veneen rekisteritunnukset heti mukaan?

bååttivesille

Onko tietoa, mistä saisi pääkaupunkiseudulta hankkia veneen rekistetitunnukset (siis ne veneeseen teipattavat) siten, että ne saa samantien mukaan?

Helsinki, Espoo ja Vantaa ok paikkoja!

8

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etola myy irtokirjaimia/numeroita. Tai leikkaa kontaktimuovista

    • 26

      Mielestäni kuuluu joka rautakaupan valikoimaan. Kirjaimet ei vain löydy vene osastolta vain yleensä sieltä missä on postilaatikot, numerokyltit, yms.

      • bååttivesille

        Ahas!

        Onko nuo siis aina irtokirjaimia?
        Vai onko mahdollista saada sellaisia joissa numerot on yhdessä tarrassa? Luulin, että tuollaisia olisi ja niitä jotkut putiikit tekisi...

        Valistakaa tietämätöntä :-)


      • tarrat tulostuttanut
        bååttivesille kirjoitti:

        Ahas!

        Onko nuo siis aina irtokirjaimia?
        Vai onko mahdollista saada sellaisia joissa numerot on yhdessä tarrassa? Luulin, että tuollaisia olisi ja niitä jotkut putiikit tekisi...

        Valistakaa tietämätöntä :-)

        Hae vaikka googlella hakusanoja "mainosteippaukset" ja "tarratulosteet". Tarjontaa näyttää kyllä olevan. Sitten vain soitat ja kysyt, mistä saa tarrat odottaessa mukaan.


      • tarrat tulostuttanut kirjoitti:

        Hae vaikka googlella hakusanoja "mainosteippaukset" ja "tarratulosteet". Tarjontaa näyttää kyllä olevan. Sitten vain soitat ja kysyt, mistä saa tarrat odottaessa mukaan.

        Toimitusaika on yleensä pari päivää. Irtonumeroillakin saa tehtyä siistiä jälkeä kun käyttää malttia. Ja voithan aina kirjoittaa paksulla tussilla rekisterinumeron paperille jonka teippaat maalarinteipillä kiinni, ja teippaat sitten ne tilaamasi numerot heti kun ne valmistuvat, siis jos on kiire saada vene veteen. Tosin teippaaminen on sitten moninkertaisesti v-mäisempää veneen ollessa vedessä.


      • bååttivesille kirjoitti:

        Ahas!

        Onko nuo siis aina irtokirjaimia?
        Vai onko mahdollista saada sellaisia joissa numerot on yhdessä tarrassa? Luulin, että tuollaisia olisi ja niitä jotkut putiikit tekisi...

        Valistakaa tietämätöntä :-)

        työmyyrät, Espoo


    • helppoa

      www.Brandfactory.fi tekee haluamasi tekstin / numerot ns. siirtokalvolle. Aluspaperi pois, tarra kiinni, päällipaperi pois ja numerot ovat ainakin toisiinsa nähden suorassa. Jopa veneeseenkin nähden jos olet sen soraan laittanut.
      Hintaa arviolta n. 20 € / srj. Samoihin hintoihin menee Etolan tai rautakauppojen irtonumerot
      Tekevät 3M:n materiaaleilla, joten skeidaan ei tarvitse tutustua.

      Firma löytyy Espoon kivenlahden teollisuusalueelta länsiväylä vierestä.

      • Muuten voin suositella ainakin Samiteippiä joka toimii Vantaalla, ja P-merkkiä Porvoosta, http://www.p-merkki.fi/ , ja siellä ainakin ymmäretään veneilijän tarpeet (ja myönteistä kokemusta on heistä paljon!).

        P.S. Täällä ei saa mainostaa, joten minunkin mainokset poistuvat samalla kuin yllä oleva viesti :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe