Moi
Eli otsikon mukaisesti, onko kokemuksia ja miten on toiminut?
On niin näppärän kokoinen ja punaisena oikein hyvän näköinen. Ennen tuota vaihtoehtoina vuorottelivat Canonin IXUS -mallit.
Onko tässäkin asiassa niin että kuolleet kalat menevät myötävirtaan (ostavat canonin) ja elävät kalat nousevat vastavirtaa (ostavat jonkun muun)...
Kun melkein kaikkien suusta tulee -osta canon. Vähän kuin pari vuotta sitten osti puhelinta -osta nokia.
juu, eli se asia oli että mitä olette mieltä tuosta Minolta Xt -mallista
Minolta Xt, onko kokemuksia?
4
1237
Vastaukset
- minolta xt
Eli, mul on kyl myönteisiä kokemuksia tuosta kyseisestä kamerasta, helppokäyttöinen,näppärän kokoinen, akku kestää pitkään ja saat suuria loistavia kuvia. Ostin viime jouluna ja vaihtoehtona oli myös ixus ja a70. Et ainakaan kadu kun tuon xt:n valitset, vain väristä voi tulla kiistaa.
- kamkam
oon kohta puolin ostamassa ton minolta xt:n mut muut immeiset sanoo et konica ja olympus on luetettavampia.. ketä siin nyt sit uskoa? minoltan kyl hankin! väri on paha.. hopea hieno, mut onko liian tylsän tavallinen?
- Konica kd420z
kamkam kirjoitti:
oon kohta puolin ostamassa ton minolta xt:n mut muut immeiset sanoo et konica ja olympus on luetettavampia.. ketä siin nyt sit uskoa? minoltan kyl hankin! väri on paha.. hopea hieno, mut onko liian tylsän tavallinen?
noita vehkeitä liikkeessä ja kysellä myyjältä ja jos mahdollista sellaisessa liikkeessä, joka myy useimpia merkkejä.
Itse ostin otsikon mukaisen, jota myydään myös Minoltana. Olen todella tyytyväinen. Canon A70 oli listalla, mutta valokuvausta harrastava tuttava sai taivuteltua pois Canonista. Myös Xt:tä käpistelin ja se oli vahva vaihtoehto. Ulkonäkö ja koko miellytti kovasti. 420Z on tosin lähes yhtä litteä.
- vaari
Perheemme junnu ostin Dimage X:n pari-kolme vuotta sitten heti sen tultua kauppoihin.Loistavasti pelannut vaikka lienee bilessä lattialle tippunut usemman kerran.
Itse ostin tammikuussa lomamatkalle x20 mallin. Ja hyvin kestänyt Afrikan hiekat ja Atlantin suolaiset rantahuurut.
Ja useammassa testissä on juuri Xt saaanut hyvät pisteet. Kyllä koolla on merkitystä. Pieni kun on aina mukana. Siksi tulee myös kuvia roiskitttua ja monet tilanteet taltioitua.
Siis suosittelen - luotettava ja hyvä kuvalaatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845