Miten joku kehtaa

160€

Tämän päivän hesarissa joku kehtaa tunnustaa omalla nimellä ja kuvan kanssa että on halveksittava kyylä. Kavereita sillä ei varmaan ole koska tämän jälkeen ne alkaisivat karttaa sitä. Minua huolestuttaisi myös oman turvallisuudenkin puolesta.

3

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shrink

aika paljon sinusta. Siinä kallonporaajakaan ei sua paljon voi auttaa.Voi sanonko mitä ajattelen näistä tällä palstalla uhoavista maksupinnareista? Roskasakkia koko porukka.Keskitulo Suomessa on noin 37000 egee vuodessa.Mitä siinä tuntuu pari hunttia? Hakekaa jostain apua.

• hohhoo.....

Itkupotkuraivarisi kertoo sinusta kaiken tietämisen arvoisen. Kaltaisesi perässävedettävät sätkynuket ovat todellakin sitä alhaisinta roskasakkia jonka takia nykyiset yle-elatukset ovat vielä voimassa tässä "oikeusvaltiossa". Eikö yhtään hävetä olla tuollainen propagandan uhri ja puppeli jota herrat pompottelevat mielensä mukaan? Sinua varmaan potkittiin päähän jo koulussa. Jos sinusta löytyy tippaakaan luetunymmärtämistä ja lukutaitoa (vähän epäilen ettei) niin lue noita aiempia ketjuja äläkä kitise tuloista ja "parista huntista" kun kysymys ei edelleenkään niistä ole. "Periaate" taitaa olla puppelille tuntematon käsite?

• älä jo muuta sano..

No eikös se kerro aika paljon näiden ikkunoiden takana hiiviskelevien ja postiluukusta huohottavien loisten ajatuksenjuoksusta? Ei edes älytä hävetä silloin kun pitäisi. Pitää olla jo poikkeuksellisen säälittävä tapaus että noihin kyylätouhuihin lähtee. Ei ilmeisesti rahkeet riitä muuhun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe