miltä tuntuu olla humalassa??

lestadiolaistyttö 21 vee

mä en saa koskaan olla. voisko joku siks kertoo??

kiitos

34

13451

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekasi

      Aivan mahtavalta... Kuvittele ku sulla ei oo mitaan estoja...
      Tosin seuraava aamu ei ole niin mukava... Nolottaa ja on huono olo... Mutta nautin silti juomisesta... :)

      • www

        ja kaikki ongelmat unohtuu ja elämä tuntuu ihanalta ...ja tuntuu että pystyy mihin tahansa..:)


    • jupe^

      ei sitä pysty muut sanomaan...tai no pystyy muttei miltä sinusta se känni tuntuis..jotenka eikun vaan...ei se oo kauheeta ollenkaan, paitsi ehkä sitten seuraavana aamuna voi olla vähän----

      • Lily

        Juon erittäin harvoin ja sillonkaan en mee kunnon känniin, mut oon kokenu sen miltä tuntuu juoda itsensä hevoshumalaan. Aluksi on tosi iloinen ja puhelias olo. Humalatilassa, kun puhuin, se oli huutamista. Mitä humalaisemmaksi menee, sitä helpompi on juoda enemmän. Kävely on horjuvaa ja minä saatoin humalassa kikattaa aika paljon. Humalassa on helpompi jutella vieraammillekin ihmisille, mutta jälkeenpäin hävettää omat puheet ja varsinkin, jos ei itse muista ja onkin lörpötelly jotain salaista. Sitten voi tehdä jotain typerää,minä esim. oksensin kaverin autoon ja naama oli ihan oksennuksessa. Se ei ollut kivaa... Lopulta sammuin autoon muiden ollessa ulkona kiertelemässä...

        Noista ajoista oon onneks viisastunu, enkä enää ikinä halua olla noin kännissä. Alkoholi ei oo hyväks ja siihen voi jäädä helposti koukkuun. Se voi olla viimenen virhe, jos juo itsensä liian känniin, sillä silloin ei pysty ajattelemaan järkevästi ja suojelemaan henkeään. Joku voi humalassa mennä tuntemattoman kanssa sänkyyn ja saada lahjaksi herpeksen tai vielä pahempaa HIV:n. Joku voi mennä ajelemaan kännissä ja se onkin sitten hänen viimenen matkansa, kun joutuu onnettomuuteen...


      • Anonyymi
        Lily kirjoitti:

        Juon erittäin harvoin ja sillonkaan en mee kunnon känniin, mut oon kokenu sen miltä tuntuu juoda itsensä hevoshumalaan. Aluksi on tosi iloinen ja puhelias olo. Humalatilassa, kun puhuin, se oli huutamista. Mitä humalaisemmaksi menee, sitä helpompi on juoda enemmän. Kävely on horjuvaa ja minä saatoin humalassa kikattaa aika paljon. Humalassa on helpompi jutella vieraammillekin ihmisille, mutta jälkeenpäin hävettää omat puheet ja varsinkin, jos ei itse muista ja onkin lörpötelly jotain salaista. Sitten voi tehdä jotain typerää,minä esim. oksensin kaverin autoon ja naama oli ihan oksennuksessa. Se ei ollut kivaa... Lopulta sammuin autoon muiden ollessa ulkona kiertelemässä...

        Noista ajoista oon onneks viisastunu, enkä enää ikinä halua olla noin kännissä. Alkoholi ei oo hyväks ja siihen voi jäädä helposti koukkuun. Se voi olla viimenen virhe, jos juo itsensä liian känniin, sillä silloin ei pysty ajattelemaan järkevästi ja suojelemaan henkeään. Joku voi humalassa mennä tuntemattoman kanssa sänkyyn ja saada lahjaksi herpeksen tai vielä pahempaa HIV:n. Joku voi mennä ajelemaan kännissä ja se onkin sitten hänen viimenen matkansa, kun joutuu onnettomuuteen...

        Tuosta sänkyyn menemisestä ventovieraan kanssa en oikein itse tiedä kyllä sillä itse osaan hillitä itseni humalassa vaikka olisin kaatokännissä. Eli sanoisin että kaikilla se on vähän erinlaista.


    • Pullon Henki

      Yksilökohtaista tietysti mutta tietyt asiat koskevat aika lailla kaikkia, varsinkin jos enemmän ottaa. Itse luonnehtisin n. 1,5 promillen humalaani näin:

      Huomattavain asia itselläni on se, että tuntuu tavallaan kuin olisin kehoni ulkopuolella, niin kuin en itse hallitsisi kehoani täysin vaan leijuisin jossain siinä ulkopuolella, tämä ei välttämättä tarkoita tasapainohäiriöitä.
      Kaiken kaikkiaan on kevyempi olo, mutta toisaalta liikkeet ovat tietysti lievästi normaalia kömpelömpiä (muut taistelulajien harrastajat, yrittäkääpä kierrepotkua =)

      Itse olen alkuun hiljaisempi, mutta illan jatkuessa puhun huomattavasti kovempaa ja saatan nauraa asioille jotka eivät normaalisti naurattaisi. Mukavat ihmiset ympärillä tuntuvat mukavilta (varsinkin jos ovat itse ottaneet, ystävät hyviltä ystäviltä ja paskiaiset paskiaisilta. Vastakkaisen sukupuolen kanssa tulee myös hieman paremmin juttuun, jos siis molemmat osapuolet ovat juoneet.

      Ajankulun seuraaminen tuntuu unohtuvan usein ja aika itseni kohdalla ainakin TODELLA rientää (varsinkin jos on bileissä). Kaikkihan tietävät että seuraavana päivänä ei välttämättä muista kaikkea mitä edellisenä iltana tuli tehtyä, myös itse juhlailtana ei välttämättä muista esim. mitä jonkun tytön kanssa tuli juuri puoli tuntia sitten tehtyä.

      Itse olen aina yrittänyt olla varovainen eikä minulla ole kokemusta seuraavasta, mutta voin sanoa että humalasta voi tulla yhtä helvettiä jos juo liikaa ja/tai liian nopeasti.

      Kaiken kaikkiaan luonnehtisin oikein nautitun alkoholin juomisesta seuraavaa humalatilaa mukavaksi, kevyeksi ja iloiseksi tunteeksi, joka muutaman viikon välein koettuna piristää arkea hienosti.

      • Real Bum

        "kuin olisin kehoni ulkopuolella" Mitä ihmeen alkoholia sinäkin oikein nautit? :D Ei alkoholi saa aikaan tuollaista hallusinaatiota, vaan lähemmäksi menee LSD - tunteet universaalista yhdenmukaisuudesta maailmankaikkeuden kanssa jne.

        Ihmiset kertoo täällä alkoholista niinkuin se olisi jotenkin ihmeellistä. Ainoa mitä se oikeasti tekee, on että puhetta alkaa riittämään ja hymy on herkemmässä. Ei se poista estojasi, et edelleenkään hyppää kaivoon tai poraa sähköporalla kätesi läpi. Tarpeeksi humaltuneena puhe menee epäselväksi, tulee huono olo, liikeet muuttuvat huojuviksi ja epävakaiksi, sekä joillain myös alkaa päänsärky.

        Siinä teidän ihmeaineenne tiivistettynä - etyylialkoholi. Jos joku haluaa olla sekaisin, poistaa estonsa, tuntea leijumista tai muuta outoa, niin siihen ei alkoholi sovellu. Näitä kokemuksia saa varmiten voimakkaimmalla tähän asti tunnetulla hallusinogeenillä, eli LSD:llä. Lievempinä niitä voi saada myös PCP:stä, XTC:sta, piristä ja meskaliinista.


      • Pullon Henki
        Real Bum kirjoitti:

        "kuin olisin kehoni ulkopuolella" Mitä ihmeen alkoholia sinäkin oikein nautit? :D Ei alkoholi saa aikaan tuollaista hallusinaatiota, vaan lähemmäksi menee LSD - tunteet universaalista yhdenmukaisuudesta maailmankaikkeuden kanssa jne.

        Ihmiset kertoo täällä alkoholista niinkuin se olisi jotenkin ihmeellistä. Ainoa mitä se oikeasti tekee, on että puhetta alkaa riittämään ja hymy on herkemmässä. Ei se poista estojasi, et edelleenkään hyppää kaivoon tai poraa sähköporalla kätesi läpi. Tarpeeksi humaltuneena puhe menee epäselväksi, tulee huono olo, liikeet muuttuvat huojuviksi ja epävakaiksi, sekä joillain myös alkaa päänsärky.

