Minolta Xt, onko kokemuksia?

Pale

Moi

Eli otsikon mukaisesti, onko kokemuksia ja miten on toiminut?
On niin näppärän kokoinen ja punaisena oikein hyvän näköinen. Ennen tuota vaihtoehtoina vuorottelivat Canonin IXUS -mallit.
Onko tässäkin asiassa niin että kuolleet kalat menevät myötävirtaan (ostavat canonin) ja elävät kalat nousevat vastavirtaa (ostavat jonkun muun)...
Kun melkein kaikkien suusta tulee -osta canon. Vähän kuin pari vuotta sitten osti puhelinta -osta nokia.

juu, eli se asia oli että mitä olette mieltä tuosta Minolta Xt -mallista

4

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minolta xt

Eli, mul on kyl myönteisiä kokemuksia tuosta kyseisestä kamerasta, helppokäyttöinen,näppärän kokoinen, akku kestää pitkään ja saat suuria loistavia kuvia. Ostin viime jouluna ja vaihtoehtona oli myös ixus ja a70. Et ainakaan kadu kun tuon xt:n valitset, vain väristä voi tulla kiistaa.

• kamkam

oon kohta puolin ostamassa ton minolta xt:n mut muut immeiset sanoo et konica ja olympus on luetettavampia.. ketä siin nyt sit uskoa? minoltan kyl hankin! väri on paha.. hopea hieno, mut onko liian tylsän tavallinen?

• Konica kd420z
        kamkam kirjoitti:

oon kohta puolin ostamassa ton minolta xt:n mut muut immeiset sanoo et konica ja olympus on luetettavampia.. ketä siin nyt sit uskoa? minoltan kyl hankin! väri on paha.. hopea hieno, mut onko liian tylsän tavallinen?

noita vehkeitä liikkeessä ja kysellä myyjältä ja jos mahdollista sellaisessa liikkeessä, joka myy useimpia merkkejä.

Itse ostin otsikon mukaisen, jota myydään myös Minoltana. Olen todella tyytyväinen. Canon A70 oli listalla, mutta valokuvausta harrastava tuttava sai taivuteltua pois Canonista. Myös Xt:tä käpistelin ja se oli vahva vaihtoehto. Ulkonäkö ja koko miellytti kovasti. 420Z on tosin lähes yhtä litteä.

• vaari

Perheemme junnu ostin Dimage X:n pari-kolme vuotta sitten heti sen tultua kauppoihin.Loistavasti pelannut vaikka lienee bilessä lattialle tippunut usemman kerran.

Itse ostin tammikuussa lomamatkalle x20 mallin. Ja hyvin kestänyt Afrikan hiekat ja Atlantin suolaiset rantahuurut.

Ja useammassa testissä on juuri Xt saaanut hyvät pisteet. Kyllä koolla on merkitystä. Pieni kun on aina mukana. Siksi tulee myös kuvia roiskitttua ja monet tilanteet taltioitua.

Siis suosittelen - luotettava ja hyvä kuvalaatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe