Kysmyksiä

boi 92....

Olen menossa kutdsuntoihin syksyllä niin onko se anaalitarkistus jo siellä vai vasta intissä kun oon kuullut vähän kahdenlaisia juttuja. ja mikä on se kisvaus varpaankynnen alle ja otetaanx siellä muka joku spemanäyte???????

9

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PrinssiEversti_

      Noista ei paikkaansa pidä kuin spermanäyte ja se otetaan vasta alokasaikana armeijassa.

      • ...

        Juu täyttä paskaa kyllä toiki.


      • Alik Hyvönen
        ... kirjoitti:

        Juu täyttä paskaa kyllä toiki.

        Koita vaan Lukkijurpo kirjoitella sillä omalla nimimerkilläsi. Oot järjestelmällisesti aina kieltämässä tosiasioita. Saatko siitä jotain kiksejä??

        Ja alkuperäiselle kysyjälle. Rektoskopia suoritetaan vasta alokasaikana, joskus ennen se varmaankin tehtiin jo kutsuntojen yhteydessä. Ja tuo "kisvaus" on silkkaa hölynpölyä, mitä nimim. Lukkijurpo yrittää tälläkin palstalla usein todistella oikeaksi. Mistään spermanäytteestä en ole ikinä kuullutkaan, ilmiselvää paskapuhetta. Joten ei muuta kuin reippain mielin kutsuntoihin ja sitten myöhemmin armeijaan. Se on loppujen lopuksi hienoa aikaa.


      • sadistinen RJ
        Alik Hyvönen kirjoitti:

        Koita vaan Lukkijurpo kirjoitella sillä omalla nimimerkilläsi. Oot järjestelmällisesti aina kieltämässä tosiasioita. Saatko siitä jotain kiksejä??

        Ja alkuperäiselle kysyjälle. Rektoskopia suoritetaan vasta alokasaikana, joskus ennen se varmaankin tehtiin jo kutsuntojen yhteydessä. Ja tuo "kisvaus" on silkkaa hölynpölyä, mitä nimim. Lukkijurpo yrittää tälläkin palstalla usein todistella oikeaksi. Mistään spermanäytteestä en ole ikinä kuullutkaan, ilmiselvää paskapuhetta. Joten ei muuta kuin reippain mielin kutsuntoihin ja sitten myöhemmin armeijaan. Se on loppujen lopuksi hienoa aikaa.

        Joo ja kassulla sut pistetään jo ekalla viikolla semmoiseen häkkiin, jossa sut sidotaan pää alaspäin roikkumaan omena suussa. Sinne tulee nahka-asuun pukeutunut homo läiskimään sua ruoskalla joka puolelle kehoa. Se myös nuolee sua kuin koira ja lopuksi poraa vielä perseeseen. Tämä käsittely toistetaan jokaisen alokkaan kohdalla ja on tavallaan semmoinen psykologinen testi, jossa noukitaan jyvät akanoista. Tällainen sadistinen toiminta on armeijassa ihan arkipäivää ja valmentaa sinua tulevaisuuden varalle. Kasarmit kun ovat sadismiin mieltyneiden kaappihomojen suojatyöpaikkoja.

        Muistat vain että kaikki mikä on siviilissä homoutta, on armeijassa toveruutta.


      • homo-majuri
        sadistinen RJ kirjoitti:

        Joo ja kassulla sut pistetään jo ekalla viikolla semmoiseen häkkiin, jossa sut sidotaan pää alaspäin roikkumaan omena suussa. Sinne tulee nahka-asuun pukeutunut homo läiskimään sua ruoskalla joka puolelle kehoa. Se myös nuolee sua kuin koira ja lopuksi poraa vielä perseeseen. Tämä käsittely toistetaan jokaisen alokkaan kohdalla ja on tavallaan semmoinen psykologinen testi, jossa noukitaan jyvät akanoista. Tällainen sadistinen toiminta on armeijassa ihan arkipäivää ja valmentaa sinua tulevaisuuden varalle. Kasarmit kun ovat sadismiin mieltyneiden kaappihomojen suojatyöpaikkoja.

        Muistat vain että kaikki mikä on siviilissä homoutta, on armeijassa toveruutta.

        Kyllä! juurrikin näin! Suonekas kullini odottaa jo pystyssä teitä uusia alokkaita. Mmmm... Aion todellakin tehdä pojista miehiä. Armeija on meille tosihomoille sitten fantastinen paikka.... oohhh.... laukaisin vahingossa "aseeni"..


      • Löppis..
        Alik Hyvönen kirjoitti:

        Koita vaan Lukkijurpo kirjoitella sillä omalla nimimerkilläsi. Oot järjestelmällisesti aina kieltämässä tosiasioita. Saatko siitä jotain kiksejä??

        Ja alkuperäiselle kysyjälle. Rektoskopia suoritetaan vasta alokasaikana, joskus ennen se varmaankin tehtiin jo kutsuntojen yhteydessä. Ja tuo "kisvaus" on silkkaa hölynpölyä, mitä nimim. Lukkijurpo yrittää tälläkin palstalla usein todistella oikeaksi. Mistään spermanäytteestä en ole ikinä kuullutkaan, ilmiselvää paskapuhetta. Joten ei muuta kuin reippain mielin kutsuntoihin ja sitten myöhemmin armeijaan. Se on loppujen lopuksi hienoa aikaa.

        Nii tai armeijan sijaan sivariin!


    • joohhohfdsa

      Sulla on vain lyhyt lääkärin haastattelu, se siinä, sitten menet seisomaan sinne kapteeni majuri... mitäs nyt olikaan 1 vielä eteen..

      sen kummempaa..

      Joku on pelotellut hahahahah :)

    • fdsjaöslfdw43

      Mutta joo, lääkäri kyllä jossain vaiheessa mittaa pippelin pituuden kyllä.

    • aweqwrrwe

      virtsanäyte on ainoo mikä otetaan jos otetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe