Teijänkö elämä muka menee huonosti?

Mutta onnellinen

Täällä kuulee vähän väliä angstausta, siitä kuinka elämä menee perseelleen, Lukekaas mun tarina. ;)
Ikää löytyy tällä htkellä 15½ vuotta, menneisyydessä, vain 2 poikaystävää, 5 panoa, ja helvetisti säätöjä, tupakoinnin aloitin 1½ vuotta sitten vakituisesti, sen jälkeen alkoi tulemaan ensin ryyppääminen ja sitten näpistelyt, josta jäätiin kiinni, ne duunit lopetin silloin kokonaan, yli 10 frendii laitokses, 3 niist hyvii ystävii, hevetin tärkeitä, ja niist ei oo ku yhel tieto mitä mä hommailen, koulu menee perseelleen yli 30 tuntia jälki-istuntoa, varmaa 2 aineest hylätyt, that's good, ei stressaa...Nykyaikaan: koht 3 kuukauden putki pääl joka vitun viikonloppu ryyppäämään, vähän aika sit tuli vahvemmat aineetki mukaan: kamat. pieniä vikoja vielä, pient linkkarii tulee nyt kannettuu aina kylällä mukana kunnes saan taitto veitsen. Kyl aina mies löytyy jos on tarvittava, ja se on viel hyvännäköinenki :) , Ajatukset pyörii vai? Tän kaltasii? "toi kusettaa", "trolli" tms. njaa empä usko, ketää ei voi syyttää mun elämän "pilaamisesta" ku mua, mä oon nää valinnat itte tehny, ja voin sanoo teille et vaik mun elämä kuulostaaki, ehkä sille et se on täysin perseest se ei ole, mul on kymmenkunta tärkeit luottoystävii jossa on muijia ja jätkiäkin, mul on ihana perhe, mä oon onnellinen, vaikka mun elämä onki just tätä mitä se on. :) 

28

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rankkaa kellä on....

      No melko rankkaa tosiaan, älähän nyt posahda rankkuuteen. ;)
      Mähän olen itse ollut kymmenen vuotta laitoksissa, koulukiusausta takana 12 vuotta, koska se jatkuu toisen asteen oppilaitoksessakin. Mua on käytetty seksuaalisesti hyväksi, pahoinpidelty laitoksessa, josta poliisitutkinta, meinaa välillä olla hieman rankkaa tosiaan. En ole seurustellut ikinä ja perheemme on erittäin köyhä!

      SILTI, olen pysynyt poissa huumeista ja varkauksista, en edes pientä näpistelyä ja alkoholia otin vasta 18 vuotiaana!

      • Mutta onnellinen

        Mutta hei huomio se et vaik teenki mitä teen, mä oon sentää onnellinen


      • jthrthrhrg
        Mutta onnellinen kirjoitti:

        Mutta hei huomio se et vaik teenki mitä teen, mä oon sentää onnellinen

        Tottakai sä oot "onnellinen", koska oot niin pikku rebel, että nautit just noista asioista. Lisää ongelmia, aaah!? Jännää!! Jotkut teinit on sellaisia. Tai toinen vaihtoehto on, että läheisesi (perhe yms.) ovat niin ymmärtäväisiä ja ojentamassa aina laastarin, ettet edes ehdi huomaamaan kipua.

        Kerro uusi tarina sitten kun olet vanhempi.

        Niin mitä sä nyt halusit opettaa meille? Pitäisikö ihailla? Unohtaa omat "mitättömät" ongelmat? Kuten itse sanoit, ongelmasi ovat itse aiheutettuja. Monien muiden ongelmat eivät ole.

        (Ja jos nyt paljastut trolliksi, niin "emmä oo trolli" -> "hahhahhaa nipottajat, mä OON trolli" ei ole kovin laadukasta). Toki nyt oletan, että tarinasi on tosi.


      • Väärää peukkua painoin, piti pistää ylöspäin. Jep, ehdottomasti sinulla ollut rankempaa. Ja fiksuna pysytellyt erossa muista turhuuksista ja törkeyksistä.


    • Loisukutikou..

      Onks toi oikeesti susta ylpeilemisen aihe?? Oot säälittävä pissis, joka esittää vaan kovaa vaikka todellisuudessa on vaan tavallinen nyhverö koska ei saa muuten kavereita ja tarpeeks huomioo..Arvaas vaan käykö hirveesti kateeks sun elämää? ei helvetissä :D Todennäkösesti tolla menolla oot 20v kadulla maksullisena pirihutsuna.. Loistavaa.. MUT TÄÄ OLI KUMMINKII IHAN HYVÄ PROVO...

    • kslshjk

      Jotenkin ristiriitainen kirjoitus. Mitä yrität sanoa?

      • 12+15

        Ja taas näitä neropatteja joka nurkalla -.-


      • jthrthrhrg
        12+15 kirjoitti:

        Ja taas näitä neropatteja joka nurkalla -.-

        Mun mielestä ironia (tai hyvä provo) antaa vastaanottajalle merkkejä olemassaolostaan. Jotain vihjeitä, joista lukija voi päätellä "ahaaa ;)". Sellaista en tässä ollut huomaavinani.


    • OiOiOiOiO

      Ei ole väliä sillä kuinka älykäs on, tai kuinka paljon tietää, tai millaisiin suorituksiin kykenee, vaan sillä on vain onnellisuuden kannalta väliä, mitä valintoja tekee arkipäivän elämässä.

    • JB_98<3

      mulla samassa jamassa OLI kävin näpistelemässä ja sain rikosrekisterin!ryyppäämäs olin käyny joka toine viikonloppu..poltin niin usein kuin voin..kyll se siitä.. sain alottaa "uuden elämän" kun vaihdoin koolunn... ja muutin

    • ...

      helvetin hienoo.

    • 16we

      vittu SÄ oot säälittävä!! luuleeks noi täysin kusipää ihmine et jotai kiinnostaa sun ongelmat(puhun siis koko jutun alottajast...) ? vittu mitä tekstiä! :D ite oon 16 enkä tajuu mite joku teini voi olla tollane vitu huomionhakune paska, mee vittu ittees ja mieti et muil ihmisil on OIKEIT ongelmii mihi ne ei oo ite pystyny vaikuttaa ja sä pilaat elämäs tarkotuksel ja sanot viel et sul on muka vitust pahempii ongelmiiii??? tällane vitun paska teksti saa kyl miettimää et ei oo kirjottajal iha kaikki inkkarit kulhos:D:D iha oksettaa tollane omien ongelmien iloisena nuoleskelu!!!!

    • Itsemurha

      Itsellä elämä alkoi juuri mennä päin persettä kun vanhat hyvät ystävät alko muuttua ja vittuilla. Paras kaverinikin vittuilee koulussa mutta laskettelu ja pari muuta asiaa auttaa pitämään tämän ystävän. Mutta siitä se ny alko, koulukiusaaminen. Joskus tekisi mennä mukaan juomaan ja muihin aineisiin mutta koitan pysyä niistä erosta. Tulee vain kielteisiä ajatuksia mieleen itsestään ja ei mimmien kaa ole hyvät välit. Olen miettinyt itsemurhaa mutta sitten kun ajattelee perhettä nii ei semmostakaan voi tehä.

    • Täällä ankkalinnassa on sihi-juomaa

      • vttunarnold111

        vittu, im back t. arnold fuckduck


    • Onko aloittaja edennyt angstauksen uudelle tasolle?

      • Ines_tädi

        Ai niin tämä akusedä juttu 😂


    • sdfdsfgdsdfsf

      "Vain 2 poikaystävää, 5 panoa"

      Hei haloo, jotkut on tyyliin 25v eikä ole koskaan seurustellut eikä edes harrastanut seksiä.

    • Rakkaat kanssaihmiset,
      älkää sössikö elämäänne yhtä pahasti kuin tämä huora.

    • Anonyymi

      Itse olet aiheuttanut tuon itsellesi. Kukaan ei ole pakottanut sinua tekemään mitään noista asioista jotka mainitsit. Joten älä tule tänne inisemään paskasta elämästä jonka pystyisit vielä muuttamaan ainakin parempaan suuntaan.

    • Kuulostaa siltä kuin leuhkisit asialla.

    • IDEM

      Miksi Suomen neropatit ovat herättäneet tämän vuosia vanhan keskustelun eloon?

    • 17.v.poika

      Vanha aihe. Mut noi valinnat on sinun tekemiä, olisit valinnu seurasi paremmin. Tulee mieleen valitettavasti yksi sana 'huora'. Jokainen päättää mitä oma elämä on joten tehkää hyviä ja viisaita päätöksiä.

    • ertyulo

      Nooh, oon saman ikänen ku siä, mut en oo seurustellu ikinä :))

    • Kuntoutuja69

      Ei kannata tolle tielle mennä, toki se ei ole välttämättä oma valinta jos alkaa pahaan oloon käyttää ja nopeasti se riippyvuus syntyy.
      -21v joka on n vuoden taistellut huumeista eroon ja katuu että koskaan edes kokeili

    • 12vTyttö

      Aika huonosti sul menee

    • Anonyymi

      Onko jo raiskattu? hahahahah

    • Anonyymi

      Mitenkähän tällä tytyllä nykyään menee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      229
      2021
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      77
      1770
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1130
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe