkikohde on Södermalmin alue, jossa on paljon kirppiksiä ja butiikkeja. Molemmissa ei ehdi kunnolla shoppailla yhden päivän aikana, joten kannattaa etukäteen valita kumpaan menee.

• 9+8

niin ajatte vesibussilla satamasta keskustaan (kesäkaudella). Pois kyydistä voi jäädä joko Djurgårdenilla, jossa on esim. Wasa-laiva, Junibacken, Aquariet, Skansen, Grönä Lund - koko päivän ja helposti enemmänkin saa kulumaan siellä. Tai sitten voi jatkaa keskustaan asti, ja kierressä siellä, kävellä esim. vanhaan kaupunkiin katselemaan kuninkaanlinnaa ja kapeita kujia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5243
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5044
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1774
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe