Olisko vinkkejä, miten voisi kirjoittaa vähän erilaisen yo-kutsun? Eli vähän iloisemman ja pirtsakamman kuin sen perinteisen: Tervetuloa lapsemme yo-juhliin silloin ja silloin. Voisko alottaa jotenkin tyyliin, Tervetuloa iloitsemaan kanssamme .... ja miten sitten? Tai muita ehdotuksia?
Yo-kutsuun kaivataan apua
Eka kertaa asialla
2
850
Vastaukset
- miemie^^
Moikka! Minä olen itse ylioppilas, ja tein kutsut itse. Laitoin niihin kuvan itsestäni ja aika vapaamuotoista tekstiä. Ihan hyvin voit laittaa iloitsemaan kanssanne, jos et halua olla perinteinen "jäykkis"! Tee rohkeasti omaperäinen kutsu.
- Mie vain
ne ovat juhlat joissa saa piipahtaa jokainen, joka tuntee juhlakalun ja haluaa käydä ruusun kera onnittelemassa. Etiketin mukaan juhliin ei jäädä asumaan, vaan noin tunnin piipahdus riittää. Tarjottavat järjestetään tietenkin tämän mukaan, eli pieniä suupaloja suolaista ja kakku kahvin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.32212314Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko483591- 833197
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1292976- 1012892
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam642642Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582568Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2732459- 451511
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151508