        Siinä teidän ihmeaineenne tiivistettynä - etyylialkoholi. Jos joku haluaa olla sekaisin, poistaa estonsa, tuntea leijumista tai muuta outoa, niin siihen ei alkoholi sovellu. Näitä kokemuksia saa varmiten voimakkaimmalla tähän asti tunnetulla hallusinogeenillä, eli LSD:llä. Lievempinä niitä voi saada myös PCP:stä, XTC:sta, piristä ja meskaliinista.

        Suomiviinaa ja kaljaahan mä nautin.. =)
        Vaikea selittää mutta ei siinä tunnu aivan "kohdallaan" olevan..


    • lestadiolaistyttö 21 vee

      voisko joku kesällä neuvoo ja vähä opettaa mua??siis silloin kun meidän porukat lähtee mummolaan mut mä jään kesätyön takii vantaalle??pitää olla luotettava tyyppi joka ei sotke/riko meidän asuntoo ja käy ostaan ne juomat ettei tutut nää.ei saa tulla muita. mieluiten tyttö mutta myös pojat käy... riittääks yks viikonloppu???

      • RayD

        Siis jos saan kyydin täältä hevon kuusesta. Olen ihan kunnollinen. Ja takana on vuosikausien kokemus. Jos joku tietää, miten alkoholi vaikuttaa ihmiskehoon, niin se olen varmaan minä. Ja jos ryyppäämisestä pitää tehdä hauskaa niin minä olen parasta seuraa mitä saattaa kuvitella.


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        RayD kirjoitti:

        Siis jos saan kyydin täältä hevon kuusesta. Olen ihan kunnollinen. Ja takana on vuosikausien kokemus. Jos joku tietää, miten alkoholi vaikuttaa ihmiskehoon, niin se olen varmaan minä. Ja jos ryyppäämisestä pitää tehdä hauskaa niin minä olen parasta seuraa mitä saattaa kuvitella.

        kerro ootko mies vai nainen ja missä päin Suomee asut?

        tota mulla on kortti mut porukat vie auton (yllätys) lomalle... :(

        kiva juttu kun vois kerranki elää ja pukeutuu niin kuin mun ikäiset normaalisti. ja tehä yks juttu...


      • RayD
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        kerro ootko mies vai nainen ja missä päin Suomee asut?

        tota mulla on kortti mut porukat vie auton (yllätys) lomalle... :(

        kiva juttu kun vois kerranki elää ja pukeutuu niin kuin mun ikäiset normaalisti. ja tehä yks juttu...

        Nuori mies olen... Täältä jostain keskisuomesta. Meinaatko oikeesti kutsua minut sinne? Hyppäänhän minä vaikka junaan. Kesällä on mukava matkustaa.


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        RayD kirjoitti:

        Nuori mies olen... Täältä jostain keskisuomesta. Meinaatko oikeesti kutsua minut sinne? Hyppäänhän minä vaikka junaan. Kesällä on mukava matkustaa.

        siis minkä ikänen oot jos sul on niin paljo kokemusta tosta alkoholin käytöstä? mä en nimittäin haluu et tutut näkee mut jonku nelikymppisen kainalossa.ja eihän sul oo korviksii tai värjättyjä hiuksii koska sun pitää näyttää uskovaiselta?

        joo junalla voi tulla ja Tikkurilassa on asema. jos oot koko viikon niin voitais käydä yhes vaikka seurois niin näät senki...


      • RayD
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        siis minkä ikänen oot jos sul on niin paljo kokemusta tosta alkoholin käytöstä? mä en nimittäin haluu et tutut näkee mut jonku nelikymppisen kainalossa.ja eihän sul oo korviksii tai värjättyjä hiuksii koska sun pitää näyttää uskovaiselta?

        joo junalla voi tulla ja Tikkurilassa on asema. jos oot koko viikon niin voitais käydä yhes vaikka seurois niin näät senki...

        Ja saatan jopa vaatetukseni puolesta näyttää hieman uskovaiselta. Eikä ole korviksia eikä hiukset ole värjätty. On ne hiukset ehkä vähän pitkänpuoleiset. Ei kai se haittaa? Mun sähköposti osote: [email protected]. Seurat kuulostaa mielenkiintoiselta...


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        RayD kirjoitti:

        Ja saatan jopa vaatetukseni puolesta näyttää hieman uskovaiselta. Eikä ole korviksia eikä hiukset ole värjätty. On ne hiukset ehkä vähän pitkänpuoleiset. Ei kai se haittaa? Mun sähköposti osote: [email protected]. Seurat kuulostaa mielenkiintoiselta...

        siis ootko ihan tosissas?...niisk! täähän on hyvä juttu mut mulla ei oo sähköpostii :( vaikutat asialliselt tyypilt eli ootko valmis pidempäänki suhteeseen vai onks toi matka ongelma? ihanaa!!!

        ♥:llä

        tyttösi


      • RayD
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        siis ootko ihan tosissas?...niisk! täähän on hyvä juttu mut mulla ei oo sähköpostii :( vaikutat asialliselt tyypilt eli ootko valmis pidempäänki suhteeseen vai onks toi matka ongelma? ihanaa!!!

        ♥:llä

        tyttösi

        Jos nyt ei vielä puhuta mistään suhteista. Mä oon suostunu vaan käymään siellä, jatkosta ei voi vielä sanoa oikein mitään. Rekisteröi ihmeessä sähköpostiosote. Vai onko tätä keskustelua tarkoitus käydä julkisesti? Haiskahtaa hieman vedätykseltä... Anteeksi, että olen skeptinen, mutta en halua tulla kusetetuksi.


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        RayD kirjoitti:

        Jos nyt ei vielä puhuta mistään suhteista. Mä oon suostunu vaan käymään siellä, jatkosta ei voi vielä sanoa oikein mitään. Rekisteröi ihmeessä sähköpostiosote. Vai onko tätä keskustelua tarkoitus käydä julkisesti? Haiskahtaa hieman vedätykseltä... Anteeksi, että olen skeptinen, mutta en halua tulla kusetetuksi.

        mä taisin innostuu liikaa.mut kun mulla ei oo koskaan ollu ketään poikaa tiedossa eli tää on eka kerta. ja heti kahdestaan... täytyy saada äkkii selville milloin ne porukat lähtee. tota voitaisko tavata jo Nivalassa jos mä hommaan oman teltan?


      • RayD
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        mä taisin innostuu liikaa.mut kun mulla ei oo koskaan ollu ketään poikaa tiedossa eli tää on eka kerta. ja heti kahdestaan... täytyy saada äkkii selville milloin ne porukat lähtee. tota voitaisko tavata jo Nivalassa jos mä hommaan oman teltan?

        Mä käyn siellä useinkin. Millon? Onko siellä joku tapahtuma? Rekisteröi se sähköpostiosote. Mä en halua käydä tätä keskustelua tässä.


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        RayD kirjoitti:

        Mä käyn siellä useinkin. Millon? Onko siellä joku tapahtuma? Rekisteröi se sähköpostiosote. Mä en halua käydä tätä keskustelua tässä.

        siis porukoilla alkaa loma samalla kun suvikset Nivalassa eli ne menee sieltä sitten mummolaan ainakin viikoks! eli voitais tutustuu jo nivalassa ja mennä yhes meille vantaalle...

        kuule kulti, miten tommosen sähköpostin oikeen saa?? näkeeks muut sen meidän koneelta?


      • nobody
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        siis porukoilla alkaa loma samalla kun suvikset Nivalassa eli ne menee sieltä sitten mummolaan ainakin viikoks! eli voitais tutustuu jo nivalassa ja mennä yhes meille vantaalle...

        kuule kulti, miten tommosen sähköpostin oikeen saa?? näkeeks muut sen meidän koneelta?

        Ei millään pahalla, mutta haiskahtaa pikkasen vedätykseltä..


      • RayD
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        siis porukoilla alkaa loma samalla kun suvikset Nivalassa eli ne menee sieltä sitten mummolaan ainakin viikoks! eli voitais tutustuu jo nivalassa ja mennä yhes meille vantaalle...

        kuule kulti, miten tommosen sähköpostin oikeen saa?? näkeeks muut sen meidän koneelta?

        Varmaan nopein tapa hankkia sähköposti on mennä tämän sivuston etusivulle ja valita se linkki, jossa lukee "ota käyttöösi maksuton sähköposti". Muita osotteita, mistä sen saa on esim. www.jippii.fi tai www.luukku.com tai www.hotmail.com. Muut eivät voi lukea viestejä, elleivät he tiedä salasanaasi.


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        nobody kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mutta haiskahtaa pikkasen vedätykseltä..

        siis onks toi rayd joku nettihuijari tai jotain? mun mielest se vaikuttaa ihanalta... voisko joku kertoo 'vedätyksestä'??


      • nobody
        lestadiolaistyttö 21 vee kirjoitti:

        siis onks toi rayd joku nettihuijari tai jotain? mun mielest se vaikuttaa ihanalta... voisko joku kertoo 'vedätyksestä'??

        lähinnä tarkoitin sinua..


      • lestadiolaistyttö 21 vee
        nobody kirjoitti:

        lähinnä tarkoitin sinua..

        hei älä sekaannu mun ja rayd:n juttuun pliis. koita nyt ymmärtää että mä en tosiaankaan oo koskaan maistanutkaan alkoholia! nyt ois mahdollisuus antaa rayd:n opettaa mua.


    • mmm

      Muista että ekakanni ei sit välttämättä niin hauskaa ole, kun se muuten on.
      Silloin yleensä vedetään överit. riippuu tietenkin että jos ei ota liikaa.

      Sit alkoholia on kiva ottaa kun sitä osaa ottaa!!!!!!!!

    • Heidie

      Juomiseen menee aika paljon rahaa ja se ainakin rajoittaa minun juomistani. Olen mieluummin selvänä, koska tunnen etten voi hallita itseäni kännissä niin hyvin kuin selvinpäin (yllätys sinänsä :D).Pahinta on sillon ku on juonut liikaa ja menee pitkäkseen. Kaikki pyörii päässä ja ei oikein pysty nukkumaankaan. Sinänsä ilman alkoholia on pystyttävä pitämään hauskaa, mutta pieni alkoholin nauttiminen ei ole omasta mielestäni vaarallista, mutta miettiessäni nykyajan bilekulttuuria niin tulee vähän ankee olo, missä yhä nuoremmat enenävässä määrin juovat. Suomalainen juomakulttuuri ei ole muodissa euroopan maissa, siinä nolataan vaan itsensä. Jos kattoo noita sprurguja kaduilla niin ei sellanen elämä kauheesti huokuta. Kyllähän juoda saa ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, jos ei vaan vahingoita muita.
      Niin piti kommentoida yhtä juttua, siitä ettei kaikki koe hurmion tunnetta. Kaikki väkivaltaisuudet, estottomuudet riippuvat ihan käyttäjästä ja mihin asiaan on taipuvainen, toiset ovat hiljaisempia kännissä toiset taas puheliaita, se riippuu ihan käyttäjän persoonallisuudesta.

      • Noppakorolla

        "Juomiseen menee aika paljon rahaa"
        No en ihan allekirjoita tuota väitettä. 0,5l pullo Saunalahti-viinaa (38%) maksaa muistaakseni siinä 7e. Koko korin Amiraali-keskiolutta saa 15 eurolla ja siitä vielä n.4e pantit takaisin.

        Ne olivat siis Suomen hintoja, mutta Tallinnasta nyt tottakai sitten vielä paljon halvemmalla. Eli käytännössä jos saat viikon jokaisena päivänä yhden ainoan euron säästöön, voit ostaa perjantaina pullon Saunalahti-viinaa, joka vastaa voimakkuudeltaan täysin Koskenkorvaa. Ei luulisi nyt niin hirveän kallista enää olevan?!


      • Muija

        Baarit ne lähinnä sitä lompakkoa keventää, drinkit on ihan tuhottoman kalliita ja niitä saa juoda kymmenen jos aikoo humaltua. Paitsi jos juo esim. absinthea ja tequilaa :)
        Kun käy viinakaupasta hakemassa pullon viinaa ja siihen joku lantrinki (jos ei mitään huikaisevaa makuelämystä tavoittele niin appelsiinimehu käy oikein hyvin) niin ei se mitenkään mahdottoman kalliiksi tule.


    • minäpävaan

      humalassa tuntuu olla kivalta.
      kaikki on niin paljon mukavampaa ja kaikki ihmiset on jotenkin niin ihania, että niitä pitää ihan kokoajan halata ja pussata ja sellasta muuta pissismäistä.
      Suuri osa nuorista juo varmaan sen takia, että alkoholista saa itsevarmuutta,eli pystyy sanomaan kenelle vaan mitä vaan. Suomalaiset kun tunnetusti on aika pidättyväisiä.......
      Seuraavana päivänä kun humala on laskenut, nolottaa sitten niin vitusti jos on vaikka sekoillutj oidenkin tuttujen nähden,tai tultu oltua jonkun jätkän kanssa.
      Humalassa voi myös tehdä kaikkea epäsopivaa, kuten rikkoa paikkoja tai muuten riehua ja joutua tekemisiin kyttien kanssa.

      Kaikesta päätellen alkoholia ei siis kannattaisi juoda ,mutta itse kuitenkin ainakin juon.
      Sen vuoksi, että nautin siitä...
      Jokainen tehköön oman päätöksensä.:D

      • mts

        Että estot häviää ja ei ole enään ollenkaan itsensä ja kaikkea.
        Itsellä ei ainakaan sen suhteen vaikuta, nupin toiminnassa ei ole mitään eroa, vaikka muuten olisi vaikeata päästä eteenpäin, joku joskus sanoikin, että musta ei huomaa, että juurikaan olisin humalassa ennen, kuin sammun, jota sitäkään en ole ikinä tehnyt.
        Ja kun baarissakin menee aina vähintään joku 70e, että saa jonkinlaisen humalatilan.
        Joten onhan se kallistakin. Ja kun känni ei ole pääasia, niin katsoo vähän, mitä juokin.

        Ei se kaikkiin niin ihmeellisesti vaikuta, itse ainakin oon varmaan hiljaisempikin kännissä, kuin selvänä. Ja vituttaa vain seuraavana päivänä, krapulaa tai muuta ei ole, mutta jumittaa kotona ja miettii, että koska uskaltaisi lähteä autolla jonnekin.

        Siksi varmaan niin harvoin juonkin (n. 1-3 kertaa kahessa kuukaudessa, talvisin harvemminkin, jos ei mitään ole)


    • tytzi

      se tuntuu oikein mukavalta.. tulee hyvä fiilis ja on avoimempi kaikille jutuille! liikaa ei tietenkään kannata ottaa, muutentulee paha olo... Mutta jos osaa ottaa kohtuudella niin oikein mukava kokemus varmasti;)

    • Bored.

      No, kännissä olemisen voi kuvailla parhaiten tällä tavalla:

      1. Näkö sumenee, jos katsoo jotain vaikka kärpästä seinässä niin kärpänen näkyy selvästi mutta kaikki muu sumenee.

      2. Tasapainoaisti heikentyy. kun lähtee kävelemään kännissä niin ei pysty itse ohjaamaan hyvin kävelyä. Yleensä sitäkävelee vähän ristiin tai horjuu.

      3. Olo tuntuu rennolta. Jos kaatuu, niin se ei satu paljon yhtään. kipu tuntuu pehmeästi ja kohta se sitten unohtuu. Tekee mieli puhua myös enemmän, sillä kännissä tuntuu, että voisit tehdä ihan mitä vaan.

      Humalassa oleminen on aluksi mukavaa, mutta yli 2 h juomien jälkeen voi tuntua pahalta (varsinkin jos on tehnyt jotain noloa.) Sitä pyytelee kokoajan kavereilta anteeksi jos on tehnyt jotain ja tuntuu surulliselta ja tuntuu että haluaa kännin pois.

      Sitten, jälkeen päin seuraavana päivänä juomisesta, olo tuntuu uniselta, aistit ovat vielä vähän heikommat ja voi olla vieroitus oireita, yleensä silmät kipeät, ja herkkä koville äänille ja oksettava olo. (riippuu ihmisestä.)

    • Anonyymi

      humala tuntuu kun sun aivot lagaisi jos vaikka kaadut sä tajuat sen vasta 5 sekunttia kaatumisen jälkeen

    • Anonyymi

      Mitä sulle ja rayDille kävi? kiinnostais tietää lopputarina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe