hei onko kenelläkään kokemusta Viron Nova Vita klinikasta?
En kuulu suomen KELA piiriin ja olemme ajatellut mennä IVf hoitoon Nova Vita Klinikalle Viroon?
Onko kokemuksia kyseisestä klinikasta.
Hinta ainakin on halvempi,.
Mulla yks negatiivinen IVF takana.
Kiitti jos jaksatte vastata.
Nova Vita, Viro?
4
4555
Vastaukset
- balletone7
Minuakin kiinnostaisi kokemukset tuolta. Anyone?
- hetruuu
nyt huomenna olen menossa sinne eka käynnille mieheni kanssa.
Siis vaan konsultointi aika, siis lääkäri aika ja katotaan mitä se sanoo. - lapseton-2
hetruuu kirjoitti:
nyt huomenna olen menossa sinne eka käynnille mieheni kanssa.
Siis vaan konsultointi aika, siis lääkäri aika ja katotaan mitä se sanoo.Minuakin kiinnostaisi kokemukset klinikasta. Kuinka monta käynti kertaa mahdollisisesti tuli yhtä hoitokertaa kohden icsi? Kuinka tarkkaan kysellään asioista? Minulla on myös ylipainoa jota yritän kokoajan saada pois..miten suhtautuvat? ja pärjääkö siellä suomenkielellä
- NovaVitallakäynyt
Kirjoitan kokemuksia kyseisestä klinikasta, vaikka aloitus onkin vuodelta 2010. Itse käynyt kyseisellä klinikalla ja en voi muuta kuin suositella! Ei ruuhkaa eli nopeasti sai aikoja, yksilöllistä palvelua, lääkäri Peeter Karits erittäin osaava ja puhui hyvää suomenkieltä, hoitajat ihania ja sydämellisiä. Suomeksi pystyy asioimaan lääkärin ja hoitajien kanssa, sihteerille puhuin englantia, mutta kyllä hänkin vähän suomea ymmärsi eli varmasti täysin suomeksi asiointi onnistuisi. Yksi lapsi jo saatu klinikan ansioista ja ehdottomasti menemme kyseisen klinikan asiakkaaksi vielä toisen kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522935090Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1103783Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka313270Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672445Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032445TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941637- 411368
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281361Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761353- 691079