Ikärajat risteilyillä?

Ninniii-

Eli tämmöne kysymys tuli mieleen, kun kattelin tuolt tallinkin/silja linen sivuilta, mutta mun päähän tieto ei uponnut. Elikkä oltaisiin kaveriporukalla lähdössä viettää synttäreitä kesällä viikonloppuna ja nuorin meistä on 18 ja vanhin 23. Ja meitä on 5. Niin miten on, pitääkö olla jtn valvojia, vanhempia reissussa mukana?
Kellään tietoa? Olis tosi tärkeetä saada vastaus! :)
Kiitos!

2

2227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadaadaa

Ikäraja 21 v.
      BALTIC PRINCESS, - yö laivalla, joka päivä
      VICTORIA, ROMANTIKA, BALTIC QUEEN, SILJA FESTIVAL - Risteily to-la -lähdöillä
      SILJA SERENADE, SILJA SYMPHONY - Päivä Tukholmassa -risteily, joka päivä
      SILJA EUROPA, GALAXY - Miniristeily pe-ilta, la-aamu ja la-ilta

Noille reissuille alle 21 v. tarvitsee huoltajan, jonka on oltava yli 21 v perheenjäsen tai 30 vuotta täyttänyt muu henkilö. Eli ette pääse noille reissuille.

Ikäraja 18 v.
      VICTORIA, ROMANTIKA, BALTIC QUEEN, SILJA FESTIVAL - Risteily su-ke -lähdöillä sekä reittimatkoilla
      SILJA EUROPA, GALAXY - miniristeily, su-aamu – pe-aamu
      SUPERFAST - Saksan liikenne, joka päivä
      PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY TURUSTA - joka päivä
      YÖREITTIMATKAT SILJA SERENADE, SILJA SYMPHONY, SILJA EUROPA, GALAXY, STAR, SUPERSTAR - joka päivä
      HOTELLIMATKAT (ei koske matkoja, joissa yö Baltic Princessillä) - joka päivä

Eli noille 18 v. -ikärajalla oleville matkoille pääsisitte. Mikä oli vaikeaa ymmärtää?

• Voi voi!

Muutaman vuoden vanha kysymys.

Mutta jos ei ole saanut asiaa selväksi niin kuinka joku voi olettaa ymmärtävänsä vastauksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe