tänään härkämiehen kanssa,yöllä.itse olen skorpioni nainen.luulen että päädymme yhteiseen petiin.kannattaako?millaisia härkä miehet ovat seksissä?pidän miehestä todella paljon,mutten tiedä mitä tekisin jos mies olis vähän niin,ku:housut pois,2sekunttia päällä ja sit syömään ja nukkuun ja tokasu,kai sustakin kulta hyvää teki.se olisi suurinpiirtein suhteen loppu.niin,että mitä härkämies odottaa naiselta niissä puuhissa?ps.itse tiedän kyllä mitä haluan ja haluan toiselle tehdä.hyvää hyvälle!!!
Vastaukset 3
- toinen skopu
mutta itsellä sattui sellainen härkämies ettei noi sänkyhommat kyllä oikein ollut hallussa, kaksi kertaa olin hänen kanssa sängyssä ja molemmilla kerroilla petyin, kova oli puhumaan ja kehumaan mutta kun alettiin tositoimiin niin se oli nosto pisto ja veto, thats it, ei suudellut, ei hyväillyt, itse päätin etten enää härkiin sotkeudu.
- härkäpisto
Minulla kolme härkää ollut eka jumalainen rakastelija... kaksi muuta juuri minuuttihärkiä... eli ei se merkki sitä ilmota vaan miehen kunto herkkyys miten rakastelee ei todellakaan merkistä kiinni...
- niin pettynyt
Härkä osaa olla sängyssä ja syödä mutta ei mitään muuta ---Unohda,,,, Suuri sika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291984
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 20995
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38679
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 51435
- 38418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412