skootteriin popit, millainen vahvistin?

E4gle__

noniin, elikkä olen tällaista settiä katsellut:

http://www.autostudio.fi/product_info.php?cPath=21_132&products_id=7769

http://www.autostudio.fi/product_info.php?cPath=21_23_83&products_id=7452

http://www.autostudio.fi/product_info.php?cPath=21_44_102&products_id=7694

kysymysmerkkinä on, että minkälainen vahvistin subbarille kannattaa hommata. ALPINE MRP-M350 olisi hyvä vaihtoehto, 4 ohmilla antaisi juuri sopivat 200w kyseiselle subbarille, ja äänenlaatua kehuttu. saatavuus tosin kohtuu heikkoa ja hinnat korkeita, joten kohtuu vastaavanlaista vahvaria etsisin, onko ehdotuksia? tai jos joku tietää mistä kyseisen vahvarin saisi halvalla, niin linkkiä :) kiitos jo etukäteen

14

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Subille vahvistimeksi vois olla toi focalin solid 1 joka on hyvä perus vahvistin hinnaltaan 199 ja antaa 4ohm kuormaan 300w. Mihin meinasit pistää? Jos on vaarana esim kosteuden kans niin laitappa harkintaan dls:n uudet marine sarjan elementit ja vahvistimet. Ei haittaa kosteudesta. Molemmat niin vahvistimet kun elementitkin on kosteussuuojattuja. http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_702 tuolta löytyy noista tietoa. Suomessakin pitäisi olla jo myynnissä.

      • E4gle__

        liikaa hintaa tuolla :/ pitäis saada peruslaadukas koko setti about 350 eurolla, koska rahaa ei tosiaankaan ole liikaa. jos joku viitsis linkittää semmosen paketin? eli vahvistin, 8'' tai 10'' subbari ja 2x tai 1x 5.25 kajaria.


      • SULLE!

    • Neleejä

      Suosittelen neljäkanavaista vahvistinta, sillatat subbarin neljään ohmiin ja sitten vielä kytket 2 tiet.

      http://www.autostudio.fi/index.php?cPath=21_25_143

      • Matias.

        Mä lähtisin ajatuksissani rakentamaan laitteistoa sen perusteella millä amppeerimäärällä sen skootterin virtajärjestelmä ja akku yhdessä pystyvät ruokkimaan. Ainakin kiinanskoottereissa on ollut tapana melko vaatimattomat sähkövarat.

        Jos on kyse moposkootterista, akku niissä on aika pieni.
        Kaikki nuo edellämainitut on tarkoitettu autokäyttöön ja autojen sähköjärjestelmät on moninkertaisia tehoiltaan skootterin vastaaviin verrattuna.

        Jos tuohon skootteriin lähtisin rakentamaan laitteistoa, se olisi jotain tällaista: mp3 soitin ja siitä sitten signaali kuulokelähdöstä pieneen nelikanavaiseen vahvistimeen. Vahvariin pienet nelituumaiset perään sekä toinen kanavapari sillattuna johonkin 6,5 tuuman subbariin. Kaiuttimet rakentaisin varmaan satulan alla olevaan tilaan lasikuidusta. Samaan koteloon, tosin eri osastoon nämä nelituumaiset ja bassolle sitten oma osasto. Tai voisihan nuo ämyrit rakentaa tavaratelineellekin.
        Tai sitten sitten sen nelikanavaisen tilalle pelkkä kaksikanavavahvari ja siihen ämyrit.

        Mutta, valinta on vapaa...


    • zerban

      mulla on itellä 10"/250W BW1suppari niin kauanko pystyy soittaan sillä skootterissa kun on 2x150w vahvari parkissa? ja kuinka kohan lujaa noista lähtis kun en ole ehtinyt vielä asentamaan.

    • auto?

      No ei niistä mitään lähde.. Osta auto ja laittele siihen humppaa samalla kun odottelet ajokortti ikää.....

    • gfhkh

      hommaa mp3 soitin joka mahtuu taskuun ja napit korville kypärän alle

      • vahvasti skootteri

        Pelle!!!


    • nim.nimimerkki

      pitäisköhän odotella sen verran, että saa oikein autoa ajaa ja sitten voi sinne 90-luvun corollaan viritellä ne 6"x9" hattuhyllylle ja joku spl audion subi takakonttiin ja johdot laittaa menemään "pinta-asennuksena", loppusilauksena säädetään diskantit ja bassot täysille.

    • Selkeetä3412

      Vedä siihen skootterin päälle kondomi ja upota se sitten suohon, kyllä hyvin liukenee sinne suohon. ;)

      • vahvasti skootteri

        Hei pelle.Älä viiti vittuilla ja aukoo päätäs.Kaikki ei saa ilmaseks korttii saatika autoo vanhemmiltaa.Hyvähä se on vittu lattaa sinne popit ku ei oo ees ite maksettu ja äiti tankkaa:).Pelle!!!


      • lbd
        vahvasti skootteri kirjoitti:

        Hei pelle.Älä viiti vittuilla ja aukoo päätäs.Kaikki ei saa ilmaseks korttii saatika autoo vanhemmiltaa.Hyvähä se on vittu lattaa sinne popit ku ei oo ees ite maksettu ja äiti tankkaa:).Pelle!!!

        Mee töihi. Pelle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe