Minolta Xt, onko kokemuksia?

Pale

Moi

Eli otsikon mukaisesti, onko kokemuksia ja miten on toiminut?
On niin näppärän kokoinen ja punaisena oikein hyvän näköinen. Ennen tuota vaihtoehtoina vuorottelivat Canonin IXUS -mallit.
Onko tässäkin asiassa niin että kuolleet kalat menevät myötävirtaan (ostavat canonin) ja elävät kalat nousevat vastavirtaa (ostavat jonkun muun)...
Kun melkein kaikkien suusta tulee -osta canon. Vähän kuin pari vuotta sitten osti puhelinta -osta nokia.

juu, eli se asia oli että mitä olette mieltä tuosta Minolta Xt -mallista

4

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minolta xt

Eli, mul on kyl myönteisiä kokemuksia tuosta kyseisestä kamerasta, helppokäyttöinen,näppärän kokoinen, akku kestää pitkään ja saat suuria loistavia kuvia. Ostin viime jouluna ja vaihtoehtona oli myös ixus ja a70. Et ainakaan kadu kun tuon xt:n valitset, vain väristä voi tulla kiistaa.

• kamkam

oon kohta puolin ostamassa ton minolta xt:n mut muut immeiset sanoo et konica ja olympus on luetettavampia.. ketä siin nyt sit uskoa? minoltan kyl hankin! väri on paha.. hopea hieno, mut onko liian tylsän tavallinen?

• Konica kd420z
        kamkam kirjoitti:

oon kohta puolin ostamassa ton minolta xt:n mut muut immeiset sanoo et konica ja olympus on luetettavampia.. ketä siin nyt sit uskoa? minoltan kyl hankin! väri on paha.. hopea hieno, mut onko liian tylsän tavallinen?

noita vehkeitä liikkeessä ja kysellä myyjältä ja jos mahdollista sellaisessa liikkeessä, joka myy useimpia merkkejä.

Itse ostin otsikon mukaisen, jota myydään myös Minoltana. Olen todella tyytyväinen. Canon A70 oli listalla, mutta valokuvausta harrastava tuttava sai taivuteltua pois Canonista. Myös Xt:tä käpistelin ja se oli vahva vaihtoehto. Ulkonäkö ja koko miellytti kovasti. 420Z on tosin lähes yhtä litteä.

• vaari

Perheemme junnu ostin Dimage X:n pari-kolme vuotta sitten heti sen tultua kauppoihin.Loistavasti pelannut vaikka lienee bilessä lattialle tippunut usemman kerran.

Itse ostin tammikuussa lomamatkalle x20 mallin. Ja hyvin kestänyt Afrikan hiekat ja Atlantin suolaiset rantahuurut.

Ja useammassa testissä on juuri Xt saaanut hyvät pisteet. Kyllä koolla on merkitystä. Pieni kun on aina mukana. Siksi tulee myös kuvia roiskitttua ja monet tilanteet taltioitua.

Siis suosittelen - luotettava ja hyvä kuvalaatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      24
      5130
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      161
      4144
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3537
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      67
      3106
    5. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      89
      2879
    6. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      43
      2703
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      152
      2677
    8. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2483
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1725
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      122
      1671
    Aihe