Olisko vinkkejä, miten voisi kirjoittaa vähän erilaisen yo-kutsun? Eli vähän iloisemman ja pirtsakamman kuin sen perinteisen: Tervetuloa lapsemme yo-juhliin silloin ja silloin. Voisko alottaa jotenkin tyyliin, Tervetuloa iloitsemaan kanssamme .... ja miten sitten? Tai muita ehdotuksia?
Vastaukset 2
- miemie^^
Moikka! Minä olen itse ylioppilas, ja tein kutsut itse. Laitoin niihin kuvan itsestäni ja aika vapaamuotoista tekstiä. Ihan hyvin voit laittaa iloitsemaan kanssanne, jos et halua olla perinteinen "jäykkis"! Tee rohkeasti omaperäinen kutsu.
- Mie vain
ne ovat juhlat joissa saa piipahtaa jokainen, joka tuntee juhlakalun ja haluaa käydä ruusun kera onnittelemassa. Etiketin mukaan juhliin ei jäädä asumaan, vaan noin tunnin piipahdus riittää. Tarjottavat järjestetään tietenkin tämän mukaan, eli pieniä suupaloja suolaista ja kakku kahvin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791269
- 751083
- 96947
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40683- 28635
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609