Järkyttävät oireet, allergiaako?

elliini

Hei, minkälaisia oireita olette tänä keväänä saaneet allergioista? Minulla oli sahaava yskä pari viikkoa, sen jälkeen iski kuumeilu, joka on nyt jatkunut kaksi viikkoa, sahaavana lämpöilynä, lihaksia koskee, päätä särkee, ja on todella voimaton ja väsynyt olo.Nenä on tukossa myös. Olen kokeillut Kestineä, Heinixiä ja Xyzalia, enkä osaa sanoa onko mikään auttanut, välillä on ollut parempia päiviä, olen jo luullut että olen tervehtynyt, kuvittelin nimittäin että tämä on jotain flunssaa. Ikinä ei minulla tälläisiä oireita ole ollut, aivastuttanut ja yskittänyt, sekä henkeä ahdistanut kyllä. Nyt niitä oireita on vähemmän, ja nämä uudet tilalla... Olen myös ollut ottamatta lääkettä joinain päivinä, enkä nyt osaa yhdistää onko juuri silloin ollut kuumeeton ja parempi päivä.

3

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,

      lääkärissä jos et jo ole käynyt. Onko sinulla avaavaa hengenahdistukseesi?

      • elliini

        Olen käynyt lääkärissä ja maanantaina menen verikokeisiin. Tulehdusarvot olleet normaalit koko ajan. Minua ei siis nyt tänä vuonna ahdista henkeä, vaan muina vuosina on ollut sitä. Tänä vuonna vaan nuo ensin yllä kuvaamani oireet. On avaavaa, mutta en sitä kyllä koe tarvitsevani. Nenä on tukossa, siihen käytän tarvittaessa suihketta.


    • niisk niisk

      Nyt on heinäkuun loppupuolelta ollut tautia/allergiaa...alkoi päänsäryllä, sitten tuli kurkkukipu ja flunssaoireet jotka päättyivät äänen käheyteen sekä yskään...tätä jatkui viikon jonka jälkeen nousi taas lämpöä, tuli kurkku uudestaan kipeäksi ja lopulta muuttui aivastelu/yskä/nuhaksi. Työtovereissa samanlaista tautia ollut. Itse olen epäillyt myös siitepölyallergiaa...mutta on tässä jotakin virustakin mukana. Mutta parane ei sitten millään, puolittainen olo on, ei mikään todella sairas olo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe