Elikkäs Imprezan check engine valo syttyy aina silloin tällöin ja ihan satunaisesti.
Huollossa ei löytynyt mitään vikakoodeja eikä muutakaan?!
Samoin airbag valo syttyy välillä ja siitäkään ei mitään vikaa löytynyt?
Nyt pitäs löytää joku subarun merkkihuoltoa viisaampi.
Impreza GL -99
4
460
Vastaukset
- samamulla
Ehkäpä lamda sond tunnistin rikkoutumassa. ?
- Impreza GL 1999
jahas. pitääkin sitten kait ostaa uusi ja käydä asennuttamassa. (sondi jotain 50€)
Sais noi varotusvalot pois ni olis auta taas täydellisessä kunnossa.
Mun eka subaru, ajettu 195tkm. Ei ruostetta missään, kehrää nätisti ja tuntuu yllättävän pirteältä ikäisekseen. Ja vuodet ei ole heikentänyt ajo-ominaisuuksia mihinkään. Jotka subarua haukkuu ei ole kyllä itse moista omistanut tai sitten on ollut joku rajusti revittelemällä raiskattu pommi alla. - Impreza GL 1999
Impreza GL 1999 kirjoitti:
jahas. pitääkin sitten kait ostaa uusi ja käydä asennuttamassa. (sondi jotain 50€)
Sais noi varotusvalot pois ni olis auta taas täydellisessä kunnossa.
Mun eka subaru, ajettu 195tkm. Ei ruostetta missään, kehrää nätisti ja tuntuu yllättävän pirteältä ikäisekseen. Ja vuodet ei ole heikentänyt ajo-ominaisuuksia mihinkään. Jotka subarua haukkuu ei ole kyllä itse moista omistanut tai sitten on ollut joku rajusti revittelemällä raiskattu pommi alla.Elli vaihdoin ilmanputsarin suodattimen ja checkengine valoa katosi lopulta. Piti vielä äsken kävästä heittää pieni kierros ja tarkkailla ja noin vartin ajon jälkeen CE valo taas näyttäytyi noin 15sec ajan. Sen jälkeen ei taas näkynyt.
Lienekkö paskanen se ilmamääräanturi?
Sitä lamdaa en enää epäile koska mitään vikakoodeja ei löydy ja ei jaksas aina maksaa huoltamolle niiden etsimisestä. Impreza GL 1999 kirjoitti:
Elli vaihdoin ilmanputsarin suodattimen ja checkengine valoa katosi lopulta. Piti vielä äsken kävästä heittää pieni kierros ja tarkkailla ja noin vartin ajon jälkeen CE valo taas näyttäytyi noin 15sec ajan. Sen jälkeen ei taas näkynyt.
Lienekkö paskanen se ilmamääräanturi?
Sitä lamdaa en enää epäile koska mitään vikakoodeja ei löydy ja ei jaksas aina maksaa huoltamolle niiden etsimisestä.Minulla -99 turbo Foresterissa vaihdettiin aikanaan turhaan
ensin "nakutuksenestoanturi", mutta ilmamäärämittarin vaihdon
jälkeen vasta tuo valo sammui.
Samalla veto parani oleellisesti pintakaasulla satasen vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481