hei onko kenelläkään kokemusta Viron Nova Vita klinikasta?
En kuulu suomen KELA piiriin ja olemme ajatellut mennä IVf hoitoon Nova Vita Klinikalle Viroon?
Onko kokemuksia kyseisestä klinikasta.
Hinta ainakin on halvempi,.
Mulla yks negatiivinen IVF takana.
Kiitti jos jaksatte vastata.
Nova Vita, Viro?
4
4341
Vastaukset
- balletone7
Minuakin kiinnostaisi kokemukset tuolta. Anyone?
- hetruuu
nyt huomenna olen menossa sinne eka käynnille mieheni kanssa.
Siis vaan konsultointi aika, siis lääkäri aika ja katotaan mitä se sanoo. - lapseton-2
hetruuu kirjoitti:
nyt huomenna olen menossa sinne eka käynnille mieheni kanssa.
Siis vaan konsultointi aika, siis lääkäri aika ja katotaan mitä se sanoo.Minuakin kiinnostaisi kokemukset klinikasta. Kuinka monta käynti kertaa mahdollisisesti tuli yhtä hoitokertaa kohden icsi? Kuinka tarkkaan kysellään asioista? Minulla on myös ylipainoa jota yritän kokoajan saada pois..miten suhtautuvat? ja pärjääkö siellä suomenkielellä
- NovaVitallakäynyt
Kirjoitan kokemuksia kyseisestä klinikasta, vaikka aloitus onkin vuodelta 2010. Itse käynyt kyseisellä klinikalla ja en voi muuta kuin suositella! Ei ruuhkaa eli nopeasti sai aikoja, yksilöllistä palvelua, lääkäri Peeter Karits erittäin osaava ja puhui hyvää suomenkieltä, hoitajat ihania ja sydämellisiä. Suomeksi pystyy asioimaan lääkärin ja hoitajien kanssa, sihteerille puhuin englantia, mutta kyllä hänkin vähän suomea ymmärsi eli varmasti täysin suomeksi asiointi onnistuisi. Yksi lapsi jo saatu klinikan ansioista ja ehdottomasti menemme kyseisen klinikan asiakkaaksi vielä toisen kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048