Marshallin protokolla

MS ja Marshall

Mistä voi saada Marshallin protokollan mukaista hoitoa? Antaako sitä Suomessa ketään vai pitääkö mennä ulkomaille?

15

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija.

Ei sitä hoitoa saa Suomesta. Mutta ei sinun välttämättä tarvitse sitä saadakaan. MS-tautejahan on erilaisia, jotkut pahempia kuin toiset. Pelkät lisäravinteet voivat toimia. Toinen antibioottiprotokolla on CAP, joka sisältää seuraavat antibiootit:
      doksisykliini, atsitromysiini tai roksitromysiini ja metronidatsoli.
      Tässä kertomus siitä miten yksi henkilö parani progressiivisesta MS-taudista; seuranta on ollut kuuden vuoden mittainen:

http://th1.ktd.krakow.pl/viewtopic.php?f=4&t=107

En silti usko että keuhkoklamydia sen pelkästään aiheuttaa, vaan kyseessä on myös toksoplasma; eli tähän toimii myös malarialääkkeet ja monet antibiootit. Autoimmuunitautien ongelma on se että joskus immuunipuolustus voi olla niin lukkiintunut, etteivät pelkät antibiootit/malarialääkkeet tehoa. Tällöin on vakioratkaisuna MP:ssä käytetty olmesartaani, joka avaa tämän solmun. Hoitoaika on 3-5 vuotta tekipä sen millä lailla tahansa, lisäravinteilla, tai antibiooteilla.

Jos henkesi on sinulle kallis (useimmille se ei ole), niin lähdet ulkomaille, taikka sitten kokeilet lisäravinteita oikealla tavalla minun ohjeiden mukaan

• MS ja Marshall

Henkeni on minulle kallis ja olen valmis lisäravinteiden käyttöön oikealla tavalla sinun ohjeiden mukaan.
        MS-oireiden lisäksi minulla on aina talvisin kuukausia kestävä limainen yskä, joka voi viitata keuhkoklamydiaan, mutta en ole asiantuntija tässäkään asiassa.

Minuun saa yhteyden sähköpostitse [email protected]. Olen kiitollinen kaikesta mahdollisesta avusta.

• valokeiju
        MS ja Marshall kirjoitti:

Henkeni on minulle kallis ja olen valmis lisäravinteiden käyttöön oikealla tavalla sinun ohjeiden mukaan.
        MS-oireiden lisäksi minulla on aina talvisin kuukausia kestävä limainen yskä, joka voi viitata keuhkoklamydiaan, mutta en ole asiantuntija tässäkään asiassa.

Minuun saa yhteyden sähköpostitse [email protected]. Olen kiitollinen kaikesta mahdollisesta avusta.

Heippa kaikki!
        Minä lähden sitä Marshallan Protokollaa kokeilemaan. Ennen sitä haluaisin kuulla KOKEMUKSIA joltain Suomalaiselta. Minua kiinnostaa se, miten käytännössä pystyy lääkityksen aikana tulemaan toimeen taloudellisesti, henkisesti ja muutenkin, kun kuulemma täytyy käytää aurinkolaseja ja käsineitä sisätiloissakin. Ei kai kukaan pomo tommosta pitkään kattele, niin jos ylipäätään pystyy töissä käymään. Minulle on vielä vähän epäselvä juttu toi D vitamiini. Mä en haluais sairastua noina parantumisvuosina johonkin osteoporroosiin, tai muihin D vitamiinin puutteesta johtuviin.

• asiantuntija.
        valokeiju kirjoitti:

Heippa kaikki!
        Minä lähden sitä Marshallan Protokollaa kokeilemaan. Ennen sitä haluaisin kuulla KOKEMUKSIA joltain Suomalaiselta. Minua kiinnostaa se, miten käytännössä pystyy lääkityksen aikana tulemaan toimeen taloudellisesti, henkisesti ja muutenkin, kun kuulemma täytyy käytää aurinkolaseja ja käsineitä sisätiloissakin. Ei kai kukaan pomo tommosta pitkään kattele, niin jos ylipäätään pystyy töissä käymään. Minulle on vielä vähän epäselvä juttu toi D vitamiini. Mä en haluais sairastua noina parantumisvuosina johonkin osteoporroosiin, tai muihin D vitamiinin puutteesta johtuviin.

Rekisteröidy foorumille:
        http://th1.ktd.krakow.pl

ja lue nimimerkki marizan kertomukset. Päiväkirjat ja kokemukset palstalta. Vaatii rekisteröitymisen. Hänelle tuli tosiaan ongelmia auringonvalon kanssa, kaikille ei tule yhtä suuria ongelmia. Ja sairaus oli todennäköisesti borrelioosin aiheuttama MS-tautia muistuttava tauti.

D-vitamiinilla ei kukaan tee mitään, se on hormonin esiaste, eikä auta osteoporoosiin mitenkään.

• asiantuntija.
        asiantuntija. kirjoitti:

Rekisteröidy foorumille:

ja lue nimimerkki marizan kertomukset. Päiväkirjat ja kokemukset palstalta. Vaatii rekisteröitymisen. Hänelle tuli tosiaan ongelmia auringonvalon kanssa, kaikille ei tule yhtä suuria ongelmia. Ja sairaus oli todennäköisesti borrelioosin aiheuttama MS-tautia muistuttava tauti.

D-vitamiinilla ei kukaan tee mitään, se on hormonin esiaste, eikä auta osteoporoosiin mitenkään.

Tietoliikenneyhteydet ovat joskus vähän heikkoja :) Yhteys ei tunnu toimivan tällä hetkellä, mutta kyllä se toimii useimmiten.

• Valokeiju
        asiantuntija. kirjoitti:

Rekisteröidy foorumille:

Kiitos tuosta foorumi linkistä. Olenkin siihen jo vähän tutustunut!

• xx

Heippa valokeiju! Tsemppii kovasti sulle hoitoon!!! :) Tuuhan kertoilemaan tänne hoidosta. Oon kiinnostunu hoidosta ja hengessä mukana!! :)

• Valokeiju

Heippa vaan XX ja muut!

Mä kävin omatoimisesti ottamassa ne kalliit laboratorio testit. Maksoin itse.

Tässä tulos:

Vitamiini D 25-OH 36 ng mL
        Vitamiini D 1,25 O-H 79 pg mL

Tuo jälkimmäinen tuntuu olevan vaarallisesti koholla. Tietojeni mukaan testi osoittaa että vikaa on keuhkoissa tai sydämmessä.

Lääkärit eivät testeihin lähettäneet. Heidän mukaansa näytän päällisin puolin liian terveeltä ollakseni sairas.

Marshallan protokollat on jo tilattu!

• Valokeiju

Pillerit on jo! Kuuria en ole alkanut toistaiseksi.

Olen rekisteröitynyt tuonne "asiantuntijan" linkittämälle MS foorumille. Sieltä olen imenyt tietoa. Tällä hetkellä päälimmäisenä on pelko, sillä oireet minun tapauksessani ovat pahimmat sydämessä.

Magneesium ja benfotiamiini voisivat auttaa. Kokeilen niitä nyt ennen kuin ajattelen edes MS protokollaa.

Vähän jäi viellä epäselväksi että tappaako MS protokolla kaikki bakteerit, sillä joillakin MS protokollan läpikäynneillä, oman sanomansa mukaan oli vielä bakteereja tapettavana. En toivo mitään lisääntymiskykyisiä bakteereja kehooni, jos protokollan kestän loppuun asti.
      Toivon todella myös että siitä olmesartanista ei jää mitään riippuvuutta, vaan että kovan kuurin jälkeen pystyy taas nautiskelemaan mm. aurinkorannoilla. Näitä tömmöisiä pohdiskelen tällähetkellä.

Kehoni ei ole tottunut lääkeisuun. Olen elänyt aika lailla luomuna. Tämä on yksi syy miksi valitsin Marshallan Protokollan. En halua mihinkään pettäviin pillerikierteisiin.

Hyvää syksyä teille kaikille! Tsemppiä ja KIITOS!

Täytyy punnita tarkkaan kaikki osapuolet, ennen kuin ryhtyy mihinkään!

• asiantuntija.

Olet kyllä liian hätäinen tyyppi. Olmesartaani tulee aloittaa joka kuudes tunti (40 mg). Ja pysyä olmesartaanilla 4 viikkoa putkeen. Sen jälkeen et saa lopettaa sitä, koska sekin aiheuttaa ongelmia. Antibiootit aloitetaan 4 viikon jälkeen, eli ensin 25 mg minosykliiniä. Sitten nostetaan 100 mg:aan asti noin 3-6 kuukaudessa.

Oireet ovat aina ongelmallisia - niitä ei voi välttää. Sydänoireet indikoivat että sinulla oli jo piilevä sydäntulehdus, joka ei kuitenkaan oirellut - vielä. Kunnes aloitit protokollan. Lääkärit antavat sinun mieluummin kuolla, kun korjaavat sen sydämen kuntoon. Sen elimistö osaa kuitenkin itse tehdä, kunhan tapat nuo mikrobit.

Olmesartaanin aloittamisen jälkeen sinun täytyy ehkä suojautua valolta - NoIR lasit, sekä asunnon pimentäminen. Valoyliherkkyyttä ei tule kaikille, tämäkin riippuu siitä miten pahassa tilassa olet.

Olmesartaani on harmiton lääke terveille ihmisille, ei aiheuta oikeastaan mitään.

• asiantuntija.
        asiantuntija. kirjoitti:

Olet kyllä liian hätäinen tyyppi. Olmesartaani tulee aloittaa joka kuudes tunti (40 mg). Ja pysyä olmesartaanilla 4 viikkoa putkeen. Sen jälkeen et saa lopettaa sitä, koska sekin aiheuttaa ongelmia. Antibiootit aloitetaan 4 viikon jälkeen, eli ensin 25 mg minosykliiniä. Sitten nostetaan 100 mg:aan asti noin 3-6 kuukaudessa.

Oireet ovat aina ongelmallisia - niitä ei voi välttää. Sydänoireet indikoivat että sinulla oli jo piilevä sydäntulehdus, joka ei kuitenkaan oirellut - vielä. Kunnes aloitit protokollan. Lääkärit antavat sinun mieluummin kuolla, kun korjaavat sen sydämen kuntoon. Sen elimistö osaa kuitenkin itse tehdä, kunhan tapat nuo mikrobit.

Olmesartaanin aloittamisen jälkeen sinun täytyy ehkä suojautua valolta - NoIR lasit, sekä asunnon pimentäminen. Valoyliherkkyyttä ei tule kaikille, tämäkin riippuu siitä miten pahassa tilassa olet.

Olmesartaani on harmiton lääke terveille ihmisille, ei aiheuta oikeastaan mitään.

Joo ei mitään, et sitten aloittanutkaan vielä. Onko sinulla valvova lääkäri, tai joku muu yhteyshenkilö ulkomailta?

• ;((

Miten uskallat syödä lääkeitä jotka on tilattu ties mistä?!
      Monikohan luulee että herra Marhallilla on lääketieteellinen koulutus? Varmasti moni. (Dr kun monelle tuo mieleen lääk.tiet.)Totuushan on että herra on sähköinssi;))

• asiantuntija.

Väärin. Trevor Marshall on nykyään apulaisprofessori terveystieteissä (Murdochin yliopisto). Sen vuoksi hän kutsuu itseään nykyään prof. Marshalliksi.

Prof. Marshall is currently a Director of the Autoimmunity Research Foundation, an Adjunct Professor of the Faculty of Health Sciences, Murdoch University (Western Australia), and a past Chair of the Engineering in Medicine and Biology Society of the Ventura IEEE.

http://www.trevormarshall.com/

• bon jovi

Sanoisin että täydellistä huuhaata, koko Marshall protokolla - tai ei ihan, saihan tässä päivän huumori annoksen :)

• asiantuntija.

Niin sanoisit, mutta perustele miksi se on huono hoito?
        MS-taudin viralliset hoidot ovat silkkaa kanankakkaa, mikä tahansa hoito, joka pureutuu MS-taudin syyn perusteisiin, täytyy olla valovuosia parempi.

Syy: MS-tautia aiheuttavat mikrobit. Todellinen tuho tulee kuitenkin immuunipuolustuksesta joka jahtaa niitä, ja joka toimii väärin (myös mikrobit ovat sen aiheuttaneet).

Ratkaisu: pitkä antibioottihoito! Marshallin protokolla ja muut. Marshallin protokollalla käytetään myös olmesartaania, joka vähentää tulehdusta, ja saa immuunipuolustuksen toimimaan oikeammin. Bakteriostaattiset antibiootit taas vähentävät mikrokuormaa vähitellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe