Mul ois nii pal muuta kivaa tekemistä ku siivota! Tänään kuiteskin aloitin, enää en voi asua näin! Kolme tuntia oon siivonnu pelkkää parveketta-huah! Miten te ehitte siivota? Joka päivä vai jotain? Mul on kaks työtä ja harrastukset, ku tuun kotiin olen rättipoikki. Puol vuotta saattaa mennä siivoomisen väliin, mitä nyt pyykkää, tiskaa, vaihtaa lakanoita suurinpiirtein viikottain. No, nyt on parveke hieno, lasit kirkkaat. Kohta haen kesäkukkia ja multaa ruukkuihin, vanha multa pullot samalla kierrätykseen. Kuhan vaan kerroin nyt, oon ansainnu leivoskahvit parvekkeella. Ja seuraavana keittiö, arvio 4 tuntia.........kiitos, älkää tuomitko pitkää siivousvälii:)
kun siivous ei kiinnosta
3
703
Vastaukset
- Virva Oo
Siivoaminen on minullekin vastenmielistä, enkä todellakaan viitsi siivota kovinkaan usein. Ongelmaa on helpottanut eniten se, että sallin itseni elää niin ja olen siis ajat sitten lopettanut asettamasta vaatimuksia, mitä pitäisi tehdä tai miten muut tekevät. Älä siis sinäkään sitä mieti.
- mutta usein
Ei kyllä siivous nappaa allekirjoittanuttakaan.
Jonkun ½ h jaksaa uurastaa ja siinä se on. Joku 8 h joulusiivous tms. masokistin toiveuni ei kertakaikkiaan onnistu - kokeiltu on. Niinpä ainoa toimiva kikka onkin siivota vähän kerrallaan, mutta usein. Siis yhtenä päivänä imuroin (ja siinä yhden päivän motivaatioannos tuleekin loppuunkäytetyksi), toisena pesen koneellisen pyykkiä ja kolmantena pyyhin kirjahyllystä pölyt. Tässä tyylissä on myös se etu, ettei kämppä ole aina muutaman päivän megasiivousurakan jälkeen putipuhdas ... ja sitten pikkuhiljaa lähesty kaatopaikan olomuotoa, jos/kun näitä megasiivouksia tehdään kerran kuussa.
Tuskaa voi helpottaa myös kalustevalinnoilla = ei kämppää täyteen pölyä kerääviä hyllyköitä ja (turhia) koriste-esineitä. Kirjat yms. lasiovellisiin kaappeihin. Ja kunnolliset työvälineet, mm. hiljainen pölynimuri, tekevät "tervan juonnistakin" hieman siedettävämpää.- hae tuolta
www.siivouspalvelut.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078