Eli tämmöne kysymys tuli mieleen, kun kattelin tuolt tallinkin/silja linen sivuilta, mutta mun päähän tieto ei uponnut. Elikkä oltaisiin kaveriporukalla lähdössä viettää synttäreitä kesällä viikonloppuna ja nuorin meistä on 18 ja vanhin 23. Ja meitä on 5. Niin miten on, pitääkö olla jtn valvojia, vanhempia reissussa mukana?
Kellään tietoa? Olis tosi tärkeetä saada vastaus! :)
Kiitos!
Ikärajat risteilyillä?
2
2227
Vastaukset
- daadaadaa
Ikäraja 21 v.
BALTIC PRINCESS, - yö laivalla, joka päivä
VICTORIA, ROMANTIKA, BALTIC QUEEN, SILJA FESTIVAL - Risteily to-la -lähdöillä
SILJA SERENADE, SILJA SYMPHONY - Päivä Tukholmassa -risteily, joka päivä
SILJA EUROPA, GALAXY - Miniristeily pe-ilta, la-aamu ja la-ilta
Noille reissuille alle 21 v. tarvitsee huoltajan, jonka on oltava yli 21 v perheenjäsen tai 30 vuotta täyttänyt muu henkilö. Eli ette pääse noille reissuille.
Ikäraja 18 v.
VICTORIA, ROMANTIKA, BALTIC QUEEN, SILJA FESTIVAL - Risteily su-ke -lähdöillä sekä reittimatkoilla
SILJA EUROPA, GALAXY - miniristeily, su-aamu – pe-aamu
SUPERFAST - Saksan liikenne, joka päivä
PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY TURUSTA - joka päivä
YÖREITTIMATKAT SILJA SERENADE, SILJA SYMPHONY, SILJA EUROPA, GALAXY, STAR, SUPERSTAR - joka päivä
HOTELLIMATKAT (ei koske matkoja, joissa yö Baltic Princessillä) - joka päivä
Eli noille 18 v. -ikärajalla oleville matkoille pääsisitte. Mikä oli vaikeaa ymmärtää? - Voi voi!
Muutaman vuoden vanha kysymys.
Mutta jos ei ole saanut asiaa selväksi niin kuinka joku voi olettaa ymmärtävänsä vastauksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628