Missä kannatas käydä tämmösen tollukan lapsiperheen päivän aikana tukholmassa? Kun ei osaa ruotsia kun muutaman sanan, niin osaako siellä mihinkään mennä? Ja jos osaa, niin osaako takaisin laivalle? Onko laivan saunamaailma uima-altaineen auki silloin kun laiva on päivän tukholman satamassa? Auttakaa tyhmää....
Päivä tukholmassa risteily
8
1226
Vastaukset
- kait nyt sen tietää
silja ja viking line ovat ihan eri satamissa ja eri ouolella kaupunkia. kummalla on tarkoitus mennä, siitä riipuu paljolti ohjeet ja vinkit.
- Satunnainen matkaaja
Tollukkakin lapsiperhe pärjää Tukholmassa aivan mainiosti, kunhan valitsee laivaksi Viking Linen. Viking linen terminaalista on kävelymatka Djurgårdenin lautalla ja siellä se päivä Tukholmassa menee nopeasti vaikkapa Vasa-museossa tai Skansenin eläintarhassa.
- Monasti matkannut
Toisaalta Silja Linen terminaalista bussi menee ja tulee lyhyen matkan takia joutuisasti ja vaivattomasti itse Djurgårdenin sillan kupeeseen eli jo perille ajatellen Junibackenia ja muita kohteita. Samalta pysäkiltä pääsee myös takaisin Silja terminaaliin noin parinkymmenen minuutin välein iltapäivällä.
Viking Linelta on taas kaksi kilometriä kävelymatkaa siihen Djurgårdenin lautalle... - mutku mutku
Monasti matkannut kirjoitti:
Toisaalta Silja Linen terminaalista bussi menee ja tulee lyhyen matkan takia joutuisasti ja vaivattomasti itse Djurgårdenin sillan kupeeseen eli jo perille ajatellen Junibackenia ja muita kohteita. Samalta pysäkiltä pääsee myös takaisin Silja terminaaliin noin parinkymmenen minuutin välein iltapäivällä.
Viking Linelta on taas kaksi kilometriä kävelymatkaa siihen Djurgårdenin lautalle...niinja mutku siljalla on romenaati siellä laivalla
- Monasti matkannut 2
Monasti matkannut kirjoitti:
Viking Linelta on taas kaksi kilometriä kävelymatkaa siihen Djurgårdenin lautalle...mene Siljan bussilla. Joka ainoa kerta, kun olen niillä mennyt keskustaan olen saanut seistä koko matkan bussissa. Talvella aivan erityisen mielenkiintoista, kun seisot bussissa talvikamppeet päällä ensin odottamassa bussin lähtöä ja sitten vielä Tukholmaan hiki vaaan valuen. Kiitos vaan, mutta ei kiitos.
- useinkin kärsinyt.
Monasti matkannut 2 kirjoitti:
mene Siljan bussilla. Joka ainoa kerta, kun olen niillä mennyt keskustaan olen saanut seistä koko matkan bussissa. Talvella aivan erityisen mielenkiintoista, kun seisot bussissa talvikamppeet päällä ensin odottamassa bussin lähtöä ja sitten vielä Tukholmaan hiki vaaan valuen. Kiitos vaan, mutta ei kiitos.
alle 2km. siljassa sentää ei juopot kuseksi kintuille kuten viikkarissa
- Äiti ja tytöt
Riippuu tietenkin minkä ikäisiä lapsia teillä on. Meidän tyttölapset tykkää käydä Tukholman keskustassa isoissa HM-tavarataloissa ja kävelykadun kaupoissa. Niissä on parempi valikoima kuin Helsingissä. Adidaksella on myös erittäin hyvä valikoima Tukholmassa. Toinen meidän neitien suosikkikohde on Södermalmin alue, jossa on paljon kirppiksiä ja butiikkeja. Molemmissa ei ehdi kunnolla shoppailla yhden päivän aikana, joten kannattaa etukäteen valita kumpaan menee.
- 9+8
niin ajatte vesibussilla satamasta keskustaan (kesäkaudella). Pois kyydistä voi jäädä joko Djurgårdenilla, jossa on esim. Wasa-laiva, Junibacken, Aquariet, Skansen, Grönä Lund - koko päivän ja helposti enemmänkin saa kulumaan siellä. Tai sitten voi jatkaa keskustaan asti, ja kierressä siellä, kävellä esim. vanhaan kaupunkiin katselemaan kuninkaanlinnaa ja kapeita kujia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628