Tuulia Thynell - ihana uutistenlukija

ReinoR

Tänään oli ykkösen uutisissa lukijana Tuulia Thynell. Hän on ollut radiossa varmaan jo kauan ja ilmeisesti joskus ennenkin tv:ssä. Hän on ihanan seksikäs ja sensuelli Nainen.

97

25394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen ruudun tois p

      Aivan samaa mieltä. Just katselin yletv1 uutisia, jotka kertoi Tuulia Thynell.
      Hän on todella soma ja ihana ja asiallinen myös, kuten kuuluukin.
      Kiva kun osaavat valita uutistenlukijoita, jotka ilahduttavat ihmisten arkea.

      • katsoo

        on todella IHANAN NAINEN.


      • seppo sepon
        katsoo kirjoitti:

        on todella IHANAN NAINEN.

        Olen myös korviani myöten ihastunut Tuuliaan.


      • week-end
        seppo sepon kirjoitti:

        Olen myös korviani myöten ihastunut Tuuliaan.

        Antakaa kuitenkin ihmiselle työrauha


      • nenä ruudussa
        week-end kirjoitti:

        Antakaa kuitenkin ihmiselle työrauha

        Tänä aamunakin Tuulia oli freesi kuin ruusunnuppu! Tuulialle ihanaa päivää.


    • ätsänsätsä

      vielä radiouutisissa, olin myyty hänen samettiääneensä. TV:ssäkin niin asiallinen, hillitty ja aistikas, että mielellään näkisi ja kuulisi myös illan pääuutisissa. Myös Heta-Leena Sierilä on näistä uudemmista ok.

    • Mihnä oot?

      Missä on tuulia tyhnell?

      • 2133

        Kaikki parhaat katoaa ruudusta.. Ensin Anne ja nyt Tuulia :(


      • Yeeppi
        2133 kirjoitti:

        Kaikki parhaat katoaa ruudusta.. Ensin Anne ja nyt Tuulia :(

        Uutisia juuttui katsomaan aina kuin naulittuna, kun Tuulia oli ruudussa. Radiosta kuulin ainakin alkuviikosta hänen ääntään, toivottavasti ei nyt sinne jää kuitenkaan. Tuo Heta-Leena Sierilä tais olla ennen Nelosen puolella? Miellyttävä nainen hänkin ! :)


      • nähty on

        viime viikolla näin Tuulian taas ruudussa, pitkästä aikaa! Hän on ihana aamujen aurinko, sujuva ja aurinkoinen ilmestys!


      • korvat höröllään
        nähty on kirjoitti:

        viime viikolla näin Tuulian taas ruudussa, pitkästä aikaa! Hän on ihana aamujen aurinko, sujuva ja aurinkoinen ilmestys!

        Tuulia kuuluu olevan radiossa tekemässä uutisia. Eikö häntä saisi takaisin ruutuun???!!!


      • jåårma ållila
        Yeeppi kirjoitti:

        Uutisia juuttui katsomaan aina kuin naulittuna, kun Tuulia oli ruudussa. Radiosta kuulin ainakin alkuviikosta hänen ääntään, toivottavasti ei nyt sinne jää kuitenkaan. Tuo Heta-Leena Sierilä tais olla ennen Nelosen puolella? Miellyttävä nainen hänkin ! :)

        radiossa on ainakin nuori ja seksikäs naisääni

        tiina-emilia kaunisto


    • big arms

      Just katoin uutiset telkasta jotka TuuliaThynell lukaisi. On kaunis tyttö ja mukavan rauhallinen selkeä puhetapa. Varattu näkkyi olevan.

    • kim berg

      Keskivertoa kauniimpi nainen, mikä lie siviilisääty?

      • veteläxxx

        Voi hyvänen aika! täällä kyselette jonkun uutistenlukijan siviilisäätyä! mites meinasit ottaa Tuuliaan tms. yhteyttä? Ei voi kun ihmetellä...

        Huomasin tänä talvena, että joku ylen setä tais patistaa Tuuliaa puhumaan "vähän reippaammin"...ääni on kieltämättä kuin jostain pehmosellaisesta...sellainen käheän...unettava....

        Onko kukaan reagoinut siihen alta otsatukkansa muikeasti ja punastellen flirttailevaan urheiluruudun tyttöön? Huomasin siitäkin, että joku ylen setä/täti tais sanoa, että "hyvä ihminen älä nyt yritä sitä kameraa flirttailla" - muisti muutaman viikon kyseisen neuvon ja oli jopa reipas....ammattitaitoinenhan hän kyllä on. Vaatetuksesta en sano mitään....

        Mutta Tilus! Voi hyvänen aika sentään: reippaampaa puhetta kiitos!


      • Marianne Tapper
        veteläxxx kirjoitti:

        Voi hyvänen aika! täällä kyselette jonkun uutistenlukijan siviilisäätyä! mites meinasit ottaa Tuuliaan tms. yhteyttä? Ei voi kun ihmetellä...

        Huomasin tänä talvena, että joku ylen setä tais patistaa Tuuliaa puhumaan "vähän reippaammin"...ääni on kieltämättä kuin jostain pehmosellaisesta...sellainen käheän...unettava....

        Onko kukaan reagoinut siihen alta otsatukkansa muikeasti ja punastellen flirttailevaan urheiluruudun tyttöön? Huomasin siitäkin, että joku ylen setä/täti tais sanoa, että "hyvä ihminen älä nyt yritä sitä kameraa flirttailla" - muisti muutaman viikon kyseisen neuvon ja oli jopa reipas....ammattitaitoinenhan hän kyllä on. Vaatetuksesta en sano mitään....

        Mutta Tilus! Voi hyvänen aika sentään: reippaampaa puhetta kiitos!

        Voi näitä mielipiteitä...Melkeinpä menee säädyllisyyden rajoille...

        Olen itse nainen ja MUUTEN tyytyväinen Tuulian puhetapaan ja esiintymiseen - MUTTA kaipaan kovasti vähän kohteliaisuutta kun hän antaa vuoron meteorologille...Joskus vain kylmä toteamus " Tänään sataa, mutta iltapäivällä poutaantuu" Sitten pieni nyökkäys Seijan tai jonkun toisen suuntaan..Ei hymyn häväystäkään...Joskus pelkkä etunimi...Ehdotankin :
        *OLE HYVÄ olisi nätti "liite" etunimelle...Tai :
        *Seija - hyvää huomenta !!! Tai:
        * Nyt annetaan vuoro Seijalle (XX:lle) Tai
        * Nyt katsotaan millaista säätä meille luvataan - huomenta Seija (xx)! Tai :
        * Tässä uutiset, nyt vuoro Seijalle(xx) -ole hyvä !

        Näitä voisi vaihdella loputtomiin...Ja HYMYN kera - kiitos !!!

        Muut uutisankkurit ovat kohteliaampia - ja muilla kanavilla tervehditään aivan toisella tavalla, mutta mainosten takia katson mieluummin Ykkösen uutisia ja ohjelmia..

        Lämpimin terveisin

        Marianne Tapper - joka ei piiloudu nimimerkin taakse ;)


      • uneliasssssss
        Marianne Tapper kirjoitti:

        Voi näitä mielipiteitä...Melkeinpä menee säädyllisyyden rajoille...

        Olen itse nainen ja MUUTEN tyytyväinen Tuulian puhetapaan ja esiintymiseen - MUTTA kaipaan kovasti vähän kohteliaisuutta kun hän antaa vuoron meteorologille...Joskus vain kylmä toteamus " Tänään sataa, mutta iltapäivällä poutaantuu" Sitten pieni nyökkäys Seijan tai jonkun toisen suuntaan..Ei hymyn häväystäkään...Joskus pelkkä etunimi...Ehdotankin :
        *OLE HYVÄ olisi nätti "liite" etunimelle...Tai :
        *Seija - hyvää huomenta !!! Tai:
        * Nyt annetaan vuoro Seijalle (XX:lle) Tai
        * Nyt katsotaan millaista säätä meille luvataan - huomenta Seija (xx)! Tai :
        * Tässä uutiset, nyt vuoro Seijalle(xx) -ole hyvä !

        Näitä voisi vaihdella loputtomiin...Ja HYMYN kera - kiitos !!!

        Muut uutisankkurit ovat kohteliaampia - ja muilla kanavilla tervehditään aivan toisella tavalla, mutta mainosten takia katson mieluummin Ykkösen uutisia ja ohjelmia..

        Lämpimin terveisin

        Marianne Tapper - joka ei piiloudu nimimerkin taakse ;)

        Jos maksetaan tv-lupamaksut meillä on oikeus vaatia reipasta puhetta :D
        (=HUUMORIA!)
        Katsopa ja kuuntelepa itsekin kyseisten juontajien puhetyyliä ja kyseisen urheilu-uutistenlukijan tyyliä.


      • jårrma ållila
        veteläxxx kirjoitti:

        Voi hyvänen aika! täällä kyselette jonkun uutistenlukijan siviilisäätyä! mites meinasit ottaa Tuuliaan tms. yhteyttä? Ei voi kun ihmetellä...

        Huomasin tänä talvena, että joku ylen setä tais patistaa Tuuliaa puhumaan "vähän reippaammin"...ääni on kieltämättä kuin jostain pehmosellaisesta...sellainen käheän...unettava....

        Onko kukaan reagoinut siihen alta otsatukkansa muikeasti ja punastellen flirttailevaan urheiluruudun tyttöön? Huomasin siitäkin, että joku ylen setä/täti tais sanoa, että "hyvä ihminen älä nyt yritä sitä kameraa flirttailla" - muisti muutaman viikon kyseisen neuvon ja oli jopa reipas....ammattitaitoinenhan hän kyllä on. Vaatetuksesta en sano mitään....

        Mutta Tilus! Voi hyvänen aika sentään: reippaampaa puhetta kiitos!

        a.l. tilus massuttaa kuin pissis ikäinen

        ja vielä pääkanavalla

        tässä sitä ollaan kun missitittelillä ja

        ulkonäöllä pääsee töihin !!!


      • älytön
        jårrma ållila kirjoitti:

        a.l. tilus massuttaa kuin pissis ikäinen

        ja vielä pääkanavalla

        tässä sitä ollaan kun missitittelillä ja

        ulkonäöllä pääsee töihin !!!

        Hei älä viitsi - A-L Tilus on kuitenkin logopedi eikä mikään unohtunut missi. Kyllä siinä on ansiota vaikka toisille jakaa, kun on yliopistotutkinto puheesta.


      • Lottaliisa Manner
        Marianne Tapper kirjoitti:

        Voi näitä mielipiteitä...Melkeinpä menee säädyllisyyden rajoille...

        Olen itse nainen ja MUUTEN tyytyväinen Tuulian puhetapaan ja esiintymiseen - MUTTA kaipaan kovasti vähän kohteliaisuutta kun hän antaa vuoron meteorologille...Joskus vain kylmä toteamus " Tänään sataa, mutta iltapäivällä poutaantuu" Sitten pieni nyökkäys Seijan tai jonkun toisen suuntaan..Ei hymyn häväystäkään...Joskus pelkkä etunimi...Ehdotankin :
        *OLE HYVÄ olisi nätti "liite" etunimelle...Tai :
        *Seija - hyvää huomenta !!! Tai:
        * Nyt annetaan vuoro Seijalle (XX:lle) Tai
        * Nyt katsotaan millaista säätä meille luvataan - huomenta Seija (xx)! Tai :
        * Tässä uutiset, nyt vuoro Seijalle(xx) -ole hyvä !

        Näitä voisi vaihdella loputtomiin...Ja HYMYN kera - kiitos !!!

        Muut uutisankkurit ovat kohteliaampia - ja muilla kanavilla tervehditään aivan toisella tavalla, mutta mainosten takia katson mieluummin Ykkösen uutisia ja ohjelmia..

        Lämpimin terveisin

        Marianne Tapper - joka ei piiloudu nimimerkin taakse ;)

        Minä olen Lottaliisa Manner, enkä piiloudu nimimerkin taakse. En tosin ole nainen ja nimikin muutettu. Niin kuin sinullakin, Pertti.


    • Dixon

      Siellä taas murrosikäiset pojat seisottelevat ihan turhaan. On kyllä karmeaa, että pitää uutistenlukijoihin jo naisen puutteessa turvautua sekä käyttäytyä ihan hävyttömästi ! Loukkaus jo esiintyviä ihmisiä kohtaan !!

      • proud

        älä höpise.he tekevät mulkuistamme ylpeitä


    • mies-Helsinki-yli50

      Kyllähän Tuulia on ihan miellyttävän oloinen mutta vähän vaikuttaisi siltä että tissit puuttuu. Hiukan siihen viittaa pukeutumisen peittelevyys.
      Taitaa olla usein YLE:n aamu-uutisten lukijana nykyään.
      En erikoisemmin ole mikään tissifani mutta kyllä naisella pitää olla isommat kuin minulla - olen päälle 50 v ja yli 100 kg.

    • 36636

      Tässäkin on käynyt niin, kuin monelle muullekin telkkariin päässeelle. Tuulia oli muodokas, kun tuli ruutuun, mutta nyt on riutuneen näköinen ja muodot poissa. Samoin on käynyt esim. Petra Mannerille, joka näyttää nykyään jo kamalan laihalta.

      • assssssssssssssssss

        No jaa, tulee tosiaan mieleen että ei Tuuliasta ole oululaisravintolaan oktoberfestin tarjoilijaksi. Niillä oli asunaan Baijerin kansallispuku. Kaikille tarjoilijoille jotka pukua käyttivät oli kyllä asu kohdallaan.


    • Uiih

      AIka isot tissit on .

    • ylelover

      Kyllä oli Tuulia aivan mahtavan upea tänä aamuna. Uutisia en kyllä muista.

    • nainenm

      Teille peräkanmmarin rukkareille on aivan sama kuka siellä uutisia lukee vaikka siiri angerkoski.

      • peekammarin runkku

        Sanoo nainen joka sormettaa kun uutisia lukee tomi einola(?)...


      • MrJuha82outolintu

        Kuules nainen, kyllä meillä peräkammarin pojjilla on oikeus kirjoittaa täällä.
        JA sitäpaitsi vaikka olenkin peräkammarin miehiä, niin se ei tarkoita, että oisin onneton tyyppi vaan olen erittäin seksuaalinen mies, joka runkkaa 7 kertaa päivässä.
        Jos rinnallani olisi nainen, tyydyttäisin häntä niin paljon kuin sielu sietää.
        Mutta en välttämättä tarvihe naista, kun voin vapaasti runkkailla kaikkien naisten kuville internetissä. Olenko siis sovinistisika /pervo???
        Ehkä, mutta ihminen minäkin olen omine tarpeineni.
        Parisuhteesta en osaa sanoa, että millainen oisin kumppanina mut erityisen seksihaluinen mies olisin varmasti.


    • severipyy

      Siellä taas joku XXL femakko kateellisena kommentoi.

    • Julius 71

      Yleisesti ottaen meillä on hyvät uutisten lukijat. Ei minulla pahaa sanottavaa ole
      Tuuliasta, mutta kun hän sanoo aina " ole hyvä ", niin minun päivä on silloin pilalla.
      Hakee itselleen vaan huomiota ja erikoisuutta. Miehet siirtävät puheenvuoron
      meteolle asiallisesti ja lyhyesti.
      Muuten, meillä on hyvät urheiluselostajat.
      Lyhyesti, asiallisesti, äänekkäästi, ytimekkäästi. Se riittäköön.

    • hooku jala1231

      Moi Tuulia sulla kiva pehmee ääni. Olet tosi kiva ja söpö.

    • jårma ållila

      joo mtv:n horo - asuiset liisa-säätyttö

      ja maija - ankkuri voisivat ottaa

      oppia tuuliasta

    • ohffhr

      Kuin Tukiainen, mutta ilman titseja tai glamouria. Iha jess. Taytyy tsekata, onks kiuvii kellaan?

    • Voi huokaus...

      Miten nämä kaikki keskusteluketjut täällä menevät tämmöiseksi jankkaamiseksi? Ja miksi jaksetaan väitellä jostain tisseistä? Naisilla nyt sattuu olemaan ne tissit. Oho, ylläri! Ja jos on mies, sillä on pienemmät tissit (yleensä) kuin naisilla ja jotain myös jalkojen välissä. Myös uutistenlukijoilla - vai tuliko tää tieto ihan oikeesti yllätyksenä joillekin?

      Keskustelukulttuuri, halloo, missä ovat asialliset ihmiset tällä foorumilla... Huokaus.

      • kjiuytre

        Aivot ne vähäiset on painunut alapäähän.


      • Mamma bäst
        kjiuytre kirjoitti:

        Aivot ne vähäiset on painunut alapäähän.

