horoskoopi

kkaijjja

horoskoopeihin ei oleuskomista

30

1880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimiesnainen!

      Tuo Elle joka on tossa oikealla puolella on aika hyvä. Itse en ole uskonut tollasiin horoskooppeihin aiemmin, mutta kerran halusin muuten vaan kurkkaa mitä se mulle kertoo, niin suu jäi auki, kun ne jutut piti paikkansa ja joka päivä kurkkaan mitä uutta se kertoo.

      Ihmetystä kyllä sekin on, että Elle kertoo liian aikaisin mitä on tapahtumassa. Mulle kerrottiin alkuviikolla, että työkaverit on ihmessään miksi olen niin hiljaa ja kysyvätkin "onko kaikki hyvin kun olet niin hiljaa ja mä vastaan, että mietin vain omia asioitani"" ja eilen työkaverini todellakin kysyi "onko kaikki hyvin kun olet niin hiljaa" mutta kun mä muistin horoskoopin mitä oli kertonut, niin en sanonut että mietin omia asioita, vaan naureskelin ja kerroin horoskoopista mitä se kertoi minulle ja yritin keksiä oikean syyn, mutta enpä keksinytkään.

      Jänniä sattumia, mutta kiinnostavia. ;D

      • Intimiteettisuoja.

        Horoskoopin laatija : Felicia Stålkrantz Baurén
        Sukunimi taipuu hyvin toiseen tunnettuun nimeen. Onko siis kyseessä haamukirjoittaja?


      • Jousimiesnainen!
        Intimiteettisuoja. kirjoitti:

        Horoskoopin laatija : Felicia Stålkrantz Baurén
        Sukunimi taipuu hyvin toiseen tunnettuun nimeen. Onko siis kyseessä haamukirjoittaja?

        Huominen on kuin maananatai.


      • Harrastajat
        Jousimiesnainen! kirjoitti:

        Huominen on kuin maananatai.

        Astro-tv jäi kesälomalle, vietetään me myös lomaa, koska "kirjailijat" ovat lomilla.

        http://www.youtube.com/watch?v=1FE_dxZi9pE&feature=related

        Opettele transiitit, tiedät itse vuorenvarmasti, mitä sinulla on menossa astrologiassa.


      • Jousimiesnainen!
        Harrastajat kirjoitti:

        Astro-tv jäi kesälomalle, vietetään me myös lomaa, koska "kirjailijat" ovat lomilla.

        http://www.youtube.com/watch?v=1FE_dxZi9pE&feature=related

        Opettele transiitit, tiedät itse vuorenvarmasti, mitä sinulla on menossa astrologiassa.

        "Opettele transiitit, tiedät itse vuorenvarmasti, mitä sinulla on menossa astrologiassa."

        Ei tässä ole siitä kyse vaan laiskuus iskee, joten jotain viihdettä pitää olla. ;))


      • ..
        Jousimiesnainen! kirjoitti:

        "Opettele transiitit, tiedät itse vuorenvarmasti, mitä sinulla on menossa astrologiassa."

        Ei tässä ole siitä kyse vaan laiskuus iskee, joten jotain viihdettä pitää olla. ;))

        Tiedätkö, kuka noita kirjoittelee? Minä satun tietämään yhden. Hän kirjoittaa omasta elämästään, mikä osoittaa viihteen olevan TOSI kaukana. Horoskoopit joutavat pois, koska niitä kirjoittavat v-mäiset tyypit. Hänen laatuunsa kuuluu "ottaa toisilta". Vesimiestä kehutaan maasta taivaaseen, koska tyyppi on Vesimiehen kumppani. Käy yksitoikkoiseksi tuo ylistysvirrenveisuu sydämellisesti ainutlaatuiselle rakkaudelle.


    • niinmikä vaihtoehto?

      Niin kerrotko mikä on se horoskooppeja vastaava kilpaileva palvelu johon on uskomista?

      • outoa...

        Kilpaileva palvelu? En ole kuullut sellaisesta, onko sellainen olemassa? Horoskooppia vastaava palvelu - kuullostaa todella oudolta. Tuskin on mitään sellaista olemassa, ainakaan minä en tiedä sellaisen olemassaolosta. Tietääkö kukaan? Joku voi käyttää selvännäkijää, tai tarottulkintaa luullakseni.


      • Pielavesi
        outoa... kirjoitti:

        Kilpaileva palvelu? En ole kuullut sellaisesta, onko sellainen olemassa? Horoskooppia vastaava palvelu - kuullostaa todella oudolta. Tuskin on mitään sellaista olemassa, ainakaan minä en tiedä sellaisen olemassaolosta. Tietääkö kukaan? Joku voi käyttää selvännäkijää, tai tarottulkintaa luullakseni.

        HÄRKÄ 21.4. - 20.5.

        Joudut viikonloppuna kohtaamaan ihmisen, josta et pidä. Niele ärsyyntyminen, sillä tällä ihmisellä on tarjota jotain uutta sisältöä kesääsi.


        Mutta kysymys ei ole siitä pidänkö hänestä hän vain on erilainen, kuin ajattelin tulevan ystäväni olevan. Kuu Ravussa sopii Härälle on kotia, peltoa, piennarta, pitkospuita, maaseutua, järveä.


      • kuluttajansuoja
        outoa... kirjoitti:

        Kilpaileva palvelu? En ole kuullut sellaisesta, onko sellainen olemassa? Horoskooppia vastaava palvelu - kuullostaa todella oudolta. Tuskin on mitään sellaista olemassa, ainakaan minä en tiedä sellaisen olemassaolosta. Tietääkö kukaan? Joku voi käyttää selvännäkijää, tai tarottulkintaa luullakseni.

        Mutta jos kirjoitetaan että horoskooppeihin ei ole uskomista niin kai kuluttajalla on oikeus vaatia kirjoittajalta sellaisen vastaavan vaihtoehtoisen palvelun nimi johon hänen mielestään _on_ uskomista. Jotakin horoskoopin kaltaista kuluttaja kuitenkin hakee jos hän horoskooppeja tutkii. Ei pidä repiä vanhaa jos ei osaa rakentaa parempaa uutta.


      • 24
        kuluttajansuoja kirjoitti:

        Mutta jos kirjoitetaan että horoskooppeihin ei ole uskomista niin kai kuluttajalla on oikeus vaatia kirjoittajalta sellaisen vastaavan vaihtoehtoisen palvelun nimi johon hänen mielestään _on_ uskomista. Jotakin horoskoopin kaltaista kuluttaja kuitenkin hakee jos hän horoskooppeja tutkii. Ei pidä repiä vanhaa jos ei osaa rakentaa parempaa uutta.

        koska horoskooppien ilmestyminen lehteen oli sattumanvarainen tapahtuma ei se tarkoita tavan olevan tarpeellista jatkua. Ihmetyttää puoskarilain olemassaolo sen koskematta horoskooppeihin. Luultavaa on horoskoopin olevan mitäänsanomaton edes lukeutuvaksi lakiin kuluttajasuojan olevan turha näinollen.


      • 19
        24 kirjoitti:

        koska horoskooppien ilmestyminen lehteen oli sattumanvarainen tapahtuma ei se tarkoita tavan olevan tarpeellista jatkua. Ihmetyttää puoskarilain olemassaolo sen koskematta horoskooppeihin. Luultavaa on horoskoopin olevan mitäänsanomaton edes lukeutuvaksi lakiin kuluttajasuojan olevan turha näinollen.

        Olen ollut Eduskuntaan yhteydessä taas ammattiastrologian ja miksi ei kaiken astrologian, horoskooppien saamiseksi Puoskarilakiin.


      • hyvä poliisivaltio
        19 kirjoitti:

        Olen ollut Eduskuntaan yhteydessä taas ammattiastrologian ja miksi ei kaiken astrologian, horoskooppien saamiseksi Puoskarilakiin.

        Mutta keksi ensin parempi - mutta vastaavanlaatuinen, samaa tarvetta palveleva - vaihtoehto astrologialle ennenkuin mahtikäskyllä kiellät sen. Oikeustajuni mukaan, jos vapaaehtoisuuteen perustuvaa kysyntää on niin vaaratonta harrastusta ei voi kieltää ellei vastaavaa vaihtoehtoa ole tarjolla. Astrologia sinänsä ei aiheuta vaaraa kenellekään. Kaikki astrologian asiakkaat ovat vapaaehtoisia.


      • ytcytcyt
        hyvä poliisivaltio kirjoitti:

        Mutta keksi ensin parempi - mutta vastaavanlaatuinen, samaa tarvetta palveleva - vaihtoehto astrologialle ennenkuin mahtikäskyllä kiellät sen. Oikeustajuni mukaan, jos vapaaehtoisuuteen perustuvaa kysyntää on niin vaaratonta harrastusta ei voi kieltää ellei vastaavaa vaihtoehtoa ole tarjolla. Astrologia sinänsä ei aiheuta vaaraa kenellekään. Kaikki astrologian asiakkaat ovat vapaaehtoisia.

        Kyse ei ole mistään vaarattomasta harrastuksesta enää siinä vaiheessa kun ihmisen hyväuskoisuutta käytetään hyväksi rahan tekemiseen.

        Kyse on huijaamisesta koska astrologi käyttää hyväkseen esimerkiksi cold reading tekniikoita miellyttääkseen asiakasta ja muka esittäen että näkee kartasta sen millainen asiakas muka on ja mitä tulevaisuudessa muka tulee tapahtumaan.

        Astrologia on huijausta. Jos sinä puolustat astrologiaa niin vastaa sitten tähän kysymykseen tyhjentävästi.

        Jos planeetat muka vaikuttavat ihmisiin niin että niiden muutokset voidaan havaita ihmisen luonteesta, niiin tarkasti että syntyvälle lapselle voidaan laatia luonnehoroskooppi, niin miksi kukaan muinaisista astrologeista ei havainnut Uranuksen, Neptunuksen, Pluton vaikutuksia luonteeseen?

        Vastaus ei voi perustua hitaisiin muutoksiin, sillä astrologian mukaan on otettu osa nopeatahtisista asteroideista, joiden lisääminen kylläkin sitten hyvin nopeasti lopetettiin kun alkoi selvitä että asteroidivyöhykkeeltä näitä astrologisia kappaleita alkaisi löytymään vähän helvetisti ja kohta koko astrokartta olisi täynnä kappaleita.

        Sinun on myös turha vedota mihinkään mystiseen hevosensontaan, kuten että kyseisten kappaleet ilmestyivät vasta silloin kun ne löydettiin, koska ne ovat olleet siellä paljon astrologian syntymistä kauemmin ja niiden vaikutukset olisi pitänyt astrologien ehdottomasti huomata, kun kerran astrologit kehtaavat julkisesti väittää että astrologia toimii ja että planeetat vaikuttavat meidän elämään.

        Niin, että löytyykö sitä vastausta?


        Kysy vaikka Lailalta että mitä ongelmia astrologia hänen elämäänsä aiheutti kun hän siihen uskoi ja luotti ja kuinka astrologia hänelle valehteli, mutta sitä ennen vastaa tuohon edellä olevaan kysymykseen.


      • natsikortti vilkahta
        ytcytcyt kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään vaarattomasta harrastuksesta enää siinä vaiheessa kun ihmisen hyväuskoisuutta käytetään hyväksi rahan tekemiseen.

        Kyse on huijaamisesta koska astrologi käyttää hyväkseen esimerkiksi cold reading tekniikoita miellyttääkseen asiakasta ja muka esittäen että näkee kartasta sen millainen asiakas muka on ja mitä tulevaisuudessa muka tulee tapahtumaan.

        Astrologia on huijausta. Jos sinä puolustat astrologiaa niin vastaa sitten tähän kysymykseen tyhjentävästi.

        Jos planeetat muka vaikuttavat ihmisiin niin että niiden muutokset voidaan havaita ihmisen luonteesta, niiin tarkasti että syntyvälle lapselle voidaan laatia luonnehoroskooppi, niin miksi kukaan muinaisista astrologeista ei havainnut Uranuksen, Neptunuksen, Pluton vaikutuksia luonteeseen?

        Vastaus ei voi perustua hitaisiin muutoksiin, sillä astrologian mukaan on otettu osa nopeatahtisista asteroideista, joiden lisääminen kylläkin sitten hyvin nopeasti lopetettiin kun alkoi selvitä että asteroidivyöhykkeeltä näitä astrologisia kappaleita alkaisi löytymään vähän helvetisti ja kohta koko astrokartta olisi täynnä kappaleita.

        Sinun on myös turha vedota mihinkään mystiseen hevosensontaan, kuten että kyseisten kappaleet ilmestyivät vasta silloin kun ne löydettiin, koska ne ovat olleet siellä paljon astrologian syntymistä kauemmin ja niiden vaikutukset olisi pitänyt astrologien ehdottomasti huomata, kun kerran astrologit kehtaavat julkisesti väittää että astrologia toimii ja että planeetat vaikuttavat meidän elämään.

        Niin, että löytyykö sitä vastausta?


        Kysy vaikka Lailalta että mitä ongelmia astrologia hänen elämäänsä aiheutti kun hän siihen uskoi ja luotti ja kuinka astrologia hänelle valehteli, mutta sitä ennen vastaa tuohon edellä olevaan kysymykseen.

        Onhan se tietysti joidenkin mielestä niin hirveen kauheen väärin, mutta jokainen ihmisyksilö nyt vaan saa valita oman tiensä ihan omien mieltymystensä mukaan. Poliisivaltio ja Hitler-meininki varmaan sopisi sinulle, mutta ei kaikille.


      • äärirajoilla!
        ytcytcyt kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään vaarattomasta harrastuksesta enää siinä vaiheessa kun ihmisen hyväuskoisuutta käytetään hyväksi rahan tekemiseen.

        Kyse on huijaamisesta koska astrologi käyttää hyväkseen esimerkiksi cold reading tekniikoita miellyttääkseen asiakasta ja muka esittäen että näkee kartasta sen millainen asiakas muka on ja mitä tulevaisuudessa muka tulee tapahtumaan.

        Astrologia on huijausta. Jos sinä puolustat astrologiaa niin vastaa sitten tähän kysymykseen tyhjentävästi.

        Jos planeetat muka vaikuttavat ihmisiin niin että niiden muutokset voidaan havaita ihmisen luonteesta, niiin tarkasti että syntyvälle lapselle voidaan laatia luonnehoroskooppi, niin miksi kukaan muinaisista astrologeista ei havainnut Uranuksen, Neptunuksen, Pluton vaikutuksia luonteeseen?

        Vastaus ei voi perustua hitaisiin muutoksiin, sillä astrologian mukaan on otettu osa nopeatahtisista asteroideista, joiden lisääminen kylläkin sitten hyvin nopeasti lopetettiin kun alkoi selvitä että asteroidivyöhykkeeltä näitä astrologisia kappaleita alkaisi löytymään vähän helvetisti ja kohta koko astrokartta olisi täynnä kappaleita.

        Sinun on myös turha vedota mihinkään mystiseen hevosensontaan, kuten että kyseisten kappaleet ilmestyivät vasta silloin kun ne löydettiin, koska ne ovat olleet siellä paljon astrologian syntymistä kauemmin ja niiden vaikutukset olisi pitänyt astrologien ehdottomasti huomata, kun kerran astrologit kehtaavat julkisesti väittää että astrologia toimii ja että planeetat vaikuttavat meidän elämään.

        Niin, että löytyykö sitä vastausta?


        Kysy vaikka Lailalta että mitä ongelmia astrologia hänen elämäänsä aiheutti kun hän siihen uskoi ja luotti ja kuinka astrologia hänelle valehteli, mutta sitä ennen vastaa tuohon edellä olevaan kysymykseen.

        "35 ikävuoden kauden jälkeiselle kaudelle oli ominaista piristävän ja palkitsevan suhteen saaminen. Tuo suhde paranee, katso Avioliittoa koskeva kohta." -- en jaksa kirjoittaa pitkää rakkaustarinaa enää uudestaan, mutta mistä Sven löysi minun tulevan uuden avioliittoni? Kuinka hän kirjoitti hyvin yksityiskohtaisen ihmissuhdetarinan? Kuinka se näkyy kartallani? Olen todella äärirajoillani... Kuinka Nikula löysi kartaltani "uusi elämä alkamassa romanttisessa ihmissuhteessa pian jonkin matkan päässä" -- kuinka se näkyi kartallani ja miksi nuo kirjoitukset eivät toteutuneet? Tilasin tulkinnan, en tilannut ennusteita astrologien oli vain kirjoitettava minulle ennusta rakkaudesta. Missä minun uusi mieheni on? Miksi elän yksin?
        Nikula sanoi minulla olevan lukkoja jonka johdosta ennuste ei toteudu! Seuraavaan viestiini kirjoitan lääkärini nimen, olkaa häneen seuraavaksi yhteydessä hän toimii Malmilla, ei ole pitkä matka noille kahdelle astrologille. Luoja suojatkoon sitä tyyppiä, joka vielä uskaltaa hyökätä kimppuuni. En saa millään luotua uutta miessuhdetta, koska pelkään kaiken aikaa. Miksi nuo astrologit eivät pyydä minulta anteeksi? He tietävät, mitä elämässäni on tapahtunut. Tytär on vammautunut liikenneonnettomuudessa 9 diagnoosia, 9 leikkausta, 4 viikkoa eri sairaaloiden leikkaussaleissa, kymmenes leikkaus odottaa. Jos sanon, toivon teidän saavan kokea riutumisen kaikkein vaikeimpaan syöpätautiin kaikkein vaikeimpien tuskien myötä, toivon teidän sylkevän verta ja kouristelevan, kuinka alatte hyökätä? Missä minun uusi elämäni on? Missä minun sielunkumppani on, jonka kanssa yhdessä luomme lämpimän karismaattisen vaikutelman? Missä on minun romanttinen mieheni? MIksi pian alkaa seitsemäs vuosi yksin? Vanhan astrologin toivon jäävän auton alle puristuksiin, nuorempi saa saada syövän, joka leviää kaikkialle, että on niin kipeä tuskissaan, että häntä ei voi koskea!


      • ytcytcyt
        natsikortti vilkahta kirjoitti:

        Onhan se tietysti joidenkin mielestä niin hirveen kauheen väärin, mutta jokainen ihmisyksilö nyt vaan saa valita oman tiensä ihan omien mieltymystensä mukaan. Poliisivaltio ja Hitler-meininki varmaan sopisi sinulle, mutta ei kaikille.

        Vastaa siihen kysymykseen.


      • Your my everything
        äärirajoilla! kirjoitti:

        "35 ikävuoden kauden jälkeiselle kaudelle oli ominaista piristävän ja palkitsevan suhteen saaminen. Tuo suhde paranee, katso Avioliittoa koskeva kohta." -- en jaksa kirjoittaa pitkää rakkaustarinaa enää uudestaan, mutta mistä Sven löysi minun tulevan uuden avioliittoni? Kuinka hän kirjoitti hyvin yksityiskohtaisen ihmissuhdetarinan? Kuinka se näkyy kartallani? Olen todella äärirajoillani... Kuinka Nikula löysi kartaltani "uusi elämä alkamassa romanttisessa ihmissuhteessa pian jonkin matkan päässä" -- kuinka se näkyi kartallani ja miksi nuo kirjoitukset eivät toteutuneet? Tilasin tulkinnan, en tilannut ennusteita astrologien oli vain kirjoitettava minulle ennusta rakkaudesta. Missä minun uusi mieheni on? Miksi elän yksin?
        Nikula sanoi minulla olevan lukkoja jonka johdosta ennuste ei toteudu! Seuraavaan viestiini kirjoitan lääkärini nimen, olkaa häneen seuraavaksi yhteydessä hän toimii Malmilla, ei ole pitkä matka noille kahdelle astrologille. Luoja suojatkoon sitä tyyppiä, joka vielä uskaltaa hyökätä kimppuuni. En saa millään luotua uutta miessuhdetta, koska pelkään kaiken aikaa. Miksi nuo astrologit eivät pyydä minulta anteeksi? He tietävät, mitä elämässäni on tapahtunut. Tytär on vammautunut liikenneonnettomuudessa 9 diagnoosia, 9 leikkausta, 4 viikkoa eri sairaaloiden leikkaussaleissa, kymmenes leikkaus odottaa. Jos sanon, toivon teidän saavan kokea riutumisen kaikkein vaikeimpaan syöpätautiin kaikkein vaikeimpien tuskien myötä, toivon teidän sylkevän verta ja kouristelevan, kuinka alatte hyökätä? Missä minun uusi elämäni on? Missä minun sielunkumppani on, jonka kanssa yhdessä luomme lämpimän karismaattisen vaikutelman? Missä on minun romanttinen mieheni? MIksi pian alkaa seitsemäs vuosi yksin? Vanhan astrologin toivon jäävän auton alle puristuksiin, nuorempi saa saada syövän, joka leviää kaikkialle, että on niin kipeä tuskissaan, että häntä ei voi koskea!

        http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI

        Olet luonut valon elämääni, kiitos siitä Sinulle. Vietetään kesää. Laila.


      • sieg heilit vaa sul
        ytcytcyt kirjoitti:

        Vastaa siihen kysymykseen.

        Eläköön suvaisemattomuus ja reipas natsimeininki!


      • Hyvävelijärjestelmä
        Your my everything kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI

        Olet luonut valon elämääni, kiitos siitä Sinulle. Vietetään kesää. Laila.

        NEITSYT 23.8. - 22.9.

        Joku aiheuttaa nyt harmia piittaamattomuudellaan. Kun huomaat, kuka häiriköi, kerro siitä muille. Siten saatte tilanteen hallintaan.

        Ovatko nyt hyvätveljet kokoontuneet pohtimaan vastineenantoa? En pidä lehtien horoskoopeista sen johdosta, että niitä kirjoittavat tyypit kirjoittavat niitä omasta elämästään, eikä niinkään aurinkomerkkien elämästä. Olen hyvin pitkään seurannut horoskooppeja, luulen saaneeni selville kirjoittajan ainakin joillekkin horoskoopeille. Se, että niissä välitetään tietoa kolleegalle yllätti minut täysin.


      • Kiitos tuestasi.
        Hyvävelijärjestelmä kirjoitti:

        NEITSYT 23.8. - 22.9.

        Joku aiheuttaa nyt harmia piittaamattomuudellaan. Kun huomaat, kuka häiriköi, kerro siitä muille. Siten saatte tilanteen hallintaan.

        Ovatko nyt hyvätveljet kokoontuneet pohtimaan vastineenantoa? En pidä lehtien horoskoopeista sen johdosta, että niitä kirjoittavat tyypit kirjoittavat niitä omasta elämästään, eikä niinkään aurinkomerkkien elämästä. Olen hyvin pitkään seurannut horoskooppeja, luulen saaneeni selville kirjoittajan ainakin joillekkin horoskoopeille. Se, että niissä välitetään tietoa kolleegalle yllätti minut täysin.

        On äärettömän mukavaa saada palautetta ihmisiltä, jotka kokevat saavansa minulta hyvää : "I have never had anyone treat me the way you do. I have never had anyone just look at me and make me feel Happy. You make me feel special." - 30 vuotta astrologiassa Jupiter ja Uranus laajentaa elämääni hyvällä, en loukkaa ainuttakaan olentoa maailmassa. Ei tarvitse käyttää kauniita rakkauskertomuksia saadakseen ihmisen voimaan hyvin, voi vain olla oma itsensä. Sinulle ytcytytc... olet ollut tukenani, mietin kuka olet. Olet Luojan lahja Lailalle, että hän jaksaa selviytyä. Siunausta sinulle.


      • Kiitos.
        kuluttajansuoja kirjoitti:

        Mutta jos kirjoitetaan että horoskooppeihin ei ole uskomista niin kai kuluttajalla on oikeus vaatia kirjoittajalta sellaisen vastaavan vaihtoehtoisen palvelun nimi johon hänen mielestään _on_ uskomista. Jotakin horoskoopin kaltaista kuluttaja kuitenkin hakee jos hän horoskooppeja tutkii. Ei pidä repiä vanhaa jos ei osaa rakentaa parempaa uutta.

        Perjantai 11.06.2010

        Varmista, että kuulet mitä joku todella sanoo - se on ehkä muuta kuin mitä odotat ja haluat tämän ihmisen tekevän. Jos kuuntelet kunnolla, opit kaiken mitä sinun täytyy tietää tehdäksesi hyviä päätöksiä.

        - Kuluttaja voi hakea horoskoopeista esimerkiksi uusia tapoja toimia, muistaa mitä on jäänyt pinnan alle mielessä. Kun kuluttaja on väsynyt hän saa muistiinsa unohduksissa olevat asiat.


      • Taas jaksaa.
        kuluttajansuoja kirjoitti:

        Mutta jos kirjoitetaan että horoskooppeihin ei ole uskomista niin kai kuluttajalla on oikeus vaatia kirjoittajalta sellaisen vastaavan vaihtoehtoisen palvelun nimi johon hänen mielestään _on_ uskomista. Jotakin horoskoopin kaltaista kuluttaja kuitenkin hakee jos hän horoskooppeja tutkii. Ei pidä repiä vanhaa jos ei osaa rakentaa parempaa uutta.

        Perjantai 11.06.2010

        Voit tehdä paljon, jos vain uskot itseesi. Jollei sinulla ole tarpeeksi syitä uskoa itseesi, mieti muutama syy lisää. Pidä listaa siitä mikä on sinussa myönteistä, arvokasta ja ainutlaatuista.

        Horoskoopinlaatija voi olla hyvä opettaja ja lohdun tuoja, eräänlainen hyvä ystävä silloin, kun kirjoittaja niin tahtoo. Edellinen horoskooppi on Helmi.


      • voi tietää.
        ytcytcyt kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään vaarattomasta harrastuksesta enää siinä vaiheessa kun ihmisen hyväuskoisuutta käytetään hyväksi rahan tekemiseen.

        Kyse on huijaamisesta koska astrologi käyttää hyväkseen esimerkiksi cold reading tekniikoita miellyttääkseen asiakasta ja muka esittäen että näkee kartasta sen millainen asiakas muka on ja mitä tulevaisuudessa muka tulee tapahtumaan.

        Astrologia on huijausta. Jos sinä puolustat astrologiaa niin vastaa sitten tähän kysymykseen tyhjentävästi.

        Jos planeetat muka vaikuttavat ihmisiin niin että niiden muutokset voidaan havaita ihmisen luonteesta, niiin tarkasti että syntyvälle lapselle voidaan laatia luonnehoroskooppi, niin miksi kukaan muinaisista astrologeista ei havainnut Uranuksen, Neptunuksen, Pluton vaikutuksia luonteeseen?

        Vastaus ei voi perustua hitaisiin muutoksiin, sillä astrologian mukaan on otettu osa nopeatahtisista asteroideista, joiden lisääminen kylläkin sitten hyvin nopeasti lopetettiin kun alkoi selvitä että asteroidivyöhykkeeltä näitä astrologisia kappaleita alkaisi löytymään vähän helvetisti ja kohta koko astrokartta olisi täynnä kappaleita.

        Sinun on myös turha vedota mihinkään mystiseen hevosensontaan, kuten että kyseisten kappaleet ilmestyivät vasta silloin kun ne löydettiin, koska ne ovat olleet siellä paljon astrologian syntymistä kauemmin ja niiden vaikutukset olisi pitänyt astrologien ehdottomasti huomata, kun kerran astrologit kehtaavat julkisesti väittää että astrologia toimii ja että planeetat vaikuttavat meidän elämään.

        Niin, että löytyykö sitä vastausta?


        Kysy vaikka Lailalta että mitä ongelmia astrologia hänen elämäänsä aiheutti kun hän siihen uskoi ja luotti ja kuinka astrologia hänelle valehteli, mutta sitä ennen vastaa tuohon edellä olevaan kysymykseen.

        http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc&feature=related

        - Tuesta kiittäen.


      • Kiittäen Sinua.
        ytcytcyt kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään vaarattomasta harrastuksesta enää siinä vaiheessa kun ihmisen hyväuskoisuutta käytetään hyväksi rahan tekemiseen.

        Kyse on huijaamisesta koska astrologi käyttää hyväkseen esimerkiksi cold reading tekniikoita miellyttääkseen asiakasta ja muka esittäen että näkee kartasta sen millainen asiakas muka on ja mitä tulevaisuudessa muka tulee tapahtumaan.

        Astrologia on huijausta. Jos sinä puolustat astrologiaa niin vastaa sitten tähän kysymykseen tyhjentävästi.

        Jos planeetat muka vaikuttavat ihmisiin niin että niiden muutokset voidaan havaita ihmisen luonteesta, niiin tarkasti että syntyvälle lapselle voidaan laatia luonnehoroskooppi, niin miksi kukaan muinaisista astrologeista ei havainnut Uranuksen, Neptunuksen, Pluton vaikutuksia luonteeseen?

        Vastaus ei voi perustua hitaisiin muutoksiin, sillä astrologian mukaan on otettu osa nopeatahtisista asteroideista, joiden lisääminen kylläkin sitten hyvin nopeasti lopetettiin kun alkoi selvitä että asteroidivyöhykkeeltä näitä astrologisia kappaleita alkaisi löytymään vähän helvetisti ja kohta koko astrokartta olisi täynnä kappaleita.

        Sinun on myös turha vedota mihinkään mystiseen hevosensontaan, kuten että kyseisten kappaleet ilmestyivät vasta silloin kun ne löydettiin, koska ne ovat olleet siellä paljon astrologian syntymistä kauemmin ja niiden vaikutukset olisi pitänyt astrologien ehdottomasti huomata, kun kerran astrologit kehtaavat julkisesti väittää että astrologia toimii ja että planeetat vaikuttavat meidän elämään.

        Niin, että löytyykö sitä vastausta?


        Kysy vaikka Lailalta että mitä ongelmia astrologia hänen elämäänsä aiheutti kun hän siihen uskoi ja luotti ja kuinka astrologia hänelle valehteli, mutta sitä ennen vastaa tuohon edellä olevaan kysymykseen.

        Olen saanut tavata viisaan miehen, olen onnen seitsemännessä taivaassa, eikä minusta tarvitse enää kantaa murhetta ennusteista, jotka olivat väärät. Sinä olit alku kaiken kauniin, joka jatkuu. Jos tämä epäonnistuu en syytä siitä ketään elän täysillä lukkoni (vrt astrologi kirjoitus), mikäli niitä koskaan olikaan ovat kadonneet täytyi vain saada kohdata mies, joka sopii minulle. En tahdo kirjoittaa nimeäni kirjoitus on kauniimpi ilman nimeä.


    • Jousimiesnainen!

      Eli, nyt meni jo kiinnostuminen pois siitä - enää ei pidä paikkansa ihan kuin joku toinen kirjoittaisi. ;D

      Aikansa kutkain. ;))

      • nauraa kippurassa

        Meillä on kesälomakausi. Luetko Iltasanomat horoskooppeja sekä Helmi-, Iltalehti-horoskooppeja? Tosin minä luen ne vain seuratakseni kirjoittajan mieltä, persoonaa, milloin hän on milläkin tuulella. Jostakin se hauskuus on otettava päiväänsä.


      • Jousimiesnainen!
        nauraa kippurassa kirjoitti:

        Meillä on kesälomakausi. Luetko Iltasanomat horoskooppeja sekä Helmi-, Iltalehti-horoskooppeja? Tosin minä luen ne vain seuratakseni kirjoittajan mieltä, persoonaa, milloin hän on milläkin tuulella. Jostakin se hauskuus on otettava päiväänsä.

        Tuo Elle on ollut vain viihdettä mulle ja kun horoskoopit piti paikkansa, niin pakkohan mun oli seurata mitä vielä se kertoo. ;D Mua siis ei kiinnosta nuo mitä jo mainitsit.


      • Ihme!
        Jousimiesnainen! kirjoitti:

        Tuo Elle on ollut vain viihdettä mulle ja kun horoskoopit piti paikkansa, niin pakkohan mun oli seurata mitä vielä se kertoo. ;D Mua siis ei kiinnosta nuo mitä jo mainitsit.

        Härkä 20.4. - 20.5.

        Jokin pieni hetki tänään mullistaa sydämesi melko totaalisesti. Sydämesi sykkii eräälle voimakkaammin kuin aikoihin kenellekään. Taidat olla ihastunut oikein kunnolla.


        Iltalehti osuu mulle täydellisesti!


      • Jousimiesnainen!
        Ihme! kirjoitti:

        Härkä 20.4. - 20.5.

        Jokin pieni hetki tänään mullistaa sydämesi melko totaalisesti. Sydämesi sykkii eräälle voimakkaammin kuin aikoihin kenellekään. Taidat olla ihastunut oikein kunnolla.


        Iltalehti osuu mulle täydellisesti!

        No olihan mun pakko mennä kurkkimaan sinne Iltalehden horoskoopille kun kerroit omastasi horoskoopistasi mitä se kertoi ja onnistui. ;D...senkin, sait mut ansaan.

        Jousimies 23.11. - 21.12.

        Onnetar kulkee jalanjäljissäsi, kunhan päästät sen edellesi malttamalla vähän mieltäsi, voit saada jonkin taloudellisen edun. Pelionneakin voi löytyä tänään.

        No miten sitä maltatetaan ja tuohan on ihan selvää pässinlihaa, että onni voi sattua vaikka 20 vuoden jälkeen. Tänään en kyllä pelaa mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe