Moi,
Liittykö sininen välkkäys silmissä auramigreeniin?
Eilen kun tulin töistä niin menin lähes heti lepämään. Sitten kun nousin ylös huomasin, että kaikki ei taas ole hyvin, mutta menin kuitenkin suihkuun ja siellä huomasin, että jälleen sininen läikkä välähtää silmissä. Olokin oli pikkasen huono, mutta kun otin yhden Ibuprofeiinin, niin se "migreeni" meni ohi.
Yleensä kuukautismigreenissä mulla välähtää kullan värinen pieni valo tai kuvio, mutta mikä aiheuttaa sinisen pikkuisen läikän?
Sininen välähtää
7
1255
Vastaukset
- i hate migraena
Kaikenlaista on koettu tämän pirullisen taudin kanssa. Mitään "ilotulituksia" ennen tai jälkeen kohtauksen
ei kannata säikkyä. Jos vaan muuten olet ns. terve nainen, niin yritä pärjätä sisulla ja lääkkeillä.
terv. jo 50 v. migreeniä kestetty- Migreeni potilas
Minulla on ollut migreeni koko ikäni ja koettu vaikka millaisia migreeniä. Kyllä noin muuten olen terve, jos unohdetaan refluksia ja palleatyrä, joiden kanssa olen jotenkin pärjäillyt.
Mulla linssissä 45.
- Mhb
heikkenemiseen. Lue tuolta "probioottibakteerit ja migreeni":
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeritiedotteet.html- Migreeni potilas
Sulta ei ole kysytty mitään senkin linkin heittäjä Paula!
- migreenisininen
Mulla on nyt alkanut tulee migreeniä useammin ja joskus näen noita sinisiä läikkiä. Liittyyköhän migreeniin?
- 19
Minulla ei ole ikinä ollut migreeniä eikä muutakaan päänsärkyä.
Lasiaisen irtauman jälkeen jäi sellainen ilmiö, että toisinaan esim pari kertaa viikossa, toisen silmän näkökenttään tulee heleänsininen (taivaansininen) pikkuinen ympyrä pieneksi hetkeksi. Tätä on nyt ollut n 10 vuotta. Silmälääkäri osasi antaa selityksen kaikille muille ilmiöille mitä irtauma toi tullessaan, mutta tästä sinisestä hän sanoi olevansa täysin ymmällä. - uuuuu-yyyy
Sama havainto, olen ihmetellyt noita sinisiä läiskiä mitkä vilahtaa näkökentässä. Usein muutamaa päivää ennen kuin sitten yht äkkiä alkaa näkökenttäpuutos ja sen jälkeen sahalaita. Aurat alkoi pari vuotta sitten, mutta näitä sinisten läiskin välähdyksiä olen nähnyt jo kauemmin. Nyt ajattelen että ovatkohan ne jotenkin ennakoineet migreenin alkamista tai olleet jo tavallaan migreeniä nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783