Havanesen pentuja! Vastatkaa

PLIIS!!!!

Heips, mistä löytyisi havannankoiran pentuja tai havamixejä? Olemme yrittäneet jo ties kuinka kauan etsiä mutta kovin vähän näyttää olevan. Ei siis apulasta koska etsimme sieltä vaan muita paikkoja tai suoraan kasvattaja.

7

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29
      • aloittaja olen

aatteleppa itse et ollaanko pengottu kaikki mahdolliset läpi. Ei kuule paljon havannalaiset.ry auta siihen ku ei oo pentuja niin ei ole.

• ei ollleeee
        aloittaja olen kirjoitti:

aatteleppa itse et ollaanko pengottu kaikki mahdolliset läpi. Ei kuule paljon havannalaiset.ry auta siihen ku ei oo pentuja niin ei ole.

No yksinkertaisesti kuten itse sanoit, kun pentuja ei ole niin ei ole!

• kaverikas

Edelleenkin kehotan sinua (niinkuin tuolla koiranpennut osiossa) katsomaan itse niitä kasvattajien sivuja ja tutkimaan, joskos heillä ois vapaana tai suunnitteille pentueita. Sitten vaan soittelemaan ja kiinnostuksesta kertomaan. Vaatii hieman viitseliäisyyttä selailla sivuja, mutta on kaiketi sitten sen vaivan arvoista.

Ja jos pentuja ei tällä hetkellä ole, niin ei kun odottelemaan vaan tulevia. Minuu vähän ärsyttää tuo siun tapa ruveta heti kiukkuamaan jollekin, joka vähän yrittää auttaa ja saapi sitten kiukkuisen vastauksen siitä, että annettiin jo vanhaa tietoa.

• hetimullekaikkitänne

Muistattehan myös, että vaikka jossain olisikin pentuja tarjolla, kasvattaja ei välttämättä myy pentua juuri teille. Havannalaisten tilannetta en tiedä, mutta tietyistä roduissa sopivaa pentuetta voi joskus joutua odottamaan parikin vuotta, joten kärsivällisyyttä. Ei kannata myöskään rynnätä ostamaan pentue heti ensimmäiseltä kasvattajalta joka sellaista tarjoaa, vaan oikeasti tutkia koiran taustat huolella.

Sillä välin kuin odottelette "sitä oikeaa", on hyvin aikaa perehtyä rotuun pintaa syvemmältä.

• kysellä Virosta,

Ruotsista, ja muista naapurimaista myöskin.
      Hintataso on myöskin järkevämpi kuin Suomessa.

• aloittaja..

Sillä välin kuin odottelette "sitä oikeaa", on hyvin aikaa perehtyä rotuun pintaa syvemmältä.

Anteeks vaan mutta ollaan kyllä perehdytty sillä on jo hava ollut yli 2 vuotta. Muutenkaan ei olla pentua 'hetken mielijohteesta' ottamassa vaan harrastus koiraksi agilityyn ja näyttelyyn.

No, onneksi sattumalta löysimme hyvän pennun, kasvattajakin oikein mukava ja avulias.

Anteeksi kiukkuisuuttani mutta mielestäni tyhmää tulla kertomaan rodun kotisivut ja neuvoa niistä etsimään kun ollaan jokainen kenneli etsitty ja katsottu hyvin läpi.
        Muista maista emme halua koiraa ottaa koska haluamme käydä pentua katsomassa ainakin kerran tai pari ja tutustua rauhassa kasvattajaan ja pentueeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2563
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      464
    Aihe