Meidän Johanna (sulkaharmaaleppä) vielä uinuu talviunta. Viimekesänä istutettu pari-kolmimetrinen puu. Onkohan tämä hitaasti heräävä sorttia, vai olisikos nyt syytä epäillä pahinta? Ollaan nelosvyöhykkeellä, ja puun tyvelle laitoin istutusvaiheessa muutaman sentin haketta ... mutta ei kai sen kasvualusta nyt enää jäässä voi näiden helteiden jälkeen olla.
Sulkaharmaaleppä
2
682
Vastaukset
- btbw
Minulla on kaksi sulkaharmaaleppää ja heräsivät kynnolla tuossa samoihin aikoihin kun olet laittanut tuota viestiä, oikein boostin saivat silloin Toukokuun helteillä. Asun V vyöhykkeellä, ja minäkin olen laittanut puut viime kesänä. Silloin olivat 180 senttisiä taimia, nyt varmaan jo yli kaksimetrisiä kun kasvavat niin kovaa vauhtia.
Toivottavasti puusi on jo näyttänyt elonmerkkejä tähän päivään mennessä, muuten on varmaan syytä pelätä pahinta. Minulla on tällä hetkellä jo täysi lehti puussa ja uuttakin tulee toki jatkuvasti lisää. - uutuusss
aloin lukea näitä viestejä kun löydettiin palstalta outo puu.Ja näyttää sitlä että se on tämä sulkaharmaaleppä,ei kyllä tietoa miten se on tontillemme tullut.
Vieressä sitten on kaadettu puu joka vesoo uutta puuta kuten leppä.Niin ja nyt on niitä käpyjä? onko teidän puissa niitä samanlaisia käpyjä kun lepässä yleensä on?
Kiva löytää puulle nimi.En ole ennen moista nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456