Kun lapseni syntyi, minulla ei riittänyt maito joten jo sairaalassa lapselle annettiin korviketta. Lapsen iho meni kauttaaltaan "suomuiseksi". Kysyin lääkäriltä joka tarkasti lapsen, onko lapsella allergiaa, lääkäri sanoi vain tylysti, allergia kehittyy pikkuhiljaa, vauva reugoi vain ympäristöön. Pahan ihottuman takia lasta on "juoksutettu" lääkäreissä. Voiteita on kirjoitettu. Joskus 6v otettiin allergiatestit, mitään allergiaa ei ole. Allergiasairaalan lääkäri haukkui minut lähes pystyyn. Tätä on jatkunut aina tähän päivään. Todella pahasta atooppisesta ihosta on kärsitty. Nyt lähdettiin vuosi sitten kokeilemaan täysin maidotonta ruokavaliota ja se on auttanut. Joskus tulee hieman takapakkia kun tuoteselosteessa ei aina ole hyvin mainittu ruoka-aineet. Hera ei käy vaikka jotkut niin uskoo. Viimeisin oli kun Amika oli tuonut maidottoman pullan ja pussissa luki, käytetty maitojaihoa valmistukseen. Eli kaikkien pitäisi tiedostaa että kun puhutaan maidottomasta niin silloin ei käy laktoositon tai heraa sisältävä. Kaseiinin poisto maidosta ei auta eli hera valmisteet ei sovellu. Tähän päivään mennessä kertaakaan lääkärit eivät ole epäilleet maitoallergiaa.
maitoallergia
atopiaa
0
379
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926