        Täällä on tämä tietty porukka joka ei ole elävänä nähnyt muita naisia kuin äitinsä. Hekumoivat sitten sillä mitä tv:stä näkevät.


    • mika kukkikoko

      tuulialla on hyvat tissit, kupikoko mika ois? nain kerran tuuliaa livena, oli ihanan nakoinen

      • akkapussi

        Et tasan oo kertaakaan nainu tuuliaa livenä!! XD


    • Ei kiitos marjukka

      Mukava kuunnella ja katsoa Tuulia Thynellin lukemia uutisia toisin kuin neukkulukkisen Marjukka Havumäen, mitä vielä tungetaan kaikkiin ohjelmiin kuten eilen PS:ään vammaisen poikansa kanssa. Pakko oli käyttää kaukoa!

    • asdfdfsaasdfdfasasda

      Heta-Leenaa on ilo kuunnella ja katsella, eilen hän oli pukeutunut tosi seksikkäästi punertavaan mekkoon

    • ööröm.

      tuulia oli tännään aaulla tosi syötävän näköisenä 2.6.2012 uutisia lukemassa.heti ottasin meille yöksi...

    • Maran Fani

      Tuulia on liian fiksu tälle palstalle.

      • nainen -43v

        Olen samaa mieltä.


    • tyhmät kyykkyyn

      Tykkäätkö sinä perrrvo2129123 paistinpannulla päähänlyömisestä?

      Noin muuten olen sitä mieltä, että Tuulia Thynell todellakin on ihana uutistenlukija.

      • Jare -68

        Ylen uutistenlukijat ylipäätään on hyviä. Tykkään kaikista. Jotkut näistä vasta aloittaneista hakee vielä omaa tyyliään, mutta kokeneempi kaarti on siitä mieluisaa, ettei tarvii jännittää niiden puolesta yhtään. Tuulia on tosi hyvä, tykkään hänestä oikein paljon. Tulee turvallinen olo kun kuuntelen Tuulian uutisia. Hän on niin tuttu ääni vuosien ja vuosien ajalta, että uskottavuus on kohdallaan. Tykkään myös Marjo Reinistä. Plussaa on, että kumpikin on kivan näköinen.


    • eiUmmarra

      "Näkemiin silloin" - voisiko joku selittää, että mitä tuo lause tarkoittaa. Tuo kyseinen uutistenlukija kun käyttää tuon tuostakin tällaista ilmaisua.

    • KaukoRakastunut

      Ihanin Nainen jonka koskaan olen nähnyt ja kuullut.
      Pehmeä Naisellinen ääni, kauniit kasvot, upea vartalo
      ja lukee uutiset vielä koskaan takertelematta.
      Olen (kauko) RAKASTUNUT

    • kikkeli-housu

      ...kyllä tuulia thynell on TOSI IHANA MUSSUKKA!!!

    • Pipsa ja Ansku

      TV-duunarit ei ole julkkiksia vaan yleisön palveluksessa olevia taviksia joiten tehtävä on kertoa maailman ihmeellisistä asioista yleisölle eikä itse olla objekti
      menkää keskustelemaan näistä TV taviksista niiden oikealle palstalle Suomi 24 radio ja TV

    • Julius 71

      Huomion kipeä Tuulia se vaan jatkaa huomeniaan. Surkeaa. Ei tuonut ylen parannus mitään muutosta uutisten sään yhteydessä olevaan musiikkiin, painajaismaista sointua.

    • 222

      Tuuli Thynell on miellyttävä ja selkeä-ääninen. Mukavaa kuunnella ja katsoa, kun hän lukee uutisia aamulla.

      • jeps-.

        Samaa mieltä. Hyvä uutistenlukija.


      • Tuulia Tuulia
        jeps-. kirjoitti:

        Samaa mieltä. Hyvä uutistenlukija.

        Hyvä uutistenlukija. Kaunis nainen ja herkullinen pylly


    • Marianne Tapper

      Minun mielestäni Tuulia on kyllä seksikäs ja haluttava nainen. Pidän itse kyllä enemmän miehistä. Ja kostun, kun näen oikein karvaisen ja tumman miehen. Tomi Einonen saa minut syttymään. Huh, nyt on pakko sormettaa...




      Marianne Tapper, enkä piiloudu nimimerkin taakse ;)

      • tuuli tuulee

        Tuulia on ihqu!

        Hieman epäilen jos kuitenkin piiloudut nm. taakse.


      • iiihaaaaanaaaa
        tuuli tuulee kirjoitti:

        Tuulia on ihqu!

        Hieman epäilen jos kuitenkin piiloudut nm. taakse.

        Tuulia oli eilen telkussa!!!!!


      • vauva tulossa
        iiihaaaaanaaaa kirjoitti:

        Tuulia oli eilen telkussa!!!!!

        Tuulia odottaa vauvaa. Peitteli papereillaan jo suht isoa vauvamasua tänään tv.ssä


    • mikem.

      Typerännäkönen muija

    • mielipide1

      Heta-Leena Sierilällä on hyvät sääret, mutta tyyli ihan mitä sattuu. Vääntelee naamaansa ja suu mutruaa raivostuttavalla tavalla. Joskus Sierilä oli laittanut vähän huulipunaa, vain vaaleaa, ja silloin ei suuhun kiinnittänyt niin paljon huomiota.. Ei mielestäni ruutukasvo.

    • Ensio Olut

      Tuulia, tule mulle vaimoksi, minäkään en tykkää talvesta!

    • MIka1970..7

      Yksi typerimmän näköisistä uutistenlukijoista .. ylimielisen näkönen ämmä .. hyi helevetti.

    • tipubongari2

      Aamu-tv on sisällöltään onnistunut, jos:

      Annika Damström juontamassa
      Tuulia Thynell uutistenlukijana
      Kerttu Kotakorpi meteorologina

    • ihailija

      äänikin loistava!!!

    • pate7

      Yle on osannut aikanaan valita uutistoimittajan numero 1 Tuulia Thnell
      siinä on nainen joka on hyvin naisellinen ja viehkeä aurinkoinen kaikenpuolin paras kuuluttaja,on ilo kuunella ja katsoa uutisia
      kaikkea hyvää jatkossa.

      • Auttor

        Nyt on sormus lähtenyt sormesta Tuulialta.


      • japs
        Auttor kirjoitti:

        Nyt on sormus lähtenyt sormesta Tuulialta.

        joo,sormus on lähtenyt.


    • tunnettu mies

      Kaksi upeaa Ylen uutistenlukijaa siis sinkkumarkkinoilla. Marjo Rein ja Tuulia Thynell, voisin ottaa molemmat. Vai onko Tuulia Olli Ahvenlahden uusin? Vai seurustelevatko Marjo ja Tuulia toistensa kanssa? Kesäkolleja vailla molemmat. :)

      • Ukko toimitussihteeri

        Muistan Tuulian korostaneen vaatetuksellaan rintoja aivan ensimmäisissä esiintymisissään TV:ssa. Luulenpa, että pomot YLE:lla ovat kehoittaneet maltilliseen pukeutumiseen. Tämä selittäisi myös Petra Mannerin muutoksen tavismaiseksi. Hyvä tietää, että Tuulia vapaalla jalalla - tuskinpa kuitenkaan itse hyödyn tilanteesta.


    • twittermies
    • MrJuha82outolintu

      Minusta Thynell on ihan ok naamaltaan, mut on niitä parempiakin naamataulun omaavia naisia kuten esim Kerttu Kotakorpi tai Mette Mannonen kolmoskanavalta.

    • Pakan äijä

      Heta-Leena Sierilä alkaa Tommi Fräntin parina lukea vakituisesti aamu-tv:n uutisia, kerrottiin syksyllä Ylestä. En yhtään tykkää tästä Sierilästä. Aamu-tv:n juontajana ylitti jatkuvasti aikansa lätistessään erilaisten "artistien" kanssa. Narsisti mikä narsisti. Uutistenlukijana sotkeutuu välillä täysin sanoissaan ja sitten viäntelee naamaansa tyyriisti hymyillen. Ihme valinta Yleltä.

    • Uutistoosa

      Mihin on uutisten lukija Tuulia Thynell kadonnut TV ruudusta.
      Eipä ole näkynyt aikoihin.

      Potkis sen Sanna Ukkolan hemmettiin toosasta.
      Eiks sillä ole muita riepuja päälle laittaa,kun mekkoja,mekkoja ja aina vaan mekkoja,
      vai onko nekin ylen rätei ja lumpui varastosta haalittu.

    • samettia-korville

      Tuulian lukemia uutisia on/oli miellyttävä kuunnella. Katsoja voi rentoutua kun uutiset luetaan rauhallisesti, ammattitaitoisesti ja äänikin on kaunis. Yhtä hyvä myös Heta-Leena Sierilä.
      Kolmosen naisuutisankkurit taas ovat kailottajia ja mm Ripsa ylistailattu.

    • ToosaTV
    • Eleenaja

      Heta-Leenaa ei voi katsoa. Kaameaa katsoa suorastaan! Pois ruudusta heti!

    • Toosa-TV

      Tänään aamu-TV uutistenlukijana. Tuulia Thynell.ISO PEUKKU
      Eipä ole aikoihin näkynyt ruudussa.
      Nyt kelpaa katsoa aamutoosan uutisia.Toivottavasti nyt pysyy ruudussa.

      Kyllähän H.L. Sierilän ja aamutoosan toimittajan T. Ukkolan vois pistää ulkoruokintaan.

    • Tapulisti

      Kivaa vaihtelua, kun Tuulia on palannut ruutuun! Tykkään paljon myös Hetskusta. Juontajista miellyttävimmät Anna ja Nikke. Ja Sanna Ukkola, jos vaihtais mekon välillä vaikka kapeaan hameeseen ja sifonkipuseroon. Teresaa ikävä, mutta taitaa viettää vielä jonkin aikaa äitiyslomaa. Joka tapauksessa, Aamu-tv yks mun lemppariohjelmista, kiitos!

    • ToosaTeeVee
      • tupauuno

        Oli Tuulialle näköjään lomalla maistunut ruoka ja juoma.


    • sepesusit

      On kaunis nainen,

    • sepesut

      Ihanaa hän on pallanut uutisten lukijaksi, on niin söpö ja kaunis nainen ja paras lukija,

    • jotkutovat

      Tuulia on simmonen baby face

    • Reta2

      Miksi härmäläinen katsoo uudenmaan alueuutisia? Jotta nälisi tuulian miellyttävän olemuksen.

    • nope99

      Eläytyy aivan liikaa.

      • Oujes

        Hän On Ihana! Erinomainen työssään 💚


    • Nimettä

      Tuulia on sellainen muumimamma, ehkä" aavistuksen" eroottisempi tosin. Sen verran oli kauniit polvet näkyvissä lähetyksessä, että vanhempikin miekkonen heitti tämän verran "epädiskreetin "viestin. Tämä on toki vain sellainen navanaluksella ajateltu tuotos jonka tarkoitus on lähinnä olla jonkinlaisen ehkäpä aavistuksen teinihenkisen ihailun osoituksena mieheltä joka huomasi että vanheneva verikin vielä aavistuksen kiertää kun miellyttävä ääni ja visuaalisuus iskee sohvaperunaan . Fasessa oleva teksti oli järkevän aikuisen naisen pohdintaa ja sitä pitää kunnioittaman. Kiitoksia sekä pahoittelut:)

    • Anonyymi

      Tuulia pääsi tänään ensimmäistä kertaa jostain syystä mukaan Ylen aamuun. Nainen oli sekaisin kuin Helsingin lähiliikenne. Tämä studiomaleksija ei tuntunut koskaan tietävän, minne pitää oman vuoronsa jälkeen mennä, vaan valui pikkuhiljaa väärään suuntaan ja näytti todella eksyneeltä.
      Hänelle ei pitäisi antaa muuta roolia kuin lukea tarkasti tekstitetyt uutiset, joissa ei ole sanankaan vertaa mahdollisuuksia omaan tarinointiin. Heti kun hän aloittaa "jutustelun" alkaa myötähäpeä nousta sekä studiossa että vastaanottimien tällä puolella.

      • Anonyymi

        Voi että 🤣 olet "anonyymi" kyllä ihan omassa kuplassasi tässä "mielipiteinesi"! Niin herttainen ja osaava on Tuulia, ja sinä taidat olla se sama trolli joka yrittää sabotoida kaikki keskusteluketjut joissa Thynell on mainittu. Kaunoja?


    • Anonyymi

      Tuulia, tiedätkö että tyttäresi on Feministipuolueen kautta piraattipuolueystäviensä johdattelemana uponnut syvälle metamfetamiinirikollisuuden syövereihin.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe