Havanesen pentuja! Vastatkaa

PLIIS!!!!

Heips, mistä löytyisi havannankoiran pentuja tai havamixejä? Olemme yrittäneet jo ties kuinka kauan etsiä mutta kovin vähän näyttää olevan. Ei siis apulasta koska etsimme sieltä vaan muita paikkoja tai suoraan kasvattaja.

7

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29
      • aloittaja olen

aatteleppa itse et ollaanko pengottu kaikki mahdolliset läpi. Ei kuule paljon havannalaiset.ry auta siihen ku ei oo pentuja niin ei ole.

• ei ollleeee
        aloittaja olen kirjoitti:

aatteleppa itse et ollaanko pengottu kaikki mahdolliset läpi. Ei kuule paljon havannalaiset.ry auta siihen ku ei oo pentuja niin ei ole.

No yksinkertaisesti kuten itse sanoit, kun pentuja ei ole niin ei ole!

• kaverikas

Edelleenkin kehotan sinua (niinkuin tuolla koiranpennut osiossa) katsomaan itse niitä kasvattajien sivuja ja tutkimaan, joskos heillä ois vapaana tai suunnitteille pentueita. Sitten vaan soittelemaan ja kiinnostuksesta kertomaan. Vaatii hieman viitseliäisyyttä selailla sivuja, mutta on kaiketi sitten sen vaivan arvoista.

Ja jos pentuja ei tällä hetkellä ole, niin ei kun odottelemaan vaan tulevia. Minuu vähän ärsyttää tuo siun tapa ruveta heti kiukkuamaan jollekin, joka vähän yrittää auttaa ja saapi sitten kiukkuisen vastauksen siitä, että annettiin jo vanhaa tietoa.

• hetimullekaikkitänne

Muistattehan myös, että vaikka jossain olisikin pentuja tarjolla, kasvattaja ei välttämättä myy pentua juuri teille. Havannalaisten tilannetta en tiedä, mutta tietyistä roduissa sopivaa pentuetta voi joskus joutua odottamaan parikin vuotta, joten kärsivällisyyttä. Ei kannata myöskään rynnätä ostamaan pentue heti ensimmäiseltä kasvattajalta joka sellaista tarjoaa, vaan oikeasti tutkia koiran taustat huolella.

Sillä välin kuin odottelette "sitä oikeaa", on hyvin aikaa perehtyä rotuun pintaa syvemmältä.

• kysellä Virosta,

Ruotsista, ja muista naapurimaista myöskin.
      Hintataso on myöskin järkevämpi kuin Suomessa.

• aloittaja..

Sillä välin kuin odottelette "sitä oikeaa", on hyvin aikaa perehtyä rotuun pintaa syvemmältä.

Anteeks vaan mutta ollaan kyllä perehdytty sillä on jo hava ollut yli 2 vuotta. Muutenkaan ei olla pentua 'hetken mielijohteesta' ottamassa vaan harrastus koiraksi agilityyn ja näyttelyyn.

No, onneksi sattumalta löysimme hyvän pennun, kasvattajakin oikein mukava ja avulias.

Anteeksi kiukkuisuuttani mutta mielestäni tyhmää tulla kertomaan rodun kotisivut ja neuvoa niistä etsimään kun ollaan jokainen kenneli etsitty ja katsottu hyvin läpi.
        Muista maista emme halua koiraa ottaa koska haluamme käydä pentua katsomassa ainakin kerran tai pari ja tutustua rauhassa kasvattajaan ja pentueeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      109
      1974
    2. 254
      1729
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1106
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      68
      860
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe